Gmina Czarny Bór ogłasza przetarg
- Adres: 58-379 Czarny Bór, ul. XXX-lecia PRL 18
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8450139 , fax. 074 8450006
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarny Bór
ul. XXX-lecia PRL 18 18
58-379 Czarny Bór, woj. dolnośląskie
tel. 074 8450139, fax. 074 8450006
REGON: 89071822500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-bor.bazagmin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa mostu drogowego w ciągu drogi gminnej-ul. Krótka w Czarnym Borze. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa mostu drogowego w ciągu drogi gminnej-ul. Krótka w Czarnym Borze Przebudowa mostu obejmuje następujące elementy: - wykonanie żelbetowej płyty pomostu współpracującego ze stalowymi dźwigarami, - wykonanie płyt przejściowych, - wymianę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP f) udzielą min. 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 2.1. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z podmiotów występujących wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 pkt 1-10 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. przedstawić dokumenty wymienione w rozdziale IX SIWZ w pkt 2,3,4 w odniesieniu do pozostałych dokumentów podmioty występujące wspólnie mogą złożyć jeden wspólny dokument. 2.2. Oferta musi być opisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 2.3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy lub zostać przedłożone oddzielenie. Umowę lub oddzielne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Uwaga! Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony czytelnie, opieczętowany i podpisany przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum, spółka cywilna. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2); 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-bor.bazagmin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE NAPRAWY SPODU KONSTRUKCJI PRZĘSŁA ŚRODKOWEGO MOSTU POKOJU WE WROCŁAWIU WRAZ Z OPRACOWANIEM DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
Dodano: 2016-05-18 - Remont mostu przez rzekę Barycz w km 59+990 drogi krajowej nr 36 w m. Wąsosz
Dodano: 2016-04-29 - Wykonanie robót poprawkowych dla zadania pn.: Rozbudowa drogi krajowej nr 46 na odcinku od km 1+705 do km 20+894. Odcinek 2: od km 7+810 do km 20+894 z wyłączeniem odcinka od km 15+200 do km 17+775. Z podziałem na części : Część I - wykonanie robót bitumicznych w zakresie naprawy dróg i mostów. Część II - remont oznakowania poziomego nawierzchni oraz malowanie elementów metalowych.
Dodano: 2016-04-15 - WYMIANA URZĄDZEŃ DYLATACYJNYCH WIADUKTU ZACHODNIEGO W CIĄGU AL.ARMII KRAJOWEJ ORAZ ESTAKADY WJAZDOWEJ ZACHODNIEJ W CIĄGU UL.KRAKOWSKIEJ WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-03-14 - Remont wiaduktu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1005D w km 5 + 367 w m. Kotla
Dodano: 2016-03-14 - Wykonanie remontów bieżących i awaryjnych na obiektach inżynierskich miasta Wrocławia - z podziałem na 2 rejony: 1. część wschodnia 2. część zachodnia
Dodano: 2015-12-11 - Wykonanie niezbędnych prac koniecznych do zakończenia budowy i oddania do użytkowania obiektu mostowego nr 16 w mieście Bogatynia
Dodano: 2015-11-05 - Remont kładki dla pieszych przy ul. Os. Robotnicze/Wiejska nad rzeką Bóbr w Jeleniej Górze
Dodano: 2015-09-29 - Przebudowa mostu nad rzeką Zimnicą w ciągu drogi powiatowej nr 1229D w miejscowości Kłopotów
Dodano: 2015-08-06 - Remont bieżący drogowego obiektu mostowego we wsi Szalejów Górny
Dodano: 2015-07-29