Przetargi.pl
Przebudowa (modernizacja) istniejących wind nr 2,3,4,5 w Budynku Głównym Szpitala Miejskiego Specjalistycznego im. Gabriela Narutowicza w Krakowie

Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-202 Kraków, ul. Prądnicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 25 78 291 , fax. 012 25 78 292, 2578229
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
    ul. Prądnicka
    31-202 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 25 78 291, fax. 012 25 78 292, 2578229
    REGON: 35720766400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa (modernizacja) istniejących wind nr 2,3,4,5 w Budynku Głównym Szpitala Miejskiego Specjalistycznego im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa (modernizacja) istniejących wind nr 2, 3, 4, 5 w Budynku Głównym Szpitala Miejskiego Specjalistycznego im. Gabriela Narutowicza w Krakowie. Szczegółowy opis oraz zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem dokładnie określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 1.1.), przedmiary (załącznik nr 1.2-1.5) oraz załączone projekty/charakterystyki istniejących dźwigów ( rys. 1/2 i 2/2 – winda nr 2; rys. 1/2 i 2/2- winda nr 3; rys. 1/2 i 2/2- winda nr 4; rys. 1/2 i 2/2 – winda nr 5). Przedmiary i rysunki pełnią jedynie funkcję pomocniczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6 800.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca załącza: -stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do podpisania ofert nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. -załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz ofertowy (wypełniony i podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy). -zobowiązanie podmiotu trzeciego sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 8 do SIWZ - jeżeli dotyczy. -kalkulację ceny ryczałtowej sporządzoną metodą uproszczoną. -załącznik nr 9 do SIWZ - Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym – jeżeli dotyczy. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp zawierająca: określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT; jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej (ppkt. a) wskazanie nazwy (rodzaj) towaru/ usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podanie ich wartości bez kwoty podatku VAT. Uwaga: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty wypełnionego i podpisanego załącznika nr 9 do SIWZ jest równoznaczny ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach