Przetargi.pl
Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do pól we wsi Wilamowo w km 0+000 - 0+980 (działka nr 300)

Urząd Gminy Przytuły ogłasza przetarg

  • Adres: 18-423 Przytuły, ul. Supska 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2177013 , fax. 086 2177013
  • Data zamieszczenia: 2013-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Przytuły
    ul. Supska 10 10
    18-423 Przytuły, woj. podlaskie
    tel. 086 2177013, fax. 086 2177013
    REGON: 00108234200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do pól we wsi Wilamowo w km 0+000 - 0+980 (działka nr 300)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do pól we wsi Wilamowo w km 0+000 - 0+980 (działka nr 300) Szczegółowy zakres rzeczowy robót zawarty został w Skróconej dokumentacji technicznej , która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ . Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za wykonanie robót zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wykonać inne roboty nie ujęte w dokumentacji, a bez których nie można wykonać zamówienia, a także zapewnić tymczasową organizację ruchu na czas budowy. Przedmiar robót opracowany przez zamawiającego i przekazany wraz z SIWZ stanowi jedynie podstawę informacyjną. W przypadku użycia w powyższych dokumentach znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Podane przez Zamawiającego wymagania określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których zamawiający będzie oczekiwał. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami BHP, Polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane i aktami wykonawczymi do niej oraz ustawą Prawo zamówień publicznych. Wykonawca dokona wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie faktury końcowej. Termin płatności za wykonaną pracę wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez zamawiającego faktury za wykonane prace. Podstawą wystawienia faktury za wykonaną pracę będzie protokół odbioru końcowego prac objętych zamówieniem podpisany bez uwag przez inspektora nadzoru reprezentującego zamawiającego. W formularzu ofertowym Wykonawca wskaże czy powyższe zamówienie wykona sam w 100%, czy wykonanie zamówienia powierzy podwykonawcom, jeśli tak to w jakiej części. Zamawiający nie przewiduje: składania ofert częściowych, zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej. Dane techniczno-projektowe: Klasa ulicy: D, Prędkość projektowa: Vp=30km/h, Typ przekroju poprzecznego: trasowy, Szerokość jezdni: 5m, Szerokość poboczy: 0,5m, Długość odcinka: 980m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości 4000 zł ( słownie cztery tysiące zł), wadium może być wniesione w formie: 1. pieniądza, 2. poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancji bankowych 4. gwarancji ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium w formie pieniądza należy wnieść najpóźniej do dnia składania ofert na konto Zamawiającego: 20 8752 0006 0130 1094 2000 0050 oraz dołączyć dowód wpłaty do oferty. Wadium wnoszone w formie poręczeń, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu otwarcia ofert tj. do dnia 28.06.2013 r. do godziny 11.00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przytuly.powiatlomzynski.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach