Przetargi.pl
Przebudowa koryta potoku Żymanka 8+200 - 12+000 msc. Dąbrówka Gorzycka, gm. Olesno, pow. dąbrowski, msc. Gorzyce, gm. Żabno, pow. tarnowski

Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Ostrogskich 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6376922 , fax. 014 6376913
  • Data zamieszczenia: 2010-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie
    ul. Ostrogskich 5 5
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6376922, fax. 014 6376913
    REGON: 00057754400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa koryta potoku Żymanka 8+200 - 12+000 msc. Dąbrówka Gorzycka, gm. Olesno, pow. dąbrowski, msc. Gorzyce, gm. Żabno, pow. tarnowski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych dla zadania pn: Przebudowa koryta potoku Żymanka 8+200 - 12+000 msc. Dąbrówka Gorzycka, gm. Olesno, pow. dąbrowski, msc. Gorzyce, gm. Żabno, pow. tarnowski Projekt należy opracować zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wodnego, aktualnie obowiązującymi przepisami w tym techniczno - budowlanymi i normami. W rozwiązaniach technicznych należy wziąć pod uwagę warianty: - umożliwiające uregulowanie własności gruntów pokrytych wodami ( zg. z art. 17 Prawa Wodnego), - możliwości pozyskania nowych nieruchomości pod inwestycję, - wykorzystanie istniejącego stanu władania z analizą kubatury niezbędnych robót ziemnych. Rozwiązania projektowe powinny być zgodne z założeniami i celami PROW, z którego planowane jest finansowanie przedmiotowej inwestycji a w szczególności: - z zapisem o renaturyzacji i rewitalizacji cieków wodnych w celu poprawy bilansu wodnego z uwzględnieniem potrzeb ochrony przeciwpowodziowej, - z zapisami w ustawie Prawo wodne - regulacja koryt cieków naturalnych służy poprawie warunków korzystania z wód i ochronie przeciwpowodziowej, powinna również zapewnić dynamiczną równowagę koryta cieku naturalnego. - w oparciu o Zasady dobrej praktyki w utrzymaniu rzek i potoków górskich, opracowane przez Ministerstwo Środowiska uznające za zasadne regulowanie koryt cieków naturalnych, w takim stopniu, aby nie zaburzać ich równowagi. Szczegółowy zakres zamówienia. Zakres dokumentacji: - projekt budowlany i wykonawczy przebudowy koryta potoku Żymanka zawierający wszystkie branże i elementy niezbędne do realizacji inwestycji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (m.in. dla kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu) na aktualnych mapach geodezyjnych wraz z przekrojami i profilami (projekty wykonać odrębnie dla każdej branży) oraz z ustaleniem geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (mosty, przepusty pod drogami konserwacyjnymi na ujściach rowów do potoku) - projekt budowlany po 5 egz., projekt wykonawczy po 4 egz. - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. - przedmiar robót - 2 egz. - kosztorys inwestorski - 1 egz. - operat wodnoprawny - 3 egz. - dokumentację niezbędną do uzyskania decyzji na wycinkę drzew - 3 egz. - aktualne wypisy z geodezyjnego rejestru gruntów wraz z wyrysem z mapy ewidencji gruntów niezbędnych do zajęcia stałego i czasowego w celu realizacji zaprojektowanych robót (z uwzględnieniem dojazdu) - 2 egz. - uzyskanie niezbędnych zgód właścicieli na wejście w teren w celu realizacji zaprojektowanych robót (z uwzględnieniem dojazdu) - 2 egz. - komplet wymaganych prawem uzgodnień z zakresu ochrony środowiska (W przypadku jeśli teren objęty projektem nie koliduje z obszarami chronionymi lub wymagającymi uzgodnień pod względem ochrony środowiska należy do dokumentacji załączyć oświadczenie zawierające szczegółową informację na ten temat) - 1 egz. - komplet wymaganych prawem decyzji w tym m.in. pozwolenie na budowę, pozwolenie wodnoprawne, decyzja środowiskowa itp. - po 1 egz. - komplet wymaganych prawem zgłoszeń dla robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (jeśli wystąpią) - po 1 egz. Dodatkowo 1 egz. kopii dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD skanu dokumentacji w formacie PDF (*pdf) z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji, np. projekt budowlany, operat wodnoprawny, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, itp. Wzór umowy przewiduje również zapis, że Wykonawca zobowiązuje się w ramach ceny dokumentacji będącej przedmiotem umowy: - konsultować i uzgadniać z Zamawiającym opracowywany projekt - aktualizować na żądanie Zamawiającego kosztorys inwestorski przez okres 2 lat od daty odbioru dokumentacji projektowej - sprawować nadzór autorski podczas realizacji robót na podstawie prac projektowych objętych niniejszą umową UWAGA! Finansowanie zadania odbywać się będzie w latach 2010/2011. W roku 2010 - 80 % kosztów dokumentacji za zakres przewidziany do wykonania w terminie do 31.10.2010 r. obejmujący: - opracowanie całego zakresu dokumentacji objętego umową - przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę wraz ze skutecznym złożeniem wniosków o uzyskanie tych decyzji (tzn. wniosków w sprawie których upłynął urzędowy termin wnoszenia o uzupełnienie dokumentów lub zwrotu dokumentacji z powodu jej niekompletności) - przygotowanie materiałów niezbędnych do zgłoszeń robót nie wymagających pozwolenia na budowę wraz ze skutecznym złożeniem zgłoszeń (tzn. zgłoszeń w sprawie których upłynął urzędowy 30-dniowy termin wnoszenia sprzeciwu). W roku 2011 - 20 % kosztów dokumentacji za zakres przewidziany do wykonania w terminie do 31.05.2011 r. obejmujący: - uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu na budowę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił rękojmi na dokumentację projektową i pozostałe usługi projektowe przez okres 5 lat od daty odbioru końcowego zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia zamówienia podwykonawcom. Działając zgodnie z treścią art. 36 ust.4 Ustawy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzyć Wykonawcom. Prace geodezyjne należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 roku w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 13.03. 1995 roku poz. 133).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzmiuw.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach