Przetargi.pl
Przebudowa istniejącej wewnętrznej drogi pożarowej nr 33

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka ogłasza przetarg

  • Adres: 69-108 Cybinka, ul. Dąbrowskiego 43
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3911307 , fax. 068 3911152
  • Data zamieszczenia: 2015-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka
    ul. Dąbrowskiego 43 43
    69-108 Cybinka, woj. lubuskie
    tel. 068 3911307, fax. 068 3911152
    REGON: 97003992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa istniejącej wewnętrznej drogi pożarowej nr 33
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - przebudowa istniejącej wewnętrznej leśnej drogi pożarowej nr 33 o długości ok 1,7km. Roboty będą prowadzone w oparciu o decyzję pozwolenia na budowę nr 18/2013 wydaną przez Starostę Słubickiego. Droga pożarowa, objęta opracowaniem położona jest w obszarze Nadleśnictwa Cybinka, na terenie Województwa lubuskiego Powiat: Słubice Gmina: Cybinka Inwestycja obejmuje działki w obrębie ewidencyjnym Sądów nr: 501; 2101/8; 2107; 2106; 2105/1; 502. Wjazd na przedmiotową drogę od strony północno-zachodniej (początek opracowania) zlokalizowany jest na dz. ewid. 2101/8 i 2107 na zjeździe z drogi powiatowej relacji Cybinka - Sądów, koniec odc. robót przewidziany jest w obszarze działki nr 502 pasa drogi gminnej relacji Sądów - Drzeniów. Opis stanu istniejącego: Na dzień dzisiejszy droga pożarowa posiada nawierzchnię gruntową (odcinkami utwardzoną kruszywem i gruzem) o szerokości średnio 3m, silnie zdeformowaną, odcinkami występują głębokie wyboje. Na odcinku od km 0+425 - 0+590 nawierzchnia o szerokości około 3m wykonana jest z brukowca, na odcinku 1+300 - 1+613,50 nawierzchnia wykonana z żużla paleniskowego. Dokumentacja projektowa obejmuje następujące rozwiązania projektowe: - prędkość projektowana - 30km/h - szerokość jezdni - 3,5 m - szerokość mijanek - 2,5 m - szerokość poboczy - 2 x 0,75 m - rowy o kształcie trapezowym o gł. 50cm po obu stronach drogi - KONSTRUKCJA K1 na odcinku od km 0+003,00 - 0+018,80 - 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, uziarnienie 0/11mm struktura zamknięta KR 1-2 - 7 cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego, uziarnienie 0/22mm, struktura częściowo zamknięta KR 1-2 - 20cm podbudowa pomocnicza, z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, uziarnienie 0/31,5mm - 10 cm warstwa wzmacniająca podłoże GRC Rm=2,5 MPa z dowozu - KONSTRUKCJA K2 - na odcinku od km 0+018,80 - 0+440,50; 0+598,00 - 1+300,00; 1+613,50 - 1+671,86 - 7 cm warstwa górna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm wraz z warstwą klinującą z miału 0/5 gr 1cm - 12 cm - warstwa dolna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/45mm - siatka o sztywnych węzłach i wytrzymałości na rozciąganie min 30/30kN/m - warstwa wzmacniająca z mieszanki w proporcji 1/1 kruszywa łamanego 0/31,5 z piaskiem o łącznej grubości 15 cm - podłoże rodzime nieorganiczne wyprofilowane i możliwie jak najlepiej zagęszczone - KOSTRUKCJA K3 na odcinku od km 0+440,50 - 0+598,00 (nakładka na nawierzchnię brukowcową) - 8 cm - warstwa górna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm wraz z w-wą klinującą z grysu 0/5mm gr. 1 cm, - min. 8 cm - warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm, - istn. nawierzchnia brukowcowa 2. Niniejsze zamówienie nie obejmuje wykonania nawierzchni na odcinku od km 1+300,00 - 1+613,50 (KOSTRUKCJA K4 - likwidacja nawierzchni szlakowej) na którym będą wykonane jedynie prace obejmujące karczowanie pni i odtworzenie rowów. Formularz ofertowy dołączony do SIWZ nie obejmuje prac związanych z wykonaniem nawierzchni tj: - 7 cm - warstwa górna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm wraz z warstwą klinującą z miału 0/5 gr. 1 cm; - 12 cm - warstwa dolna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/45 mm; - siatka o sztywnych węzłach i wytrzymałości na rozciąganie min 30/30 kN/m; - warstwa wzmacniająca z mieszanki w proporcji 1/1 kruszywa łamanego 0/31,5 z piaskiem o łącznej grubości 15 cm Z DOWOZU - podłoże rodzime OCZYSZCZONE ZE SZLAKI nieorganiczne wyprofilowane i możliwie jak najlepiej zagęszczone, 3. Inwestor posiada prawo do dysponowania terenem pod Inwestycję na cele budowlane. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacjami projektowymi stanowiących załączniki do SIWZ, w tym zawartymi w nim projektami budowlanymi, rysunkami i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i budowlanej i obowiązującymi przepisami oraz normami - z zastrzeżeniem pkt. 3.2. 5. Zamawiający wymaga aby górną warstwę nawierzchni z kruszywa łamanego została wykonana układarką do nawierzchni bitumicznych o minimalnej szerokości roboczej 3,5 m. 6. Bezwzględnie zakazuje się stosowania materiałów rozbiórkowych, szczególnie wszelkiego rodzaju kruszyw łamanych pochodzących z rozbiórki torowisk, oraz kruszonego betonu. Całość materiałów musi odpowiadać wymogom SST (Szczegółowym Specyfikacjom Technicznym). 7. Po zakończeniu robót budowlanych przed zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy, oraz do wyrównania stanu dróg dojazdowych użytkowanych do realizacji inwestycji do stanu nie gorszego niż przed przekazaniem placu budowy. 8. W ramach dokumentacji powykonawczej Wykonawca po zakończeniu budowy zobowiązany jest sporządzić na swój koszt dokumentację geodezyjną powykonawczą - mapę powykonawczą. 9. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na warunkach określonych w umowie i w karcie gwarancyjnej, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7 i 8 do SIWZ. na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 10. Ilości robót wykazane w poszczególnych pozycjach przedmiaru nie są ostateczne i zostały podane po to aby dać wykonawcom wspólną podstawę dla sporządzenia ofert. Podstawą płatności będą rzeczywiste ilości wykonanych robót obmierzonych przez wykonawcę i sprawdzonych przez nadzór nad robotami, ustanowiony przez zamawiającego Nadleśnictwa Cybinka oraz ceny jednostkowe podane w kosztorysie. Obmierzone i opłacone będą te pozycje wymienione w przedmiarze robót, dla których Wykonawca podał ceny jednostkowe. 11. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 2) Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie, części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcy, to jest zobowiązany przestrzegać zapisów zawartych w istotnych postanowieniach umowy niniejszej SIWZ, w zakresie podwykonawstwa z obowiązkiem przedłożenia Zamawiającemu do zatwierdzenia projektu umowy zawieranej z podwykonawcą, a następnie kopii zawartej tejże umowy. 3) W przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 12. Lokalizacja robót budowlanych: Województwo lubuskie, powiat słubicki, gmina Cybinka, kod NUTS PL431 13. Przedmiotem niniejszego zamówienia nie jest zawarcie umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: 15000,00zł - słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych 13.2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 13.3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Rzepin oddz. Cybinka 37 8371 1022 5500 2479 2000 0010 jako tytuł wpłaty należy wpisać: Wadium - Przebudowa drogi pożarowej nr 33 13.4.Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 13.5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. pracy biura Nadleśnictwa ( od 7:00 do 15:00 ). 13.6.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 13.7.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 17.02.2015 roku do godz. 945 . 13.8.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 13.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a i 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13.10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji (min.24 miesiące, max 60 mies)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach