Przetargi.pl
,,Przebudowa kotłowni gazowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Iwoniczu”

Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz, ul. Długa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 350 618 , fax. 134 350 618
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek
    ul. Długa 1
    38-440 Iwonicz, woj. podkarpackie
    tel. 134 350 618, fax. 134 350 618
    REGON: 38916080018000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsd-iwonicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Przebudowa kotłowni gazowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Iwoniczu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa kotłowni gazowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Iwoniczu”. Zakres robót obejmuje m.in. : 1. Demontaż istniejących urządzeń kotłowni 2. Wykonanie niezbędnych robót budowlanych 3. Montaż urządzeń, osprzętu i armatury gazowej kotłowni kondensacyjnej 4. Wykonanie rurociągów 5. Wykonanie izolacji termicznych w kotłowni 6. Wykonanie instalacji kominowej 7. Wykonanie instalacji wentylacyjnej 8. Wykonanie instalacji gazowej z aktywnym systemem bezpieczeństwa 9. Wykonanie AKPiA oraz oświetlenia kotłowni 10. Wykonanie rozdzielni elektrycznej z zabezpieczeniami 11. Wykonanie prób i odbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz STWiOR 12. Rozruch kotłowni 13. Przeprowadzenie odbioru kominiarskiego i UDT kotłowni 14. Przeszkolenie personelu zamawiającego z prawidłowej obsługi, eksploatacji i konserwacji kotłowni 15. Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wykonanej gazowej kotłowni kondensacyjnej 16. Umieszczenie w kotłowni schematu technologicznego. Uwagi i dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym obiekcie, w którym przebywają osoby niepełnosprawne, w związku z tym Wykonawca zapewni bezpieczeństwo dla wszystkich osób przebywających i pracujących w obiekcie. 2. Wykonawca zapewni ciągłość przygotowania ciepłej wody użytkowej w obiekcie. 3. Wykonawca zapewni ciągłość w przygotowaniu ciepła dla centralnego ogrzewania 4. Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym niezbędne krótkotrwałe wyłączenia centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej dla obiektu. 5. Wykonawca wykorzysta do montażu istniejący (nowy) zasobnik ciepłej wody użytkowej 6. Wszystkie urządzenia, osprzęt, armatura zastosowane do wykonania kotłowni będą fabrycznie nowe. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 6 do SIWZ Dokumentacja projektowa (w zakresie dotyczącym technologii kotłowni i wykonania AKPiA kotłowni) Załącznik nr 7a do SIWZ Przedmiar robót dot. kotłowni Załącznik nr 7b do SIWZ Przedmiar robót dot. AKPiA Załącznik nr 8 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Przedstawione w projekcie budowlanym rozwiązania odpowiadają przeznaczeniu zamierzonemu przez zamawiającego w szczególności dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1) Wypełniony formularz oferta zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zwane dalej Oświadczeniem) zgodnie z załącznikiem nr 2a i 2b do SIWZ; 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach