Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEJ ZATOKI AUTOBUSOWEJ PRZY UL. RYNEK ORAZ WYMIANA ISTNIEJĄCYCH NAWIERZCHNI CHODNIKÓW

Miasto Radymno ogłasza przetarg

  • Adres: 37-550 Radymno, ul. Lwowska 20
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6281589 , fax. 016 6282417
  • Data zamieszczenia: 2010-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radymno
    ul. Lwowska 20 20
    37-550 Radymno, woj. podkarpackie
    tel. 016 6281589, fax. 016 6282417
    REGON: 65090055900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radymno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEJ ZATOKI AUTOBUSOWEJ PRZY UL. RYNEK ORAZ WYMIANA ISTNIEJĄCYCH NAWIERZCHNI CHODNIKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej zatoki autobusowej w ul. Rynek na działkach ewidencji gruntów oznaczonych nr 1831 i 1832/1 oraz wymiana istniejących nawierzchni chodników ciągu ul. Rynek, ul. Sobieskiego, ul. Lwowskiej. Zatoka autobusowa Projektowana zatoka autobusowa przy ul. Rynek w Radymnie przeznaczona jest do obsługi komunikacji samochodowej PKS i prywatnych przewoźników. Długość projektowanego pasa zatrzymania na zatoce wynosi 60mb, co odpowiada trzem pełnowymiarowym stanowiskom dla autobusów po 20mb. Głębokość zatoki autobusowej wynosi 3m. Nawierzchnia pasa postojowego zatoki autobusowej została zaprojektowana z kostki brukowej betonowej gr 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 4 cm, górnej warstwy podbudowy z chudego betonu gr 15 cm, dolnej warstwy podbudowy z chudego betonu gr. 20 cm i warstwy podbudowy z pospółki stabilizowanej mechanicznie gr. 20 cm. Z uwagi na konieczność korekty łuków poziomych z kierunku najazdu na zatokę autobusową zaprojektowano promień skrętu 18 m, a przy wyjeździe z zatoki 15 m. Konstrukcję nawierzchni jezdni na poszerzeniach zaprojektowano jako warstwę ścieralną wykonaną z masy mineralno bitumicznej asfaltowej st. I o gr 4 cm, warstwę wiążącą z masy mineralno bitumicznej asfaltowej o gr. 5 cm, górnej warstwy podbudowy z chudego betonu o gr. 15 cm, dolnej warstwy podbudowy z chudego betonu o gr. 20 cm i warstwy podbudowy z pospółki stabilizowanej mechanicznie o gr. 20 cm. W celu rozgraniczenia proj. nawierzchni jezdni od nawierzchni chodnika zaprojektowanie ułożenie krawężnika betonowego 20/30 na ławie betonowej z oporem. Konstrukcja nawierzchni chodników zaprojektowano o szer. 2-6 m z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. 4 cm i podbudowie z pospółki stabilizowanej mechanicznie o gr. 10 cm. Nawierzchnię chodnika ograniczono obrzeżem betonowym 6/20 cz na podsypce piaskowej 5 cm. W celu odwodnienia projektowanej zatoki autobusowej zaprojektowano dwa wpusty uliczne PCV ? 315mm z włączeniem ich przykanalikami PCV ? 160mm do istniejącej kanalizacji deszczowej ? 500mm. Wymiana nawierzchni chodników Wymiana nawierzchni istniejących chodników w ciągu ul. Rynek, ul. Lwowskiej i ul. Sobieskiego projektuje się w istniejącym śladzie krawężników betonowych 15/30 cm na krawężnik betonowy 20/30 cm układany na ławie betonowej z oporem i wymianę nawierzchni chodników w istniejącym śladzie z płyt betonowych 35/35/5cm i 50/50/7 cm na kostkę brukową betonową gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm i podbudowie z pospółki stabilizowanej mechanicznie gr. 10 cm. Nawierzchnie wjazdów bramowych zaprojektowano z kostki brunowej betonowej gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, górnej warstwie podbudowy z chudego betonu b-7,5 o gr. 15 cm i dolnej warstwie podbudowy z pospółki stabilizowanej mechanicznie gr. 15 cm. Odbój na krawężniku normalny będzie wynosił 12 cm, od istniejącej nawierzchni, na wjazdach bramowych 8 cm, na przejściach dla pieszych 2 cm. Rozliczenie robót odbywać się będzie według stawek jednostkowych podanych w kosztorysie oraz ilości rzeczywiście wykonanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radymno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach