Gmina Ścinawa ogłasza przetarg
- Adres: 59330 Ścinawa, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 8412630, 8412634 , fax. 768 412 600
- Data zamieszczenia: 2017-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ścinawa
ul. Rynek 17
59330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
tel. 76 8412630, 8412634, fax. 768 412 600
REGON: 39064756400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa, modernizacja i remont świetlicy wiejskiej w Lasowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją opracowaną przez JS Architekci Julitta Chmiel- Sobieralska, Szymanów ul. Lotnicza 107, 51-180 Wrocław: a) remont istniejącego budynku świetlicy wiejskiej dotyczący prac remontowych nie wpływający na konstrukcję budynku ani nie zmieniających jego gabarytów i parametrów; b) budowy ogrodzenia całej działki nr 62 o wysokości 1,5 m; c) wykonanie utwardzeń terenu na działce nr 62. 2. Wyłączone zostaje, zawarte w projekcie, wykonanie placu zabaw oraz jego ogrodzenie. 3. Kostkę typu behaton należy zastąpić kostką typu starobruk bezfazową. 4. Adres inwestycji: Lasowice nr 29, 59-330 Ścinawa, działka nr 62 w obrębie ewidencyjnym Nr 0010 Lasowice, jednostka ewidencyjna Ścinawa obszar wiejski 021104_5, gmina Ścinawa, powiat lubiński, województwo dolnośląskie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: 52 8669 0001 2035 0351 9390 0005. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginalny dokument gwarancyjny powinien być złożony luźno, w jednej kopercie z ofertą. Kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy trwale spiąć z ofertą. 5. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), c) kwotę gwarancji(poręczenia), d) termin ważności gwarancji(poręczenia), e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zapłaci kwotę gwarancji jeżeli: i. Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, ii. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Rewitalizacja zabytkowej przestrzeni miejskiej Wlenia-II etap”
Dodano: 2024-06-28 - Przebudowa i remont nawierzchni wraz z odwodnieniem terenu Placu Targowego w Świebodzicach
Dodano: 2024-06-26 - Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących przebudowy i dostosowania pomieszczeń ZS nr 2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
Dodano: 2024-06-26 - Modernizacja infrastruktury drogowej u podnóża Dzikowca
Dodano: 2024-06-25 - Przebudowa/remont ul. Beethovena w Wałbrzychu
Dodano: 2024-06-25 - Przebudowa drogi dojazdowej w Zakładzie Karnym w Strzelinie
Dodano: 2024-06-24 - Remont drogi wojewódzkiej bez numeru – dawna DW 374 w m. Jawor na odcinku od ul. Żwirowej do ul. Wrocławskiej w km. 1+283 – 2+058 oraz wylotów skrzyżowania z drogą powiatową nr 2836D w Zębowicach.
Dodano: 2024-06-24 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą: „Budowa hali tenisowej o konstrukcji łukowej w Centrum Treningowym Nr 5 przy ul. Spiskiej 1 we Wrocławiu”
Dodano: 2024-06-21 - Budowa energooszczędnego przedszkola z oddziałem żłobkowym wraz z zagospodarowaniem terenu – ETAP II
Dodano: 2024-06-20 - Modernizacja części dachów budynku Szkoły Podstawowej im. Jerzego Badury w Międzyborzu
Dodano: 2024-06-20