Przetargi.pl
Przebudowa kancelarii wraz z remontem wewnątrzlokalowym w leśnictwie Darżlubie

Nadleśnictwo Wejherowo ogłasza przetarg

  • Adres: 84200 Wejherowo, ul. Sobieskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 729 801 , fax. 586 729 800
  • Data zamieszczenia: 2017-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wejherowo
    ul. Sobieskiego
    84200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 586 729 801, fax. 586 729 800
    REGON: 19003684928001
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wejherowo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa kancelarii wraz z remontem wewnątrzlokalowym w leśnictwie Darżlubie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana p.n. „Przebudowa kancelarii wraz z remontem wewnątrzlokalowym w leśnictwie Darżlubie” 3.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)Przebudowa kancelarii •rozbiórka dobudowanej części kancelaryjnej- rozebranie schodów, ścian, filarów, kolumn, pokrycia dachowego , rynien, rur spustowych, okapów, kołnierzy, gzymsów •Wykonanie wykopów, podkładów, ław, stóp fundamentowych, montaż zbrojenia konstrukcji z prętów gładkich, zaizolowanie papą ław betonowych, wykonanie schodów żelbet. Prostych(bloczki betonowe gr. 25cm), wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, cieplnych oraz przeciwdźwiękowych. •Wykonanie konstrukcji szkieletowych •roboty dekarskie- ułożenie foli wstępnego krycia, łacenie, pokrycie dachu dachówką ceramiczną z otworami, montaż pasów nadrynnowych, okapów, orynnowania, płotków przeciwśniegowych. Deskowanie połaci dachowych. Montaż rynien półokrągłych powlekanych (fi 125mm) •Obicie konstrukcji ścian deskami struganymi, wykończenie okien i drzwi. •Montaż ścianek działowych GK na rusztach metalowych, ułożenie izolacji przeciwwilgociowych, cieplnych oraz przeciwdźwiękowych z wełny mineralnej oraz folii paroprzepuszczalnej i paroszczelnej •Wykonanie przewodów wentylacyjnych •Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej •Roboty wykończeniowe w zakresie: obłożenie schodów płytkami klinkierowymi, okładziny stopni z kształtek z kamieni sztucznych, montaż zaimpregnowanych, drewnianych balustrad, położenie tynków, okładzin ściennych z płytek kamiennych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, wykonanie posadzek z paneli podłogowych typ AC5 •wykonanie nowej instalacji sanitarnej •montaż grzejników stalowych, panelowych •wykonanie nowej instalacji elektrycznej •Roboty brukarskie tj. Wymiana nawierzchni z kostki brukowej wraz z krawężnikami •Remont ogrodzenia tj. Przesunięcie wejścia (furtki), wymiana odeskowania, wstawienie nowych słupów ceglanych b)Remont wewnątrzlokalowy •Rozebranie podłóg z paneli, rozebranie drewnianych progów, oczyszczenie podłoża, zagruntowanie, wyłożenie podkładem, montaż paneli AC4 •Oczyszczenie ścian, przecieranie tynków, gruntowanie podłoża, położenie gładzi szpachlowych na ścianach i sufitach, malowanie •Wymiana grzejników stalowych •Wymiana gniazd wtyczkowych i włączników •Wykucie z muru ościeżnic drewnianych, obsadzenie nowych. montaż nowych skrzydeł drzwiowych. Naprawa ościeżnicy drzwi zewnętrznych •Montaż rur wentylacyjnych, kratek wentylacyjnych •Rozebranie wykładziny ściennej i posadzki z płytek, przygotowanie podłoża, licowanie ścian płytkami, montaż ścianek działowych z płyty GK. Wymiana odgałęzienia z rur stalowych, rurociągów miedzianych i PCW, wymiana baterii umywalkowej i wannowej, montaż urządzeń sanitarnych •Montaż nowego wkładu kominowego •Oczyszczenie starych drzwi, zagruntowanie i pomalowanie farbą olejną 3.2.1 Miejsce realizacji: 84-100 Darżlubie, ul. Leśna 34 1)Informacje szczegółowe: a)Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie zobowiązany jest do wykonania i oznakowania oraz zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót na czas ich realizacji i zapewni bezpieczne dojście i dojazd do terenu robót. 2)Dalszy opis przedmiotu zamówienia wraz z technologią wykonania robót budowlanych określony został w dokumentach opisanych w punkcie 3.3. SIWZ. Oferent przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić zakres i rodzaj robót z projektem budowlanym i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie ryczałtowej w zakresie przebudowy kancelarii. Przedmiar robót jest wiążący dla Wykonawcy w zakresie robót dot. remontu wewnątrzlokalowego. 3)W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia: a)sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy, b)zapewnienie zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż., c)w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, d)zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, e)prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, f)wykonanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, m.in. w przypadku awarii pojazdów oraz urządzeń silnikowych w wyniku której wystąpił niekontrolowany wyciek materiałów ropopochodnych, Wykonawca winien postępować zgodnie z Zarządzeniem Nadleśniczego Nadleśnictwa Wejherowo nr 29/2013 z dnia 01.08.2013r., stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, g)przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca, ww. dokumenty na żądanie Zamawiającego dostarczy przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów, h) wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zalecaniami inspektora nadzoru Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także z pozostałymi załącznikami. i)Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie z korzystania) z dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 4)Na cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji – min. 60 miesięcy lub więcej jeżeli Wykonawca chce uzyskać dodatkowe punkty z zakresie kryteriów oceny ofert. Okres rękojmi będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. 3.2.2 Warunki zapłaty za wykonane roboty: a)Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. b)Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram wykonania poszczególnych etapów robót. c)Zapłata za wykonane prace nastąpi na podstawie dwóch faktur końcowych, jedna na przebudowę kancelarii zaś druga na remont wewnątrzlokalowy, faktury należy wystawić po podpisaniu protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. d)Faktury płatne będą przelewem w terminie 30 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu na konto bankowe wskazane na fakturze i w umowie. e)Do faktur Wykonawca zobligowany będzie doręczyć Zamawiającemu protokół odbioru końcowego wraz z dokumentami potwierdzającymi rozliczenie się wykonawcy z podwykonawcami, o których mowa w umowie. 3.3 Przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: -Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt budowlany i wykonawczy -Załącznik nr 10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -Załącznik nr 11 A do SIWZ - Przedmiar robót - kancelaria -Załącznik nr 11 B do SIWZ - Przedmiar robót – cześć mieszkalna 3.4 Wykonawca musi udzielić minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru oraz minimum 60 m-cy rękojmi od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 3.5 Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonywane w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu obiektu, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. W celu bezkolizyjnego korzystania przez mieszkańców z wjazdów i dojść do swoich posesji, dodatkowo bezpieczne dojście do kancelarii, Wykonawca na minimum 2 dni przed rozpoczęciem robót, powiadomi mieszkańców oraz Zamawiającego, o terminie i zakresie robót wykonywanych w tym czasie. Wszelkie spory mogące wyniknąć z powstałej sytuacji będą rozstrzygane na indywidualnych spotkaniach, przy udziale przedstawicieli – Nadleśnictwa, inspektora nadzoru, Wykonawcy i mieszkańca posesji. 3.6 Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 3.7 Materiały z rozbiórki, nie nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca podda unieszkodliwieniu na własny koszt. 3.8 Materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania należy przekazać Zamawiającemu (miejsce składowania - plac budowy). Należy sporządzić protokół przyjęcia na magazyn, dodatkowo Wykonawca ma prawo zakupić wyżej wymieniony materiał od Nadleśnictwa. 3.9 Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.10 W trakcie prac Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłej dostawy wody, energii oraz odbiorów nieczystości ciekłych i umożliwienia odbioru nieczystości stałych. Nadleśnictwo dopuszcza możliwość zawarcia indywidualnej umowy z głównym najemcą budynku, na podstawie Kodeksu Cywilnego, do rozliczenia dochodzi bezpośrednio z najemcą. 3.11 Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 3.12 Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 3.13 Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 3.14 Wykonawca wykona, przygotuje oraz złoży u Zamawiającego (podczas odbioru końcowego robót) w 2 egz., w formie trwale spiętej, wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zawłaszcza: a)protokoły z badania materiałów, b)dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, c)inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, 3.15 Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 3.16 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia w podziale na części. 3.17 Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. 3.18 Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 3.19. Zamawiający wskazuje zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności związane z pracami wykonywanymi pod nadzorem w zakresie ogólnobudowlanym,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach