Przetargi.pl
Przebudowa kotłowni w Ośrodku Zdrowia w Studziankach Pancernych - zmiana urządzeń z paliwa stałego na paliwo olejowe

Gmina Głowaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-903 Głowaczów, Rynek 35
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6231075 , fax. 48 6231217
  • Data zamieszczenia: 2012-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głowaczów
    Rynek 35 35
    26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie
    tel. 48 6231075, fax. 48 6231217
    REGON: 67022364600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa kotłowni w Ośrodku Zdrowia w Studziankach Pancernych - zmiana urządzeń z paliwa stałego na paliwo olejowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pt. Przebudowa kotłowni w Ośrodku Zdrowia w Studziankach Pancernych - zmiana urządzeń z paliwa stałego na paliwo olejowe . Wszystkie roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia muszą być wykonane zgadnie z dokumentacją projektów budowlanych oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, którą stanowią załączniki do niniejszej SIWZ: - Projekty budowlane, - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne,, - Przedmiary robót. 2. W ramach niniejszego przedmiotu zamówienia należy: - dokonać całkowitego demontażu technologii kotłowni opalanej paliwem stałym, - dokonać adaptacji pomieszczenia po zdemontowanej kotłowni węglowej na kotłownię i magazyn oleju z przystosowaniem do nowej technologii ogrzewania budynku, - wykonać wodną kotłownię centralną opalaną olejem opałowym lekkim o mocy cieplnej zgodnie z zapotrzebowaniem, które wnosi - 18 kW w układzie pompowym zamkniętym, 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia: Obecnie obiekt ogrzewany jest z czynnika grzewczego uzyskiwanego z kotłów opalanych paliwem stałym usytuowanych budynku, które należy przebudować i dostosować do nowej technologii grzewczej uzyskanej z wodnej kotłowni centralnej opalanej olejem opałowym lekkim o temp. zapłonu większej niż 610C i mocy cieplnej zgodnie z zapotrzebowaniem, które wnosi - 18 kW. W ramach niniejszego zamówienia należy dokonać demontażu technologii kotłowni opalanej paliwem stałym i zaadoptować pomieszczenia na kotłownię opalaną olejem opałowym i magazyn oleju. W nowej kotłowni przewiduje się montaż nowych urządzeń kotłowych o mocy 21kW z palnikiem olejowym nadmuchowym. Czynnik grzewczy CO t.j. woda, o parametrach 75-55oC rozprowadzony będzie w budynku za pomocą istniejącej instalacji CO. Zaopatrzenie kotłowni w olej z instalacji zbiornikowej opartej o baterię zbiorników magazynowych 3 x 1000 l , zlokalizowaną w adaptowanym pomieszczeniu. Sterowanie pracą palnika oraz kotła odbywać się będzie automatycznie w zależności od zapotrzebowania mocy. Zapewnia to układ automatyki określony w projekcie elektrycznym kotłowni. Temperatura wody kotłowej i całego układu regulowana jest płynnie sterowanym pogodowo elektronicznym regulatorem obiegu kotła w przedziale od 75oC do 55oC. Sterowanie pracą palnika oraz pomp odbywać się będzie automatycznie w zależności od zapotrzebowania mocy, zapewnia to układ automatyki kotłowej. Jako magazyn oleju opałowego lekkiego dobrano baterię zbiorników o pojemności 3x1000 l - wyposażenie zgodnie ze specyfikacją. Bateria zbiorników będzie umieszczona w pomieszczeniu kotłowni . Instalację prowadzącą olej należy wykonać z rur miedzianych DIN 1786 z kręgu łączonych lutem twardym lub za pomocą typowych złączek. Instalację magazynową umieścić w pomieszczeniu magazynu oleju w drzwiach wykonać próg ok. 10 cm, zabezpieczającej przed niekontrolowanym wyciekiem paliwa z pomieszczenia, należy zachować wymagany odstęp pomiędzy bokiem zbiornika od 2 skrajnych ścian wanny równy 40 cm. W pomieszczeniu kotłowni paliwo będzie dopływać do kotła , zasysane z wewnętrznej instalacji śr. 8 x 0,80 przez pompę paliwową zabudowaną w palniku. Do odprowadzania spalin z kotła będzie służył przewód kominowy wykonany ze stali nierdzewnej o wysokości. ok. 10 m. Przewód prowadzony będzie wewnątrz istniejącego trzonu kominowego pomieszczenia kotłowni. Należy wykonać naczynie wzbiorcze membranowe dla instalacji CO. wg PN-91B-02414. Kocioł wodny oraz instalację należy zabezpieczyć zgodnie z normą PN-91B-02414. Kocioł winien być wyposażony w system regulacji automatycznie zabezpieczającej przed przekroczeniem temperatury. Instalację należy napełniać i użytkować w zakresie ciśnień 0,50 - 2.0 bar zgodnie ze wskazaniami manometru. Nawiew powietrza do pomieszczenia kotłowni będzie odbywał się za pomocą kratki wentylacyjnej o wymiarach 15,0cm x15,0cm umieszczonej 30 cm nad podłogą kotłowni w kanale Z. Otwór wywiewny umieszczony w kanale wentylacyjnym o przekroju 14,0 cm x 14,0 cm - 10 cm od stropu pomieszczenia kotłowni. Otwór czerpalny kanału nawiewnego powinien znajdować się na zewnątrz budynku, na wysokości 1,50 n.p.t. przy zachowaniu odległości 0,50m od otworów do pomieszczeń przeznaczonych do stałego przebywania ludzi lub zagrożonych pożarem. Opaski izolacji należy pomalować zgodnie z PN-84B-01400 w kolorach: - przewody instalacyjne z/p - karminowy , niebieski - woda zimna - zielony - woda ciepła - pomarańczowy - cyrkulacja - żółty - rura bezpieczeństwa - jasnoczerwony Na przewodach należy oznaczyć kierunek przepływu wody zgodnie z dokumentacją. Kotłownia pracuje w pełnej automatyce i nie wymaga stałej obsługi. Zgodnie z obowiązującymi przepisami na zewnątrz kotłowni znajduje się sygnalizacja świetlna oraz wyłącznik główny zasilania elektrycznego. Kotłownia powinna posiadać: - awaryjny wyłącznik prądu umieszczony na zewnętrz pomieszczenia kotłowni - wykonać niezbędną instalację uziemienia wszystkich urządzeń metalowych w szczególności instalacji kominowej - wykonać instalację alarmującą - optyczną i dźwiękową informującą o awarii, w tym zalaniu olejem przestrzeni nadzorowanej. - wykonać instalację automatyki kotłowej, technologii kotłowni, oświetlenia pomieszczenia kotłowni i magazynu oleju. Ściany i podłogę pomieszczenia magazynowego oleju oraz kotłowni wyłożyć wykładziną ceramiczną zapewniającą nienasiąkliwość powierzchni do wysokości 2,2m. Wyposażyć, wejście do magazynu oleju w drzwi o odporności ogniowej EI 60 min z samozamykaczem Roboty budowlane w pomieszczeniu kotłowni: 1. Wyrównanie poziomu posadzki poprzez wykonanie nadlewki z zaprawy samopoziomującej, 2. Przecierka tynków sufitu ok. 14 m? robocizna plus materiał, 3. Malowanie 3 razy powierzchni sufitu, 4. Przecierka tynków ścian ok. 40 m? 5. Malowanie 3 razy powierzchni jak w poz. 4, 6.Montaż płytek ceramicznych na ścianach do wysokości 2,00 m ok. 35 m?, 7 .Wykonanie cokołu fundamentowego dla kotła - 1,00m x 0,80m. x 0,05m - szt. 1 8. Budowa studzienki schładzającej z przykrywą w pomieszczeniu kotłowni D= 1,00 m. H = 1,00 m 9.Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych (terrakota) na całej powierzchni 14 m? . 10.Wykonanie otworu pod kanał nawiewny Z 150x150, kanał wentylacyjny wywiewny 1400x140 oraz przewód kominowy D=150 mm 10.Pokrycie tynków sufitu podwójną płytą gipsowo kartonową 2x9,5 mm na zaprawie klejowej, 11. Obudowa ściany pomiędzy kotłownią a magazynem oleju z obydwu stron podwójną płytą gipsowo kartonową 2*9,5 mm na zaprawie klejowej. 12.Montaż drzwi do kotłowni EI 30min 90 x 210 - szt 1. Pomieszczenie magazynu oleju: 1. Wyrównanie poziomu posadzki poprzez wykonanie nadlewki z zaprawy samopoziomującej - 7,5 m?, 2. Przecierka tynków sufitu ok. 7,5 m? robocizna plus materiał, 3. Malowanie 3 razy powierzchni sufitu, 4. Przecierka tynków ścian ok. 30 m?, 5. Malowanie 3 razy powierzchni jak w poz. 4, 6. Montaż płytek ceramicznych na ścianach do wysokości 2,00 ok. 28 m?, 7. Ułożenie terakoty na posadzkę 7,50 m?, 8. Montaż drzwi 90*210EI 60 - szt. 1 (odporność ogniowa 60 min), 9. Wykonanie otworu pod kanał nawiewny Z 150x150, kanał wentylacyjny wywiewny 140*140 oraz otwór technologiczny tankowania zbiorników, 10. Pokrycie tynków sufitu ok. 7,50 m? podwójna płytą gipsowo-kartonową 2*9,5 mm na zaprawie cementowej (wymóg p.poż.), 11. montaż okna zewnętrznego 180*50 - szt. 1. 4. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do: udzielenia minimum 3 lata gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i użyte do wykonania zamówienia materiały i wyroby budowlane. Na dostarczone urządzenia i wyposażenie udzieli gwarancji jakości na okres zgodny z gwarancją Producenta, w przypadku gdy Producent udziela gwarancji na okres dłuższy, wówczas obowiązuje gwarancja Producenta, - poniesienia odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas wykonywania zamówienia, - przedmiot zamówienia należy wykonać z nowych materiałów budowlanych, na które Wykonawca dostarczy certyfikaty lub atesty dopuszczenia do użytkowania na każde żądanie inspektora nadzoru oraz przekaże je Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia, - dokonania odbioru kominiarskiego wykonanej kotłowni i dostarczenia Zamawiającemu protokółu z tego odbioru, przed terminem odbioru robót budowlanych, - dokonania odbioru urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego i dostarczenia Zamawiającemu protokółu z tego odbioru, - opracowanie i dostarczenie przed odbiorem robót (Instrukcji obsługi kotłowni), - dostarczenia certyfikatów, atestów lub świadectw dopuszczenia do zastosowania w budownictwie na zastosowane materiały i urządzenia w niniejszym zamówieniu, - przeszkolenia 2 pracowników Zamawiającego wyznaczonych do obsługi kotłowni, - po zakończeniu robót należy uporządkować plac budowy i oddać go w należytym stanie, nie gorszym niż przed rozpoczęciem robót. 5. Postanowienia dotyczące dokumentacji projektowej: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i zachowaniem wskazanej przez Projektanta technologii, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami. 2) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową i złożyć na piśmie dostrzeżone błędy lub uchybienia, które mogą mieć wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 3) W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie w terminie do 3 dni od dnia wystąpienia ww okoliczności. 4) Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji projektowej. 6. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu umowy: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Szczegółowo z dokumentacją można się zapoznać przed złożeniem oferty. Dokumentacja jest dostępna w pokoju nr 12 w siedzibie Zamawiającego. 2) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, objętego przyszłymi robotami budowlanymi w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z warunkami realizacji tych robót. 3) Przekazanie placu budowy - będzie następować w obecności Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora nadzoru w terminie uzgodnionym przez strony. 4) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o okolicznościach mogących mieć wpływ na niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni od dnia wystąpienia ww okoliczności. 5) Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, ppoż., sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. 6) Wszystkie materiały, urządzenia i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być nowe oraz muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP, a także muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr 198, poz. 2041). 7) Wykonawca ma obowiązek zorganizowania placu budowy, zabezpieczenia miejsca wykonywanych robót oraz dbania o stan techniczny budynku i miejsca wykonywanych robót, 8) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. 9) Dopuszcza się zmiany urządzeń grzewczych na inne równoważne o parametrach pracy nie gorszych niż przyjęte w projekcie oraz zapewniających te same funkcje pracy instalacji. 10) Wszystkie elementy ujęte w specyfikacji materiałowej, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w specyfikacji materiałów należy traktować tak jakby były ujęte w obu. Za kompletne opracowanie stanowiące podstawę wyceny należy przyjąć wszystko co zostało narysowane, opisane, objęte specyfikacją oraz nieujęte, a konieczne do prawidłowego wykonania instalacji oraz prawidłowego funkcjonowania obiektu. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - Główny przedmiot zamówienia - 45331110-0 - instalowanie kotłów, - Dodatkowe przedmioty: 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące zł, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu - wpłata przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - 57 9125 0005 0000 0374 2000 0080, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Uwaga: Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi zawierać zapis art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 4. Dokument gwarancji w formie nie pieniężnej - musi zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. Gwarancje wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy - pokój nr 3, . 6. Do oferty należy dołączyć kserokopię wniesionego wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składnia ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach