Przetargi.pl
Przebudowa kompleksau sportowego przy Szkole Podstawowej w Siemirowicach, odnowienie elewacji budynku szkoły z zagospodarowaniem terenu posesji i wymianą ogrodzenia terenu szkoły.

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-312 Cewice, ul. W. Witosa 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8613460 , fax. 059 8613462
  • Data zamieszczenia: 2010-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy
    ul. W. Witosa 16 16
    84-312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 059 8613460, fax. 059 8613462
    REGON: 77097975000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa kompleksau sportowego przy Szkole Podstawowej w Siemirowicach, odnowienie elewacji budynku szkoły z zagospodarowaniem terenu posesji i wymianą ogrodzenia terenu szkoły.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa kompleksu sportowego przy SP w Siemirowicach, odnowienie elewacji budynku szkoły z zagospodarowaniem terenu posesji oraz wymianą ogrodzenia terenu szkoły 2) Przebudowa kompleksu sportowego przy SP obejmuje: a) Usunięcie nawierzchni asfaltowej dwóch istniejących boisk . b) Budowę boiska wielofunkcyjnego do piłki ręcznej z kortem tenisowym o wymiarach 25x45m. c) Budowę boiska wielofunkcyjnego do koszykówki i siatkówki o wymiarach 19,5x33m. d) Budowę bieżni do biegu na 60 m, 3-torowej ,o wymiarach 71x3.66m. e) Budowę skoczni w dal rozbieg 2x36m - wraz z piaskownicą o wymiarach 6x3m i głębokości 30 cm f) Nawierzchnia boisk, bieżni, skoczni syntetyczna poliuretanowa na podbudowie dynamicznej. g) Ogrodzenie boisk systemowe: siatka, bramy , furtki, słupki powlekane PCV w kolorze zielonym. h) Wyposażenie boisk: 2 stojaki na kosze do koszykówki, siatka całosezonowa wraz ze słupkami - 1kpl ,siatka do tenisa wraz ze słupkami - 1kpl, 2 bramki do piłki ręcznej . 3) Zagospodarowanie terenu: a) Wykonanie chodników z kostki brukowej o gr. 6 cm o powierzchni 255,75m?. b) Wykonanie placu przed wejściem do szkoły poprzez wymianę istniejącej nawierzchni z płyt chodnikowych na nawierzchnię z kostki brukowej o gr. 6 cm o powierzchni 541.7m?. Odwodnienie placu linowe. c) Montaż małej architektury - 6 ławek ,3 kosze na śmieci , 1 stojak dla rowerów. 4) Ogrodzenie terenu szkoły systemowe: siatka, bramy, furtki, słupki powlekane PCV w kolorze zielonym. 5) Odnowienie elewacji budynku szkoły oraz prace remontowe: a) Docieplenie ściany budynku styropianem gr. 15cm . b) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz opaski o szer. 50 cm z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej c) Likwidacja ściany z luksferów nad wejściem. Zastąpienie jej w dolnej części luksferami, powyżej montaż witryny szklanej z PCV o wymiarach 300x498cm z podziałem na 2x6 pól . d) Wymiana wewnętrznych drzwi wejściowych na aluminiowe oraz wyłożenie z gresu mrozoodpornego-antypoślizgowego gatunek I o współczynniku antypoślizgowości minimum R12 i stopniu ścieralności minimum 4 korytarza za wejściem głównym o pow. 20.0m?. e) Ułożenie podestu przed wejściem z gresu gatunek I mrozoodpornego-antypoślizgowego o współczynniku antypoślizgowości minimum R12 i stopniu ścieralności minimum 4 o powierzchni około 3.3 m2. f) Wyłożenie w dwóch lokalizacjach schodów zewnętrznych płytkami z gresu gatunek I mrozoodpornego- antypoślizgowego o współczynniku antypoślizgowości minimum R12 i stopniu ścieralności minimum 4 o pow. 12.4m?. 6) Zlecenie nadzoru archeologicznego nad robotami ziemnymi 8) Wykonanie świadectwa energetycznego obiektu. 9) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dokumenty a. Dokumentacja projektowa b. Przedmiar robót c. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 25.000,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Łebie nr 48 9324 1018 0022 6556 2000 0060 z dopiskiem wadium na przebudowę kompleksu sportowego i odnowienie elewacji budynku SP Siemirowice; za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego; kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami) 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one zostać sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: -Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; - Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; - Kwotę gwarancji lub poręczenia; - Termin ważności gwarancji lub poręczenia; - Zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub - nie wniósł należytego zabezpieczenia umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one ponadto zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do:zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty, o którym mowa w Rozdziale XIX pkt 1 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających dowodzących spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie wymagań określonych w SIWZ w stosunku do przedmiotu zamówienia lub pełnomocnictw i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt 3 ppkt 2)-5), Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię dokumentu gwarancji potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji załączyć do oferty w osobnej kopercie; 7. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed terminem składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach