Przetargi.pl
Przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy Kilińskiego w Knurowie na odcinku od skrzyżowania z Aleją Piastów do skrzyżowania z ul. Konopnickiej

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2015-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy Kilińskiego w Knurowie na odcinku od skrzyżowania z Aleją Piastów do skrzyżowania z ul. Konopnickiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kanalizacji deszczowej wraz z rozbiórką istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Kilińskiego, na odcinku od skrzyżowania z Aleją Piastów do skrzyżowania z ul. Konopnickiej, w tym: 1) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PCV - U (SN8) SDR 34 z wydłużonym kielichem ? 315: a) od pkt 1 do studni k13, 2) wykonanie przykanalików z rur PCV - U (SN8) SDR 34 z wydłużonym kielichem ? 200, 3) wymiana studni rewizyjnych na nowe betonowe studnie rewizyjne ? 1000 wyposażone we właz żeliwny klasy D400 - 2 szt., 4) wymiana studzienek ściekowych na nowe studzienki ściekowe, betonowe ? 500 wyposażone w kosz oraz żeliwny wpust deszczowy D400 płaski, wyposażony w kratę żeliwną uchylną na zatrzask - 2 szt., 5) odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej w ilości 9,00 m2, 6) odtworzenie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni jezdni, w tym: a) w pasie robót kanalizacyjnych: geosiatka do wzmocnienia nawierzchni bitumicznej typu ARMAPAL GL 10/10 lub inna o niegorszych parametrach (szerokość warstwy 180 cm) - w ilości 185,27 m2, podbudowa z mieszanki mineralno - bitumicznej AC 22P 50/70, grubość warstwy po zgęszczeniu 7 cm (szerokość warstwy 180 cm) - w ilości 185,27 m2, podbudowa z tłucznia kamiennego, frakcja 0 - 63 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm (szerokość warstwy 150 cm) w ilości 154,78 m2, b) na całej szerokości jezdni: nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej AC 11S 50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm w ilości 522,0 m2; 7) odtworzenie oznakowania poziomego, 8) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami, 9) wprowadzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem, o którym mowa w pkt. 2.8, 10) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, demontaż istniejącej kanalizacji deszczowej (w tym: kanału deszczowego, studni, wpustów i przykanalików), zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami ochronnymi, itp.). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym normom, a także nazwom własnym materiałów, wskazanym w ww. dokumentach przetargowych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy (materiały i robociznę). 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324116
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 119 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w GETIN NOBLE Bank S.A. konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać sformułowanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania przedmiotu umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach