Przetargi.pl
Przebudowa istniejących lokali użytkowych 31B i 31C w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Mieszka I w Wołominie wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Środowiskowy Dom Samopomocy oraz niezbędną infrastrukturą techniczną i obsługą komunikacyjną na terenie działki nr ew. 108/10 obr. 25 w Wołominie, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja lokali przy ul. Mieszka I 1 w Wołominie na potrzeby utworzenia Środowiskowego Domu Samopomocy”.

Gmina Wołomin ogłasza przetarg

  • Adres: 05200 Wołomin, ul. Ogrodowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 633 000 , fax. 227 633 066
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wołomin
    ul. Ogrodowa 4
    05200 Wołomin, woj. mazowieckie
    tel. 227 633 000, fax. 227 633 066
    REGON: 1326964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa istniejących lokali użytkowych 31B i 31C w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Mieszka I w Wołominie wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Środowiskowy Dom Samopomocy oraz niezbędną infrastrukturą techniczną i obsługą komunikacyjną na terenie działki nr ew. 108/10 obr. 25 w Wołominie, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja lokali przy ul. Mieszka I 1 w Wołominie na potrzeby utworzenia Środowiskowego Domu Samopomocy”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach inwestycji należy przebudować istniejące lokale użytkowe znajdujące się na parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego w Wołominie przy ul. Mieszka I 1 tj. lokal nr 31B i 31C, w celu utworzenia Środowiskowego Domu Samopomocy tj. ośrodka o charakterze terapeutycznym i samopomocowym. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1) roboty rozbiórkowe; 2) wykonanie nowych ścian wewnętrznych w tym zamurowanie otworów po zdemontowanej stolarce drzwiowej i uzupełnienie ścian murowych, wymurowanie nowych otworów drzwiowych z zastosowaniem prefabrykowanych nadproży oraz wykonanie nowych ścianek działowych w systemie suchej zabudowy; 3) wykonanie posadzek, w tym wykonanie nowych warstw pod posadzkowych, ułożenie posadzek ceramicznych, wykładzin rulonowych i dywanowych; 4) wykonanie sufitów podwieszanych w zabudowach systemowych; 5) wymianę stolarki okiennej; 6) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej; 7) montaż parapetów wewnętrznych oraz osłon grzejnikowych; 8) wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach murowanych tj. cementowo-wapienne kat.III , okładziny z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych i kuchni, wykonanie lamperii z tynku mozaikowego ; 9) roboty malarskie ścian wewnętrznych i sufitów; 10) wykonanie podestów przed wejściami z kostki betonowej oraz dwa podjazdy dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; 11) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku na poziomie parteru wraz z nową wyprawą izolacyjną; 12) wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych (instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wody użytkowej, instalacji wentylacyjnej, instalacji kanalizacji); 13) wykonanie wewnętrznych instalacji elektroenergetycznych 14) zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia w meble, pomoce dydaktyczne, wyposażenie technologiczne i socjalno – sanitarne, podręczny sprzęt p.poż i oznakowanie; 15) inne roboty budowlane, które szczegółowo określają dokumenty i dokumentacja projektowa wymienione w pkt. 4.; 16) opracowanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, dokonanie niezbędnych inwentaryzacji geodezyjnych, instrukcji obsługi wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, wykonanie świadectwa energetycznego, przeszkolenie personelu eksploatacyjno – konserwatorskiego użytkownika w zakresie budowy urządzeń, kontroli ich pracy, elementów sterowania zapewniających bezpieczeństwo, zapoznanie personelu z niezbędnymi procedurami w przypadku zagrożeń lub awarii itp.; 17) uzupełnienie wyposażenie obiektu w podręczny sprzęt gaśniczy i oznakowanie, zgodnie z opracowaną Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego, znakami zgodnymi z Polskimi Normami dotyczącymi znaków bezpieczeństwa; 18) dokonanie niezbędnych prób technicznych wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, wykonanie rozruchu technologicznego, protokólarne przekazanie przedmiotu umowy do eksploatacji z czynnym udziałem przedstawicieli Zamawiającego; 19) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium zabezpieczającego ofertę Wykonawcy w kwocie 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach