Przetargi.pl
Przebudowa mostu JNI 01016057 w ciągu drogi powiatowej Nr 3312W Potworów – Rdzuchów – Kol. Bąków w km 4+371,05 (4+892) przez rów melioracyjny w miejscowości Rdzów.

Powiat Przysuski ogłasza przetarg

  • Adres: 26400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 752 553 , fax. 486 753 672
  • Data zamieszczenia: 2017-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przysuski
    Aleja Jana Pawła II 10
    26400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 486 752 553, fax. 486 753 672
    REGON: 67022319000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa mostu JNI 01016057 w ciągu drogi powiatowej Nr 3312W Potworów – Rdzuchów – Kol. Bąków w km 4+371,05 (4+892) przez rów melioracyjny w miejscowości Rdzów.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa mostu JNI 01016057 w ciągu drogi powiatowej Nr 3312W Potworów – Rdzuchów – Kol. Bąków w km 4+371,05 (4+892) przez rów melioracyjny w miejscowości Rdzów. Kod CPV: 45221111-3 Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia 45262210-6 Fundamentowanie 45233320-8 Fundamentowanie dróg 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45233280-5 Wznoszenie barier drogowych 45233253-7 Roboty drogowe w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45221000-2 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej, 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45233140-2 Roboty drogowe 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych Przedmiotem przedsięwzięcia jest „Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 3312W Potworów – Rdzuchów – Kol. Bąków w km 4+371,05 (4+892) przez rów melioracyjny w miejscowości Rdzów” Skala przedsięwzięcia: Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: zabezpieczenie i oznakowanie robót zgodnie z projektem tymczasowej organizacji na czas prowadzenia robót rozbiórkowych oraz towarzyszących, wykonanie przez Wykonawcę robót, technologicznej tymczasowej drewnianej kładki dla pieszych o rzędnej spodu konstrukcji na rzędnej spodu istniejącego mostu 159,13 m n.p.m. Szczegóły wykonania tymczasowej kładki dla pieszych według rysunku 1.K. rozebranie istniejącego wyposażenia mostu, rozebranie nawierzchni na moście i na dojazdach do mostu, rozebranie izolacji płyty pomostu, rozebranie płyty pomostu, rozebranie podpór mostowych, wytyczenie w terenie głównych osi: niwelety i projektowanych podpór, Roboty związane z przebudową mostu i dojazdów: wykonanie pali fundamentowych posadowienia przyczółków mostu, wykonanie drewnianych skrzyń szczelnych, wykonanie ław fundamentowych, wykonanie ścian korpusów przyczółków wraz ze skrzydełkami, ułożenie przekładek z papy termozgrzewalnej dla oparcia płyty pomostu na przyczółkach, montaż belek prefabrykowanych, zbrojenie, deskowanie i betonowanie nadbetonu płyty pomostu, wykonanie izolacji płyty pomostu z papy zgrzewalnej, montaż drenaży podłużnych oraz poprzecznych z geowłókniny na płycie pomostu, deskowanie i zbrojenie kap chodnikowych oraz osadzenie kotwi do zamocowania słupków barier ochronnych, betonowanie kap chodnikowych, wykonanie nawierzchni kap chodnikowych gr. 4 mm z żywic epoksydowych modyfikowanych bitumami, budowę obustronnych płyt przejściowych za przyczółkami mostu, wykonanie podbudowy na dojazdach do mostu oraz nawierzchni bitumicznej na moście (KR 4) i na dojazdach do mostu (KR 2), wykonanie uszczelnienia styku warstwy ścieralnej nawierzchni asfaltowej z betonem z dyspersyjnego kitu asfaltowo–kauczukowego, np.Laterbit Bg 2x4 cm, montaż barier ochronnych mostowych, montaż barier drogowych na dojazdach do mostu, czyszczenie strumieniowo ścierne zabezpieczanych powierzchni betonowych, zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych, wykonanie dylatacji bitumicznych, wykonanie umocnienia stożków nasypowych, wykonanie umocnienia koryta rzeki w niezbędnym zakresie, wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, przekazanie obiektów do eksploatacji. Planowana przebudowa ma na celu przywrócenie właściwości użytkowych obiektu i zapewnienie jego dalszej bezpiecznej eksploatacji. Cel ten planuje się osiągnąć poprzez przebudowę istniejącego obiektu mostowego, a także dostosowanie do wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dn. 30 maja 2000 r. „W sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie” Projektowane parametry mostu po przebudowie. Szerokość jezdni na moście Bj=2x3,00=6,00m Szerokość poboczy bitumicznych Bp=2x1,00=2,00m Szerokość mostu w świetle balustrad Bśw = 8,00 m Szerokość całkowita mostu Bśw = 8,00 m Długość płyty ustroju niosącego Lp = 9,89 m Długość całkowita obiektu Lc = 14,70 m Konstrukcja nośna - Jednoprzęsłowa Światło mostu Lśw = 6,88 m Rzędna dna pod mostem H = 156,60 m Zaprojektowano most o nośności klasy "B" wg PN-85/S-10030. Roboty związane z przebudową będą wykonywane będą przy całkowitym wyłączeniu obiektu z ruchu kołowego i pieszego na czas robót, ruch pieszy odbywać się będzie po technologicznej tymczasowej kładce dla pieszych wybudowanej na czas robót przez Wykonawcę. Płyta pomostu Zaprojektowano wykonanie żelbetowej płyty pomostu o gr. 48 cm dostosowanej do obowiązujących wymagań. Płytę pomostu stanowi przekrój zespolony z żelbetowej płyty 24 cm i belek kablobetonowych typu DS.-9. Płytę zaprojektowano z betonu C25/30 zbrojonego prętami AIIIN. Boki oraz spód płyty pomostu należy zabezpieczyć powłoką o bez zdolności pokrywania zarysowań (powłoka sztywna). Projektuje się nadanie płycie pomostu wymaganych spadków poprzecznych i podłużnych. Zaprojektowano spadek poprzeczny na jezdni obiektu:daszkowy - 2 % Poza mostem odprowadzenie wody opadowej powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne. Dla zapewnienia bezpieczeństwa ruchu nad mostem projektuje się: - drogowe bariery SP-06/2, - bariery ochronne BSP-160/1 (barieroporęcze). Odwodnienie mostu Nie wprowadza się zmian w spływie wód opadowych. Wody opadowe i roztopowe z powierzchni mostu, będą spływać do rzeki powierzchniowo. Projektuje się odwodnienie izolacji płyty pomostu za pomocą drenaży odwadniających z geowłókniny. Rozmieszczenie drenaży z geowłókniny (poprzecznych) w kapach chodnikowych wynosi 1.00m. Izolacja oraz nawierzchnia na moście: Zaprojektowano izolację z papy termozgrzewalnej gr. 10 mm oraz nawierzchnię bitumiczną: Nawierzchnie bitumiczne dla ruchu KR 4 na moście: a/ warstwa ścieralna z AC8S – gr. 4cm, b/ warstwa wiążąca z AC16W – gr. 5cm, Nawierzchnia na dojazdach ( w zakresie opracowania) nawierzchnia bitumiczna dla ruchu KR 2 na dojazdach: a/ warstwa ścieralna z AC8S – gr. 5cm, b/ warstwa wiążąca z AC16W – gr. 7cm, Schemat statyczny, Schemat statyczny konstrukcji płyty pomostu po przebudowie pozostaje bez zmian jako belka wolnopodparta. Przyczółki Przyczółki zaprojektowano jako żelbetowe z betonu B30 (C25/30) zbrojonego stalą AIIIN, posadowione na rzędzie pali. Przyczółki należy posadowić na korku z chudego betonu B10 (C8/10) o grubości 10 cm. Zabezpieczenie przed napływem wody gruntowej na etapie wykonywania przyczółków stanowi drewniana skrzynia szczelna. Kapy chodnikowe - pobocza Zaprojektowano żelbetowe kapy chodnikowe powiązane z płytą pomostu za pomocą kotwi barier ochronnych. Na kapach zaprojektowano nawierzchnię epoksydową o gr. 4 mm. Na styku jezdni z kapami chodnikowymi należy wykonać uszczelnienie masą zalewową np. Laterbit Bg 2 x 4 cm UWAGA! Kolor nawierzchni żywicznej chodników na moście, oraz kolor powłok zabezpieczających beton - Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Inwestorem. Barieroporęcze i bariery Na obiekcie zostaną zamontowane stalowe mostowe bariery ochronne BSP-160/1 – poziom powstrzymania: N1 W1 zgodnie z EN1317. Bariery na dojazdach do obiektu zaprojektowano jako SP-06/2 zgodnie z EN1317. Barieroporęcze i bariery posiadają certyfikat i spełniają wszystkie wymogi odnośnie ich zastosowania. Stożki nasypu Umocnienie stożków nasypu wykonać z dybli betonowych gr. 12 cm ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej gr. 10 cm, uwzględniając korektę stożków. Umocnienia zakończyć ogranicznikami z obrzeży betonowych 30x8 cm. Umocnienie stożków oparte będzie na żelbetowych ławach 30x70 cm posadowionych na wbijanych w grunt na głębokość 1,50 m palach drewnianych o średnicy 12-15 cm i długości 1,90 m. Dylatacja: Strefy dylatacyjne na połączeniu płyty pomostu z płytami przejściowymi, zabezpieczone zostaną dylatacją bitumiczną o wymiarach 30 x 4 cm ( w warstwie ścieralnej na szerokości jezdni). Strefy dylatacyjne na połączeniu belek podporęczowych płyty pomostu i skrzydeł zabezpieczone zostaną: - masą zalewowa np. Laterbit Bg Dodatkowo przewiduje się wykonanie dylatacji masą zalewową (np. Laterbit Bg) w warstwie ścieralnej na końcach płyt przejściowych. Umocnienia skarp i dna rzeki Powierzchnie projektowanych skarp w obrębie rzeki należy umocnić płytami ECO ułożonymi na geowłókninie 180g/m2, zamknięcie umocnienia palisadą drewnianą ø 8cm dł. 110cm, Umocnienie koryta rzeki narzutem kamiennym gr. 20 cm zabezpieczonym na wlocie i wylocie oraz na brzegach palisadą z kołków drewnianych Projektowane dojazdy Projektowany przekrój drogi powiatowej nr 3312W w obrębie obiektu: szerokość jezdni 6,0 m szerokość pasa ruchu 3,0m szerokość pobocza bitumicznego 2x1,0 = 2,0 m pochylenie poprzeczne jezdni daszkowe 2%, pochylenie skarp – 1:1,5 prędkość projektowa 40 km/h nośność nawierzchni 100 kN/oś kategoria ruchu KR2 klasa drogi (bez zmian) Z – zbiorcza Zakres robót zawarty w projekcie został rozszerzony poprzez wydłużenie dojazdu do mostu w kilometrażu od km 4+410 do km 5+325, co zostało opisane za pomocą przedmiaru robót – część III , będący częścią składową dokumentacji projektowej – Zał. Nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Roboty powinny być wykonane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 5 do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: do 15 listopada 2017r. przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania i rozliczenia zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221111-3

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach