Przetargi.pl
Przebudowa Izby Przyjęć Szpitala Dziecięcego Polanki wraz z wykonaniem zadaszenia dojazdu dla karetek pogotowia

Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 80308 Gdańsk, ul. Polanki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 552 50 81 , fax. 58 552 47 41
  • Data zamieszczenia: 2017-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Polanki 119
    80308 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 552 50 81, fax. 58 552 47 41
    REGON: 29420800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Izby Przyjęć Szpitala Dziecięcego Polanki wraz z wykonaniem zadaszenia dojazdu dla karetek pogotowia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Przebudowie Izby Przyjęć Szpitala Dziecięcego Polanki wraz z wykonaniem zadaszenia podjazdu dla karetek. 2.Pomieszczenia, o powierzchni 211,00 m², będące przedmiotem zamówienia znajdują się na kondygnacji parteru Pawilonu Szpitalnego (budynek nr 1) wchodzącego w skład kompleksu budynków Szpitala Dziecięcego Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z o.o. przy ulicy Polanki 119. Obecnie w tych pomieszczeniach również mieści się szpitalna Izba Przyjęć. 3.Zakres zamówienia określony zgodnie z załączonym projektem Przebudowy Izby Przyjęć Szpitala Dziecięcego Polanki, który przewiduje stworzenie zmienionego układu przestrzennego. Zakres zmian szczegółowo określają załączone do SIWZ projekty budowlane: architektura i konstrukcja, technologia, instalacje sanitarne (wod-kan, co, wentylacja), instalacje elektryczne, Specyfikacje Techniczne oraz przedmiary. 4.W zakres prac instalacyjnych Zamawiający włącza również dostosowanie pomieszczeń Izby Przyjęć w branży instalacji gazów medycznych do normy EN 7396-1 poprzez montaż skrzynki zaworowo-sygnalizacyjnej, oraz wymianę i montaż punktów poboru, według przedmiaru instalacji gazów medycznych. 5.Dodatkowo Zamawiający wymaga wykonania naprawy nawierzchni przed wejściem do Izby Przyjęć (około 200 m²) zgodnie z załączonym planem zagospodarowania terenu oraz przedmiarem robót. 6.Roboty stanowiące przedmiot zamówienia obejmują: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; 2) roboty murarskie, tynkarskie; 3) ścianki działowe (płyty kartonowo-gipsowe, murowane itp.); 4) stolarka drzwiowa; 5) roboty wykończeniowe (malowanie, okładziny ścienne i podłogowe – płytki ceramiczne lub inne); 6) roboty instalacyjne (wod-kan, co, wentylacja, tlen); 7) roboty elektryczne (instalacja elektryczna, instalacja niskoprądowa); 8) roboty drogowe. 7.Wymogi technologiczne wykonywanych robót budowlanych: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; 2) wszelkie roboty wyburzeniowe, powodujące hałas i zapylenie powinny być wykonywane w sposób, który pozwoli zminimalizować negatywny wpływ tych prac na pracę Oddziałów Szpitala; 3) wszelkie roboty zanikające lub ulegające zakryciu Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru w terminie 3 dni przed ich zakryciem; 4) gruz i inne odpady budowlane powstałe w trakcie wykonywania robót Wykonawca własnym staraniem, na bieżąco będzie usuwać z miejsca prac do własnych pojemników z odpowiednim zabezpieczeniem (należy mieć na uwadze fakt, że prace trwają w czynnym szpitalu); 5) mając na uwadze prace w czynnym Szpitalu, Zamawiający wymaga, aby wszelkie uciążliwe prace (używanie sprzętu głośno pracującego, prace pylące) prowadzone były w/g indywidualnych uzgodnień. 7. W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji czy przedmiarach jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń Izby Przyjęć, zapoznał się z przedmiotem zamówienia oraz zawarł w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. Termin wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Panią Ewą Świniańska tel.609 441 002 pon.-pt. godz. 7:30 - 14:00. Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej nie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy bądź odrzuceniem jego oferty. 9. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres przedmiotu zamówienia, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 10. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 11. Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia zostanie sfinalizowane dokonaniem odbioru końcowego, sporządzeniem i podpisaniem przez obie strony protokołu odbioru końcowego robót oraz skompletowaniem wszystkich niezbędnych dokumentów odbiorowych. 12. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, Polskimi Normami oraz przepisami resortowymi 13. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp : a) najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletny zanonimizowany Wykaz Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami oraz z przypisanymi do tych osób czynnościami, które będzie wykonywać w ramach umowy o pracę, który stanowić będzie załącznik do umowy; b) roboty budowlane objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w załączniku do Umowy pn. „Wykaz Pracowników”; c) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani na Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.); d) W celu weryfikacji, czy osoby wskazane w Wykazie Pracowników są zatrudnione na umowę o pracę Zamawiający przewiduje możliwość zwrócenia się z wnioskiem do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, na okoliczność zgodności w Wykazem Pracowników, o którym mowa w pkt. 1) lit b powyżej. b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w siwz z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 14. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) prace murarskie, tynkarskie 2) prace malarskie 3) prace rozbiórkowe 4) prace drogowe (brukarze) 5) prace instalacyjne (sanitarne i elektryczne) 15. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu stosuje tzw. „procedurę odwróconą” o której mowa w art. 24aa ustawy PZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach