Powiat Gostyniński ogłasza przetarg
- Adres: 09-500 Gostynin, ul. Dmowskiego 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2357981 , fax. 024 2357985
- Data zamieszczenia: 2009-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gostyniński
ul. Dmowskiego 13 13
09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
tel. 024 2357981, fax. 024 2357985
REGON: 61101531300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gostynin.powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa kanalizacji sanitarnej PDPS Czarnów - etap II odtworzenie nawierzchni dróg dojazdowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- wykonanie rozbiórek nawierzchni - wykonanie robót ziemnych - wykonanie robót montażowych - roboty odtworzeniowe nawierzchni - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: - 1000 złotych może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa a art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), f) poręczeniu pieniężnym spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Gostyninie bank PKO BP S.A. o/Gostynin 3110203974 0000 5302 0006 6720.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w okresie pięciu lat minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, b) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, która jest wpisana na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. 8 SIWZ stosując formułę spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg załącznika nr 5, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonania robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 3, d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 4, e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganych specjalnościach, kserokopie aktualnych zaświadczeń członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, f) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) dowód wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gostynin.powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Kuciejach obsługującej odbiór ścieków w północnej części Gminy Baranowo
Dodano: 2016-07-13 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Przasnysz
Dodano: 2016-05-17 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Górzno
Dodano: 2016-05-12 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Stary Lubotyń - Etap III
Dodano: 2016-04-14 - Budowa przydomowych oczyszczalni na terenie gminy Górzno
Dodano: 2016-03-07 - Remont oczyszczalni w miejscowości Udrzynek gmina Brańszczyk.
Dodano: 2015-06-15 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków we wsiach gminy Latowicz- III etap
Dodano: 2015-04-03 - BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY TROSZYN
Dodano: 2015-02-24 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Myszyniec - etap V.
Dodano: 2014-09-25 - BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY STARA KORNICA - II ETAP ORAZ PRZEBUDOWA GMINNEJ STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI NOWA KORNICA
Dodano: 2014-08-26