Przetargi.pl
PRZEBUDOWA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO ORAZ BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH W ŚREMIE

Powiat Śremski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, Adama Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 837 001 , fax. 612 829 321
  • Data zamieszczenia: 2017-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Śremski
    Adama Mickiewicza 17
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 612 837 001, fax. 612 829 321
    REGON: 631257928
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO ORAZ BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH W ŚREMIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kompleksu lekkoatletycznego oraz boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Technicznych w Śremie, ul. Staszica 3. 2. Projekt przewiduje przebudowę istniejącego boiska sportowego polegającą na zagospodarowaniu przedmiotowego terenu boiskiem sportowym lekkoatletycznym, w którego skład będą wchodziły następujące elementy : a) bieżnia lekkoatletyczna 4 torowa o długości 200m + 80m bieżnia prosta o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej typu natrysk, b) boisko wielofunkcyjne 20x40m o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej typu natrysk (piłka nożna, piłka ręczna, 2x koszykówka, siatkówka), c) rzutnia do pchnięcia kulą dł. 20m, d) skocznia w dal i trójskoku dł. 40m. Przewiduje się również budowę ogrodzenia boiska oraz wykonanie chodnika i opaski z kostki betonowej i obrzeży betonowych, zagospodarowanie powierzchniami trawiastymi, przestawienie istniejących słupów oświetlenia boiska oraz wymianę istniejących opraw oświetleniowych parkowych wraz słupami. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w dokumentacji projektowej, 2) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3) w przedmiarach robót. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV 45212200-8 roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych CPV 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne CPV 45233200-1 roboty w zakresie różnych nawierzchni CPV 45316100-6 instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 5. We wszystkich zapisach SIWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia, co najmniej o takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 6. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy – przygotowanie terenu pod budowę, roboty rozbiórkowe i demontażowe, roboty ziemne, przebudowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnią lekkoatletyczną, budowa skoczni do skoku w dal, budowa rzutni do pchnięcia kulą, utwardzenie terenu, montaż ogrodzenia, montaż słupów i opraw zewnętrznego oświetlenia terenu. 7. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w pkt 6, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. 8. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. 9. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób w związku z realizacją zamówienia Zamawiający naliczy kary określone w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. 1. Wysokość wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Forma wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Starostwa Powiatowego w Śremie nr konta: SBL 03908400032102001307810003 z tytułem przelewu „Wadium na przetarg nieograniczony na przebudowę kompleksu lekkoatletycznego oraz boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Technicznych w Śremie” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, , tj. w terminie do dnia 01.03.2017r. do godziny 11:00. Decyduje data i godzina wniesienia wadium do zamawiającego – wadium musi zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, który oznaczony jest nie tylko datą, ale również godziną. 2) Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sejfie Starostwa Powiatowego ul. Mickiewicza 17 Śrem, Wydział Finansów pok. nr 4 od poniedziałku do piątku od 8.00 - 15.00, w terminie o którym mowa w pkt 1. 3) Potwierdzenie wniesienia wadium (potwierdzenie przelewu lub kserokopię wadium w formie niepieniężnej) należy dołączyć do oferty. 4) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9 bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt 2. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 5. Utrata wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach