Przetargi.pl
Przebudowa kładki przez rzekę Drwęce oraz wykonanie przejścia sieci wodociągowej pod dnem rzeki przy ul. Wodnej w Nowym Mieście Lubawskim

Burmistrz Miasta Nowego Miasta Lubawskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 472-96-32 , fax. 056 474-27-14
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Nowego Miasta Lubawskiego
    ul. Rynek 1 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 472-96-32, fax. 056 474-27-14
    REGON: 00052368800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umnowemiasto.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa kładki przez rzekę Drwęce oraz wykonanie przejścia sieci wodociągowej pod dnem rzeki przy ul. Wodnej w Nowym Mieście Lubawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących robot budowlanych: a) tymczasowa przebudowa kabli energetycznych, b) demontaż istniejących przęseł nurtowych wykonanych z dźwigarów dwuteowych i płyt żelbetowych o łącznej długości 23,5 m i szerokości 2,7 m,, c) demontaż filarów nurtowych, d) rozkucie istniejących filarów brzegowych, e) pogrążanie dwóch pali wzmacniających w jednym z filarów brzegowych, f) wykonanie na filarach niezbędnych elementów montażowych, g) przygotowanie i montaż konstrukcji nośnej w postaci dwóch łuków wykonanych z rur stalowych, h) przygotowanie i montaż wantów podtrzymujących pomost kładki, i) wykonanie konstrukcji nośnej ze stali, j) wykonanie pomostu z zastosowaniem blachy trapezowej ocynkowanej (szalunek tracony), oraz betonu zbrojonego stalą, k) wykonanie nawierzchni kładki z barwnej żywicy poliuretanowej odpornej na promieniowanie UV, l) wykonanie balustrad stalowych (czyszczenie, spawanie, malowanie), m) malowanie konstrukcji stalowych kładki z zastosowaniem farb epoksydowo-poliuretanowych, n) zabezpieczenie konstrukcji betonowych preparatami hydrofobizującymi, o) wypełnienie szczeliny dylatacyjnej elastycznym kitem poliuretanowym, p) przełożenie kabli energetycznych w rury ochronne w konstrukcji kładki, q) wykonanie przewiertu sterowanego dwoma rurociągami o śred. 160 mm pod dnem rzeki Drwęcy, r) wykonanie połączeń nowych odcinków sieci z istniejącymi od strony SUW w otwartym, zabezpieczonym grodzicami i odwodnionym igłofilarami wykopie, s) wykonanie nowych odcinków sieci od strony ul. Piastowskiej w wykopie o długości ok. 25 m, t) wykonanie połączenia nowych odcinków rur od strony Piastowskiej z siecią istniejącą, u) zasypanie i zagęszczenie wykopów oraz odtworzenie fragmentu chodnika z kostki brukowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211137
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: - wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy obiektów mostowych o wartości brutto co najmniej 400 000,00 zł (każda); - osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia umożliwiające kierowanie robotami w zakresie mostów, 5 lat stażu pracy zawodowego, w tym min. 2 lata jako kierownik budowy, wykształcenie wyższe techniczne, należy do Izby Inżynierów Budownictwa, - osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika robót wodociągowych posiada uprawnienia umożliwiające kierowanie robotami w zakresie sieci wodociągowej, 3 lata stażu pracy zawodowego, w tym min. 1 rok jako kierownik robót w zakresie sieci wodociągowych, wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, należy do Izby Inżynierów Budownictwa, - osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika robót elektroenergetycznych posiada uprawnienia umożliwiające kierowanie robotami w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych, 3 lata stażu pracy zawodowego, w tym min. 1 rok jako kierownik robót elektroenergetycznych, wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, należy do Izby Inżynierów Budownictwa; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Pzp. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę z ofertą oświadczeń i dokumentów. Kopie wymaganych dokumentów należy składać poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, w trybie art. 26 ust. 3 - Pzp, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp; b) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający realizację co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy obiektów mostowych o wartości brutto co najmniej 400 000,00 zł (każda); Zamawiający uwzględni zadania rozpoczęte przed wskazanym okresem pięciu lat, a zakończone w wymaganym okresie. e) dokumenty potwierdzające, że podane przez Wykonawcę roboty budowlane zostały wykonane należycie (protokoły odbioru końcowego, listy referencyjne, polecające, rekomendacje itp.); f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą pełnić przy realizacji przedmiotu zamówienia funkcję kierownika budowy i kierowników robót; g) dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby wskazane w w/w wykazie; h) zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa) potwierdzające wpis wskazanych w w/w wykazie osób na listę członków właściwej izby; i) jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt f) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a więc nie będące jego pracownikami - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nml-um.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach