Przetargi.pl
Przebudowa istniejących pomieszczeń socjalnych dla potrzeb pracowników stacji obsługi technicznej i placówki terenowej w Świebodzinie

Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Poznańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 823 434 , fax. 683 823 435
  • Data zamieszczenia: 2019-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin
    ul. Poznańska 10
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 683 823 434, fax. 683 823 435
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja Lasów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa istniejących pomieszczeń socjalnych dla potrzeb pracowników stacji obsługi technicznej i placówki terenowej w Świebodzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zakres robót: 1. Roboty Rozbiórkowe 1) Rozbiórka ścian działowych, ościeżnic drzwiowych, posadzek, zniszczonych tynków, płytek na ścianach, wycięcie otworów pod otwory drzwiowe. 2) Wywiezienie gruzu z jego utylizacją. 2. Uzupełnienie ścian, ścianki działowe, przesklepienie otworów. 1) Uzupełnienie ścian i zamurowanie otworów, nowe ściany działowe z bloczków betonu komórkowego i z płyt gipsowo-kartonowych na konstrukcji stalowej. 2) Ścianka działowa do WC z elementów systemowych. 3) Przesklepienia otworów drzwiowych dwuteownikami oraz poszerzenie istniejących otworów z przesklepieniem ich kątownikami. 3. Stropy podwieszone i obudowa rur. 1) Wykonanie stropów podwieszonych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym. 2) Wykonanie wentylacji stropów. 3) Obudowa rur płytami gipsowo-kartonowymi. 4) Wykonanie i montaż szafki z płyty meblarskiej z drzwiami. 4. Podkłady i posadzki 1) Wykonanie podkładu betonowego z betonu, izolacja z 2 warstw folii izolacyjnej, ocieplenia z płyt styropianowych, podbudowy betonowej zbrojonej siatką zgrzewną, posadzkę betonową zatartą na ostro oraz posadzki z płytek podłogowych. 2) Wykonanie cokolików z płytek podłogowych. 3) Montaż listew podłogowych i dylatacyjnych. 5. Skrzydła drzwiowe, ościeżnice i odbojniki drzwiowe. 1) Montaż ościeżnic drzwiowych metalowych, skrzydeł drzwiowych. 2) Montaż odbojników drzwiowych. 6. Tynki, gładzie i okładziny ścienne 1) Wykonanie izolacji poziomej w murze zawilgoconym metodą iniekcji grawitacyjnej. 2) Licowanie ścian płytkami ceramicznymi. 3) Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach murowanych, obsadzenie narożników wypukłych na ościeżach i narożnikach ścian. 7. Wentylacja nawiewno – wywiewna. 1) Przedłużenie istniejących przewodów kominowych. 2) Montaż przewodów wentylacyjnych z blachy ocynkowanej powlekanej. 3) Montaż wentylatorów przenośnych. 4) Montaż w istniejących ramach okiennych nawiewników higrosterowalnych. 8. Roboty Malarskie 1) Gruntowanie pod malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi. 2) Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi i olejnymi oraz rur i elementów metalowych. 9. Instalacje wodno-kanalizacyjne. 1) Demontaż istniejącej instalacji wodno – kanalizacyjnej. 2) Montaż nowej instalacji wody zimnej i ciepłej. 3) Montaż instalacji kanalizacyjnej. 4) Montaż zaworów oraz białego osprzętu. 10. Instalacje elektryczne i automatyki drzwiowej. 1) Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej 2) wykonanie nowej instalacji elektrycznej z nową tablicą rozdzielczą i zasilaniem z istniejącej tablicy głównej. 3) Wykonanie i montaż automatyki kontroli dostępu dla troje drzwi. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej: 1. Projekt budowalny. 2. Projekt Budowlano wykonawczy, przebudowa instalacji wodociągowej, kanalizacji, ciepłej wody użytkowej. 3. Specyfikacja techniczna wykonania o odbioru robrów budowlanych. 4. Projekt technologiczny Uwaga !! Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wypełnionego kosztorysu ofertowego sporządzonego zgodnie z udostępnionymi przez zamawiającego drukami. W przypadku nie dołączenia ww. dokumentu do oferty, oferta nie będzie oceniana i zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Minimalny okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy (stanowi jedno z kryteriów oceny ofert) Warunki płatności (warunki płatności stanowią jedno z kryteriów oceny ofert) Maksymalny termin płatności nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia otrzymania faktury. Minimalny termin płatności nie może być krótszy niż 7 dni od dnia otrzymania faktury. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 13 września 2019 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski I oddział w Zielonej Górze nr: 56 1020 5402 0000 0702 0174 4515 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy z zastrzeżeniem, że dokument będzie podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest Zamawiający. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 8. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie lub wniesione w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach