Przetargi.pl
PRZEBUDOWA, MODERNIZACJA I MIGRACJA STRONY INTERNETOWEJ FILMOTEKI NARODOWEJ – INSTYTUTU AUDIOWIZUALNEGO NA ADRES WWW.FINA.GOV.PL.

Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-739 Warszawa, Wałbrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(22) 3804990 , fax. +48(22) 3804991
  • Data zamieszczenia: 2019-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny
    Wałbrzyska 3/5
    02-739 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48(22) 3804990, fax. +48(22) 3804991
    REGON: 36746732800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://fina.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA, MODERNIZACJA I MIGRACJA STRONY INTERNETOWEJ FILMOTEKI NARODOWEJ – INSTYTUTU AUDIOWIZUALNEGO NA ADRES WWW.FINA.GOV.PL.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przebudowy, modernizacji i migracji strony internetowej Filmoteki Narodowej – Instytutu Audiowizualnego na adres www.fina.gov.pl Świadczenie usług przez Wykonawcę polega na: 1) przebudowie i modernizacji strony internetowej FINA; 2) wykonaniu migracji Systemu wraz z migracją contentu na adres www.fina.gov.pl; 3) serwisowania Systemu przez cały okres trwania gwarancji 4) udzieleniu gwarancji i licencji. Punkt wyjścia stanowi koncepcja dawnej strony Narodowego Instytutu Audiowizualnego www.nina.gov.pl . Zachowane mają zostać podstawowe funkcjonalności strony, chcemy aby zostały wykorzystane/odtworzone istniejące szablony oraz zachowana podstawowa koncepcja graficzna. Strona powinna zostać uruchomiona pod adresem www.fina.gov.pl , a także rozbudowana i zmodyfikowana.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72413000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego będą dostarczone w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: a) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie zrealizowali dwa zamówienia polegające na tworzeniu, przebudowie lub modernizacji strony internetowej www lub biznesowej aplikacji webowej. Usługa powinna obejmować również migrację danych. Każde z zamówień powinno mieć wartość co najmniej 50 000 zł brutto. b) dysponują następującymi osobami zdolnymi do realizacji zamówienia: - dwoma programistami posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie w tworzeniu, przebudowie lub modernizacji strony internetowej www lub webowej aplikacji biznesowej. 4. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach