Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW 10/16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-44/724-45-47 , fax. 724-2311
- Data zamieszczenia: 2010-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego
ul. POW 10/16 10/16
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 0-44/724-45-47, fax. 724-2311
REGON: 59064831000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa kortów na terenie OSiR przy ul. Nowowiejskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przebudowę kortów tenisowych (wraz z instalacjami wod-kan. i elektrycznymi), usytuowanych na terenie Obiektu Nr 4 Stadion Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Nowowiejskiej 11/27, 2) Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy kortów tenisowych usytuowanych na terenie Obiektu Nr 4 ,Stadion Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Nowowiejskiej 11/27, przy czym dokumentacja winna obejmować; a) Inwentaryzację (lub aktualizację istniejących dokumentacji obiektów), jeżeli podlegają przebudowie, rozbiórkom lub remontom w zakresie robót drogowych, instalacyjnych, b) Ocenę stanu technicznego podbudowy i nawierzchni istniejących kortów pod kątem dalszego ich wykorzystania, c) Kompleksowy projekt budowlano-wykonawczy przebudowy kortów tenisowych wraz z instalacjami wod-kan. i elektrycznymi, d) Projekt zagospodarowania terenu przyległego wraz z małą architekturą (np. ławki na trybunach przy korcie), e) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, f) Kosztorysy inwestorskie i nakładcze, 2. Forma opracowania dokumentacji projektowej. 1) Dokumentację należy wykonać w 5 egzemplarzach w wersji papierowej i 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej (pdf i WMF). 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egzemplarzy w wersji papierowej i 2 egzemplarze w wersji elektronicznej (pdf i WMF). 3) Kosztorysy nakładcze - 4 egzemplarze w wersji papierowej + 2 egzepmlarze w wersji elektronicznej (pdf i ATH-Norma). 4) Kosztorysy inwestorskie - 3 egzemplarze w wersji papierowej+ 2 egzemplarze w wersji elektronicznej (pdf i ATH-Norma). 5) Wersje elektroniczne należy przedłożyć na dołączonych nośnikach elektronicznych w plikach nie przekraczających 2 MB. 3. Do zakresu Wykonawcy należy ponadto. 1) uzyskanie mapy do celów projektowych, 2) uzyskanie wynikających z przepisów odpowiednich warunków, opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym dokonanie skutecznego zgłoszenia właściwemu organowi (udzielamy pełnomocnictw), 3) przygotowanie dokumentów powykonawczych, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, certyfikaty, deklaracje zgodności na zastosowane wyroby oraz paszporty na wszystkie zamontowane urządzenia technologiczne. 4. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa wszystkich branż winna spełniać wymagania określone : 1) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Z 2006 r., Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) 2) w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz.U. 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.), 3) w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz.U.2004 r. Nr 130 poz. 1389), 4) w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2004 r., Nr 130, poz. 1389), 5) w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2003 r. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.), 6) w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2002 r., Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), oraz Polskimi Normami przywołanymi w rozporządzeniu, 7) w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawieprzeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. Nr 124, poz. 1030), 8) w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony pożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563), 9) w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz.U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1220, z późn. zm.), 10) w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115, z późn. zm.), 11) w innych przepisach szczegółowych, które będą miały zastosowanie w przyjętych rozwiązaniach projektowych. 5. Zakres prac: 1) dokumentacja techniczna, 2) robóty rozbiórkowe, budowlane obejmujące: a) demontaż słupów oświetleniowych, ogrodzenia, wyposażenia, instalacji hydrantowej oraz rozbiórka chodników z płyt betonowych, b) wykonanie odwodnienia, instalacji wodociągowej oraz chodników zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, c) montaż linii na kortach ziemnych, d) montaż siatki do gry w tenisa ziemnego, węży do podlewania , zaworu spustowego, e) wykonanie renowacji kortu wraz ze zmianą wyprofilowania, f) montaż słupkow aluminiowych do siatki do tenisa ziemnego, 3) roboty elektryczne i słaboprądowe zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, 4) prace geodezyjne związane z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, Szczegółowy opis, lokalizację i wymagania przedmiotu zamówienia podano w załączonym Programie funkcjonalno-użytkowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.000 zl
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulic: Topazowej, Agatowej, Granitowej, Perłowej, Krzemowej, Jurajskiej, Diamentowej, Solnej, Dalekiej, Dolomitowej, bez nazwy (10KDD), Św. Kingi, Jana Kiepury, Rubinowej, Złotej w Bełchatowie wraz z odwodnieniem, odejściami kanalizacji sanitarnej i deszczowej w granicach pasa drogowego, oświetleniem i usunięciem kolizji. Projekt wykonywany w ramach zadania p.n. Realizacja inwestycji drogowych w os. Binków
Dodano: 2016-06-03 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Kwiatowej w Bełchatowie wraz z odwodnieniem, przebudową kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wodociągu, budową oświetlenia oraz usunięciem kolizji w ramach zadania p.n. Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Kwiatowej
Dodano: 2016-03-30 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla zadań: I Sławno, Sławno Kolonia gm. Sławno, pow. opoczyński, II Kamień gm. Sławno, pow. opoczyński
Dodano: 2015-11-10 - Wykonanie projektów technicznych rozbiórek budynków wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz kosztorysami inwestorskimi
Dodano: 2015-05-28 - Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku przy ul. Wojska Polskiego 73 w Sieradzu wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2015-05-20 - Wykonanie orzeczenia o stanie technicznym lokalu nr 1 w Łodzi, przy ul. Patriotycznej 2 wraz analizą opłacalności wykonania remontu
Dodano: 2015-04-24 - Modernizacja ewidencji gruntów wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej dla obrębu Sitowa gm. Opoczno, pow. opoczyński.
Dodano: 2015-04-08 - Wykonanie orzeczenia o stanie technicznym lokalu nr 15 w Łodzi, przy ul. Zarzewskiej 7 wraz analizą opłacalności wykonania remontu
Dodano: 2015-04-02 - Modernizacja ewidencji gruntów wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej dla obrębu Sitowa gm. Opoczno, pow. opoczyński
Dodano: 2015-03-26 - Wykonanie projektu budowlanego budynku mieszkalnego w Łodzi, przy ul. Kilińskiego 214 - część nr 1 oraz projektu technicznego podziału lokalu mieszkalnego położonego w Łodzi, przy ul. Zarzewskiej 37 m. 1/4 - część nr 2
Dodano: 2015-03-24