Gmina Bobrowo ogłasza przetarg
- Adres: 87-327 Bobrowo, 27
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 495-18-24 , fax. 056 495-18-10
- Data zamieszczenia: 2012-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowo
27 27
87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 495-18-24, fax. 056 495-18-10
REGON: 87111838800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.bip.net.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa kotłowni olejowej na kotłownię na paliwa stałe oraz przebudowa pomieszczeń piwnicy w Zespole Szkół w Bobrowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa kotłowni olejowej na kotłownię na paliwa stałe oraz przebudowa pomieszczeń piwnicy w Zespole Szkół w Bobrowie Istniejąca kotłownię olejowa zlokalizowana w budynku szkoły przyjęta do całkowitego demontażu. W piwnicy zostały wydzielone nowe pomieszczenia na kotłownię węglową wraz ze składem opału i pomieszczeniem socjalnym dla palacza. Przyjęto kocioł zasypowy na paliwo stałe o mocy nominalnej 430kW. Projektowana kotłownia ogrzewać będzie budynek gimnazjum, podstawówki oraz Sali gimnastycznej. Czynnik grzewczy przesyłany do kotłowni sali poprzez przyłącze ciepłownicze z rur preizolowanych polibutylenowych o śr. zew. 75mm. Układ kotłowni połączony z istniejącymi kotłowniami za pomocą wymienników płytowych. Całość inwestycji opisana dokumentacją projektowo - kosztorysową (branży budowlanej sanitarnej i elektrycznej) opracowaną przez: - Usługi Inżynieryjne NOVUMINŻ Piotr Witkowski - Usługi Inwestycyjne Nadzory Budowlane Kosztorysowanie inż. Sławomir Mańka Gorczenica 98C 87 - 300 Brodnica oraz zatwierdzoną pozwoleniem na budowę z dnia 3 kwietnia 2012r. znak WB.6740.1.10.2012 3.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.4. Miejsce realizacji: miejscowość Bobrowo, gmina Bobrowo 3.5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) Przejęcie terenu robót od Zamawiającego; 2) Zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; (w pierwszym etapie prac - do końca czerwca - Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić roboty w sposób umożliwiający prowadzenia zajęć szkolnych w budynku oraz zabezpieczyć teren robót przed dostępem osób postronnych) 3) Zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na własny koszt; 4) Wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu; 5) Zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 6) Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami; 7) Terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy oraz oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy; 8) Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; 9) Dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej Umowy; 10) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; 11) Kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze; 12) Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia; 13) Posiadanie polisy ubezpieczeniowej, 14) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; 15) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. 16) Wykonawca zobowiązuje się wyznaczyć do kierowania robotami osoby wskazane w Ofercie Wykonawcy. 17) Kierownik budowy zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy. 18) Kierownik budowy działać będzie w granicach umocowania określonego w ustawie Prawo budowlane 19) Przedstawiciele Wykonawcy (kierownik budowy i kierownicy robót) będą uczestniczyć w kontrolach organów w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 PLN).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobrowo.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Emilii Plater 9 w Inowrocławiu.
Dodano: 2016-06-30 - REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I TELETECHNICZNEJ W DWÓCH BUDYNKACH URZĘDU MIASTA INOWROCŁAWIA PRZY UL. PREZYDENTA FRANKLINA ROOSEVELTA NR 36 ORAZ NR 33-35
Dodano: 2016-06-24 - Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Emilii Plater 9 w Inowrocławiu.
Dodano: 2016-06-15 - REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I TELETECHNICZNEJ W DWÓCH BUDYNKACH URZĘDU MIASTA INOWROCŁAWIA PRZY UL. PREZYDENTA FRANKLINA ROOSEVELTA NR 36 ORAZ NR 33-35
Dodano: 2016-06-03 - Przebudowa instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Złotnikach Kujawskich
Dodano: 2016-05-19 - Adaptacja części parteru ze zmianą sposobu użytkowania części parteru budynku, na archiwum zakładowe Urzędu Miasta Włocławek, Włocławek, ul. Ptasia 2a, w ramach zadania pn. Przebudowa budynków Urzędu Miasta
Dodano: 2016-05-04 - Zaprojektowanie, dostarczenie i montaż pomp ciepła oraz paneli fotowoltaicznych dla budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej w gminie Gostycyn
Dodano: 2015-09-23 - Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz remont dachu w budynku biurowym przy ul. ks. Bolesława Jaśkowskiego 11 w Inowrocławiu.
Dodano: 2015-09-11 - Montaż instalacji solarnych w budynkach mieszkalnych oraz budowa hybrydowego oświetlenia na terenie Gminy Chełmża
Dodano: 2015-08-10 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu laboratorium chemicznego w budynku Zespołu Szkół Chemicznych im. Ignacego Łukasiewicza przy ul. I. Łukasiewicza 3 w Bydgoszczy.
Dodano: 2015-08-07