Przetargi.pl
Przebudowa kominów w budynku CiZ Krempna 59 oraz w budynkach czterorodzinnych Polany 69 i 70

Magurski Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 38-232 Krempna, Krempna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 414 099, , fax. 134 414 440
  • Data zamieszczenia: 2020-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Magurski Park Narodowy
    Krempna 59
    38-232 Krempna, woj. podkarpackie
    tel. 134 414 099, , fax. 134 414 440
    REGON: 18078930900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.magurskipn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa kominów w budynku CiZ Krempna 59 oraz w budynkach czterorodzinnych Polany 69 i 70
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.7. Zakres prac obejmuje remont/przebudowę murowanych kominów na trzech budynkach: Budynek Centrum i Zarządzania: - rozbiórkę istniejących kominów (w części ponad dachem) oraz obróbek blacharskich; - wywóz gruzu powstałego podczas rozbiórki; - odbudowanie nowych kominów zgodnie z proporcjami wcześniej rozebranych; - wykonanie obróbek blacharskich na styku z dachem oraz na tzw. „czapkach kominowych” - oczyszczenie i malowanie elementów czołowych lukarn (ozdobnych wieszaków); - przegląd i naprawa orynnowania, - montaż kabli grzewczych w rynnach i rurach spustowych. Budynki czterorodzinne w Polanach 69 i 70. - rozbiórkę istniejących kominów (w części ponad stropem) oraz obróbek blacharskich; - rozbiórkę części pokrycia dachu; - wywóz gruzu powstałego podczas rozbiórki; - odbudowanie nowych kominów zgodnie z proporcjami wcześniej rozebranych; - wykonanie obróbek blacharskich na styku z dachem oraz na tzw. „czapkach kominowych” - montaż zdemontowanego pokrycia dachowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej: - w wysokości 6500 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset zł 00/100); 6.2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu uznaje się ten termin za zachowany, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium zostanie uznana (zaksięgowana) na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. 2019 r., poz. 310). 6.4 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu termin ważności wystawionego dokumentu winien być nie krótszy niż termin związania ofertą. 6.5 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 26 1130 1105 0005 2167 9690 0001, w tytule przelewu wpisać: Wadium w postępowaniu ZP-370-1-1/20 „Przebudowa kominów w budynku CiZ Krempna 59 oraz w budynkach czterorodzinnych Polany 69 i 70”. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłynęło w wymaganym terminie, decyduje data i godzina uznania wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 6.6 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu oryginał dokumentu wadium należy złożyć wraz z ofertą, przy czym wadium to winno znajdować się w oddzielnej, oznaczonej kopercie i nie powinno być trwale związane z ofertą. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6.7 Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 p.z.p. 6.8 Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. 6.9 Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy na formularzu oferty; 3) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 7 pkt 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 SIWZ; 4) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów ; 5) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium długość okresu gwarancji - na formularzu oferty; 6) oświadczenie w zakresie RODO - na formularzu oferty 7) pełnomocnictwo - (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach