Przetargi.pl
Przebudowa kotłowni przy Przedszkolu Samorządowym w Przemęcie wraz z wymianą kotła c.o.

GMINA PRZEMĘT ogłasza przetarg

  • Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PRZEMĘT
    ul. Jagiellońska 8
    64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
    REGON: 411050793
  • Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa kotłowni przy Przedszkolu Samorządowym w Przemęcie wraz z wymianą kotła c.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa kotłowni przy Przedszkolu Samorządowym w Przemęcie wraz z wymianą kotła c.o.” i wymaga wykonania następującego zakresu robót:3.2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku gospodarczego z docelowym przeznaczeniem na kotłownię Przedszkola Samorządowego w Przemęcie z jednoczesną rozbiórką przylegającej części z dachem jednospadowym, w której obecnie znajduje się pomieszczenie kotłowni. W wyniku robót rozbiórkowych we frontowej części przedmiotowej działki znajduje się budynek przedszkola oraz plac zabaw dla dzieci zlokalizowany w tylnej części działki. Teren działki jest płaski. Budynek kotłowni zostanie podłączony do sieci energetycznej z istniejącego budynku przedszkola kablem YKY 5x4mm2 i zaopatrzony w wodę z istniejącego budynku przedszkola rurami PE 32. Obiekt zostanie podłączony do sieci kanalizacyjnej – do istniejącej studzienki na terenie przedmiotowej działki. Z pomieszczenia kotłowni wykonane zostanie zasilanie w ciepło c.o. istniejącego budynku przedszkola. Woda z dachów odprowadzona zostanie na nieutwardzony teren działki. Obiekt usytuowany w normowej odległości od istniejącej linii napowietrznej. Wjazd na działkę istniejący. Planowana inwestycja prowadzona będzie na obszarze założenia urbanistycznego i zespołu budowlanego z XIII-XIX w. w m. Przemęt, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1329/A. Na prowadzenie robót budowlanych na tym obszarze inwestor uzyskał Pozwolenie Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu delegatura w Lesznie (Pozwolenie Nr 490/A/2022 z dnia 22 sierpnia 2022 r.). Budynek podlegający przebudowie został zaprojektowany na rzucie prostokąta, wybudowany w technologii tradycyjnej murowej, przekryty dachem stromym dwuspadowym o konstrukcji drewnianej, pokrycie z dachówki karpiówki układanej w podwójną koronkę. Obiekt zlokalizowany został na granicy z działką sąsiednią – cmentarzem, będącą własnością Parafii. Działkę Inwestora od działki Parafii oddziela mur ceglany wys. ok. 2,20 m. Po dokonaniu rozbiórki części gospodarczej pozostawiona zostanie zewnętrzna ściana ceglana od strony cmentarza na wysokości ok. 2,20 m. Ściana ta i pozostały mur zostanie oczyszczony, uzupełnione zostaną cegły i spoiny. Wszelkie cegły spękane i zmurszałe będą wykute i uzupełnione z cegły pełnej palonej. Zwieńczenie muru wykonane będzie, jako okap ceglany – na wzór istniejącego okapu. Roboty budowlane polegać będą na: skucie wszystkich tynków zewnętrznych i wewnętrznych, wykonanie nowych cementowo – wapiennych, wyburzenie ścianek działowych i wykonanie nowych ścianek działowych murowanych z cegły pełnej o odporności EI 120, malowanie ścian wewnętrznych farbami emulsyjnymi, a ścian zewnętrznych farbami silikonowymi, wykonanie nowych nadproży typu SBN, zamurowania wykonane zostaną cegłą pełną, rozebranie istniejących posadzek, wykonanie nowych posadzek na gruncie jako betonowe na warstwie izolacyjnej i podkładzie z chudego betonu i podsypki piaskowej. Drzwi stalowe w klasie odporności pożarowej, stolarka okienna aluminiowa w klasie odporności ogniowej. Na nieużytkowym poddaszu usunięta zostanie zalegająca polepa, elementy drewniane więźby zostaną sprawdzone, oczyszczone i zaimpregnowane, dach zostanie odeskowany i przykryty warstwą papy. Na łatach i kontrłatach wykonane zostanie nowe pokrycie z dachówki karpiówki układanej w podwójną koronkę. Przebudowana zostanie instalacja elektryczna, sanitarna, oświetleniowa i gniazd wtykowych.3.3. UWAGA: Przy wymianie istniejącego kotła należy zamontować kocioł na paliwo stałe, tj. ekogroszek, o mocy 50 kW.3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa opracowana przez: PiK Biuro Obsługi Budownictwa Patryk Pietrzak.3.5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.3.6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.3.7. Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie wszystkich koniecznych badań i poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych oraz ustawienie i utrzymanie oznakowania na czas trwania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:7.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.7.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczejlub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.7.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.7.1.4. zdolności technicznej lub zawodowejOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o całkowitej wartości zadania nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto ich wartości.Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawartew dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającegoi podanych w SWZ).b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,że dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, tj. osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, ze zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, do kierowania robotami budowlanymiw specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje technicznew budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334).UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach