Przetargi.pl
Przebudowa kotłowni wraz z wymiennikownią w Szkole im. Jana Pawła II w Kluczach

Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg

  • Adres: 32310 Klucze, ul. Partyzantów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 428 508 , fax. 326 428 052
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
    ul. Partyzantów 1
    32310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. 326 428 508, fax. 326 428 052
    REGON: 53776300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa kotłowni wraz z wymiennikownią w Szkole im. Jana Pawła II w Kluczach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej kotłowni z wymiennikownią w celu dostosowania przedmiotowego pomieszczenia do montażu nowego układu kotłów gazowych. Pomieszczenie kotłowni z wymiennikownią zlokalizowane jest w przyziemiu segmentu D. Dostęp do istniejącej kotłowni z wymiennikownią jest możliwy wyłącznie od wewnątrz budynku z istniejącej klatki schodowej. W celu umożliwienia wejścia do planowanej kotłowni od zewnątrz budynku przyjmuje się wykorzystanie istniejących schodów zewnętrznych, usytuowanych przy ścianie pomieszczenia objętego przebudową i wykonanie wejścia poprzez nowy wiatrołap, który ma być wydzielony z sąsiedniego pomieszczenia gospodarczego. Do realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje się wykonanie kotłowni gazowej, która zapewni czynnik grzewczy na potrzeby c.o., wentylacji oraz ciepłej wody użytkowej. Kotłownia ma być obsługiwana przez sześć kotłów gazowych kondensacyjnych typu WGB 110H o mocy 110kW. Kotły gazowe zlokalizowane mają być w kotłowni w przyziemiu Segmentu D w pomieszczeniu P.1. Wysokość pomieszczenia kotłowni w świetle od posadzki do stropu 2,85 m. Instalacja grzewcza ma być podzielona na następujące obiegi grzewcze: - Obieg nr 1 – obieg c.o. istniejącego - Obieg nr 2 – obieg c.o. istniejącego - Obieg nr 3 – obieg c.o. istniejącego - Obieg nr 4 – obieg c.o. istniejącego - Obieg nr 5 – zasilanie nagrzewnicy w centrali wentylacyjnej. - Obieg nr 6 – obieg basenowy - Obieg nr 7 – zasilanie podgrzewacza ciepłej wody użytkowej - Obieg nr 8 – rezerwa Do sterowania pracą kotłów i obiegów grzewczych przewidziano do wykonania automatykę dostarczaną jako komplet wraz z kotłami. Odprowadzenie spalin z kotłów gazowych zaprojektowano przewodami spalinowo powietrznymi Ø110/Ø160, łączonymi we wspólny komin koncentryczny wyprowadzony 1m ponad dach budynku po elewacji. Kotły zabezpieczone będą przed wzrostem ciśnienia w instalacjach zaworami bezpieczeństwa. Zabezpieczeniem instalacji będzie istniejące naczynie wzbiorcze. Woda do napełniania układów grzewczych i ich uzupełniania będzie uzdatniania poprzez zastosowanie filtra i zmiękczacza jonowymiennego. W celu kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać towarzyszące roboty budowlane i instalacyjne (Instalacje Elektryczne, Instalacje gazowe wewnętrzne) zgodnie z projektami budowlanymi oraz przedmiarami będącymi załącznikami do SIWZ. Parametry techniczne części budynku w którym prowadzone będą prace: Powierzchnia użytkowa istniejącej kotłowni z wymiennikownią ……….……... 131,05m² Powierzchnia użytkowa projektowanej kotłowni z wymiennikownią ...... 130,85m² Powierzchnia użytkowa projektowanego wiatrołapu ……………………….... 5,75m² Szczegółowe wytyczne w projektach budowlanych oraz przedmiarach robót będącymi załącznikami do SIWZ. Prace na czynnych instalacjach w tym: - instalacji ciepłej wody użytkowej - instalacji zasilania hali basenu mogą być prowadzone po dniu 23.06.2017r. Zamawiający zgodnie z art. 24aa.ust 1 ustawy przewiduje, że: Najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada , czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zgodnie z art. 24aa.ust 2 jeżeli wykonawca, o którym mowa w ust. 1, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45333000-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert w wysokości 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy i 00/100 zł ) b. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- c. kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 g. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275, z 2007 z późniejszymi zmianami). c. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. Nr 48 1240 4748 1111 0000 4868 2084 z dopiskiem „wadium”. Dla Zamawiającego dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwoty wadium na rachunku zamawiającego (wpływ środków na rachunek zamawiającego). Za skuteczność operacji finansowo-bankowych odpowiada Wykonawca. d. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formie niepieniężnej należy zdeponować w Urzędzie Gminy Klucze – Referat Księgowości Finansowo – Budżetowej za potwierdzeniem odbioru. e. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że: a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych, b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w niniejszej specyfikacji. f. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a. PZP b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 21 .ppkt f a) PZP jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. g. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. h. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. i. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach