Przetargi.pl
Przebudowa kancelarii leśnictwa Belny wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego i dostosowaniem terenu przyległego.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Konin ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Gajowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 424 739 , fax. 632 454 818
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Konin
    ul. Gajowa 2
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 632 424 739, fax. 632 454 818
    REGON: 31020512119000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_konin; http://www.konin.poznan.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Nadleśnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa kancelarii leśnictwa Belny wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego i dostosowaniem terenu przyległego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową kancelarii leśnictwa Belny wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego i dostosowaniem terenu przyległego, położonych w m. Belny 4, 62-610 Sompolno, działka nr 5089/1, Jednostka ewidencyjna 301010_5 Sompolno, Obręb 0003 Belny. Roboty obejmują (między innymi): a) przebudowę kancelarii leśnictwa Belny stanowiącej część budynku leśniczówki wraz ze zmianą sposobu użytkowania garażu zlokalizowanego w bryle budynku leśniczówki na cele biurowe i dostosowaniem kancelarii dla potrzeb osób niepełnosprawnych, w zakresie (m.in.): -likwidacja kanału i drzwi w garażu, -dostosowanie struktury budynku do nowego układu pomieszczeń poprzez -zamurowanie cz. otworów, wykucie nowych, powiększenie istniejących, -obsadzenie nadproży, -wykonanie W.C. przystosowanego do korzystania przez osoby niepełnosprawne, -wykonanie posadzek wraz z termoizolacją, wylewkami i okładzinami, -uzupełnienie tynków, gipsowanie i malowanie, -wykonanie stałej zabudowy z mini węzłem socjalnym, -montaż stolarki okiennej i drzwiowej, -montaż/dostosowanie instalacji wod.- kan. i c.o., -montaż/dostosowanie instalacji elektrycznej, -montaż klimatyzatora typu SPLIT, -montaż kurtyny powietrznej, -wykonanie spocznika, w tym podjazdu dla osób niepełnosprawnych. b) zmianę sposobu użytkowania budynku gospodarczego wraz z przebudową na budynek garażowy, w tym wzmocnienie stropu, w zakresie (m.in.): -dostosowanie struktury budynku do nowego układu pomieszczeń poprzez -zamurowanie cz. otworów, wykucie nowych, powiększenie istniejących, -skucie istniejących posadzek w cz. pomieszczeń, wykonanie nowych, -wzmocnienie istniejącego stropu, -uzupełnienie tynków i malowanie, -montaż stolarki okiennej i drzwiowej, -wykonanie podestu wraz ze schodami zewnętrznymi i balustradami, -montaż/dostosowanie instalacji elektrycznej, -wykonanie opaski wokół budynku, -malowanie elewacji budynku. c) zmianę sposobu zagospodarowania terenu, w szczególności dojść i dojazdu do obiektu, zagospodarowanie zielenią wraz z przebudową ogrodzenia w zakresie (m.in.): -demontaż istniejących dojść, -wykonanie placu manewrowego przed garażem, -wykonanie dojść do budynku mieszkalnego, gospodarczego i kancelarii, -przebudowa istniejącego ogrodzenia, w tym montaż bramy przesuwnej i furtki, -doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego po zakończonych robotach, -obsianie trawą, zieleń niska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowo-wykonawczej, na którą składają się: a) Projekt budowlany, zatwierdzony w Decyzji nr 150 z dnia 27.02.2019r., znak sprawy WA.6740.62.2019, wydanej przez Starostę Konińskiego o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę, b) Projekt budowlany wykonawczy, c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), d) Przedmiary robót. e) Wymagania dotyczące materiałów. Zestawienie powierzchni: a) powierzchnia działki objęta robotami, około-1400,00 m2, b) powierzchnia zabudowy, -budynek leśniczówki- 127,33 m2, -budynek gospodarczy-57,15 m2, c) powierzchnie utwardzone łącznie-205,50 m2, d) powierzchnia zieleni około-375,00 m2, e) miejsca postojowe – istniejące, bez zmian, poza zakresem robót, 3.6. Podstawowe dane powierzchniowe: a) Budynek leśniczówki: -powierzchnia użytkowa cz. mieszkalna ( bez zmian )-113,22 m2, -kubatura-704,60 m3, powierzchnia użytkowa kancelarii po przebudowie-30,80 m2, -powierzchnia użytkowa kancelarii przed przebudową-10,90 m2, b) Budynek garażowy: -powierzchnia użytkowa ( w tym garaż = 32,00 m2)-86,20 m2, -kubatura-262,90 m3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018.110 ze. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BOŚ BANK nr rachunku: 42 1540 1027 2102 0000 4376 0002 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Przebudowa kancelarii leśnictwa Belny wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego i dostosowaniem terenu przyległego.” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 8). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniami, o których mowa w Sekcji III.3) Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Kosztorys cenowy; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej; 4) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 5) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 6) oświadczenia, o których mowa w pkt 4 i 5 dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; 7) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z pkt 7.3 SIWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; 8) dowód wniesienia wadium. 9) oświadczenie o przyjęciu wymagań dotyczących materiałów (załącznik nr 10 do SIWZ). W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 PZP. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach