Przetargi.pl
Przebudowa lokalu Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy przy ulicy Redutowej 48 w Warszawie

BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DZIELNICY WOLA M.ST.WARSZAWY ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Aleja "Solidarności" 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DZIELNICY WOLA M.ST.WARSZAWY
    Aleja "Solidarności" 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 000284374
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpwola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa lokalu Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy przy ulicy Redutowej 48 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z „Modernizacją Filii Biblioteki przy ul. Redutowej 48 wraz z zakupem wyposażenia”, które obejmują w szczególności:a) wykonanie nadproży, wyburzenie ścian działowych, wykucie otworów w ścianach, wykonanie nowego otworu w ścianie konstrukcyjnej, b) budowa nowych ścian działowych, budowa ścian wydzielenia p.poż we wnęce okiennej,c) demontaż istniejącej stolarki drzwiowej i montażu nowej, wymiana posadzek na wykładzinę winylową, demontaż i wymiana istniejących instalacji elektrycznych, demontaż krat w oknach,d) wykonanie niezbędnych napraw tynków, malatury ścian i sufitów, uzupełnienie ubytków, wykonanie sufitów podwieszanych z bafli z recyklingowanego materiału, wykonanie przegród z systemowej ściany szklanej, wykonaniu nowych przyłączy wod-kan, wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji, montaż screenów przeciwsłonecznych,e) aranżacja wnętrza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO S.A I O. w Warszawie nr 50 1240 1037 1111 0010 0331 2978, w tytule wpisując: „Wadium w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa lokalu Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy przy ulicy Redutowej 48 w Warszawie”. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 4.2-4.4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia wraz z ofertą, w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do wystawienia dokumentu.7. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą Pzp przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.9. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy zostanie odrzucona.11. Zasady zwrotu wadium określone zostały w art. 98 ust. 1-5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki:1) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca winien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 mln. zł (milion pięćset tysięcy złotych).UWAGA!!! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający dopuszcza wykazanie warunku poprzez zsumowanie posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowej członków konsorcjum, z zastrzeżeniem, że co najmniej jeden z nich winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 0,5 mln. zł.2) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca winien wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej za kwotę minimum 1 mln zł brutto. Zgodnie z § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz.U. z 2022 poz. 1225) pod pojęciem „budynku użyteczności publicznej” należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.b) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, posiadające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, tj. Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności, zgodnie z obowiązkiem wynikającym z decyzji 87/N/2023 z dnia 11.10.2023 r. wydana przez Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy, znak: UD-XVII-WAiB-AB.6740.99.2023.LLA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach