Przetargi.pl
„Przebudowa istniejącego garażu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, budowa zadaszenia w ramach rozbudowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kętach przy ul. Mickiewicza 8”

Przedsiębiorstwo Komunalne "Komax" Sp. z o.o. w Kętach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-650 Kęty, ul. Mickiewicza 8
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 033 845-27-70, 845-01-90 , fax. 338 452 760
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne "Komax" Sp. z o.o. w Kętach
    ul. Mickiewicza 8
    32-650 Kęty
    tel. 033 845-27-70, 845-01-90, fax. 338 452 760
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komax.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa istniejącego garażu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, budowa zadaszenia w ramach rozbudowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kętach przy ul. Mickiewicza 8”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego garażu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, budowa zadaszenia w ramach rozbudowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kętach. 2. Nazwa zadania: „Przebudowa istniejącego garażu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, budowa zadaszenia w ramach rozbudowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kętach przy ul. Mickiewicza 8” 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiot inwestycji Przedmiotem opracowania jest przebudowa istniejącego budynku garażowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na punkt selektywnej zbiórki odpadów oraz budowa zadaszenia w ramach rozbudowy punktu selektywnej zbiórki odpadów w Kętach na działkach nr ew. 4787/7,4787/8. 3.2. Zakres inwestycji przewiduje: 1) Budowę stalowej wiaty, która będzie wykorzystywana do ustawiania kontenerów na odpady takie jak: gruz, odpady zielone, odpady wielkogabarytowe. Następnie kontenery wywożone będą na składowisko odpadów /RIPOK. 2) Utwardzenia terenu pod wiatą. 3) Przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części istniejących pomieszczeń garażowych na Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK). Przebudowa będzie polegać na: - wydzieleniu w jednym z pomieszczeń toalety dla pracowników, - przebudowie ścian wewnętrznych, - wykonanie nowej betonowej posadzki w pomieszczeniach, - wykonaniu modernizacji stropu nad pomieszczeniami, - wykonaniu termomodernizacji budynku w zakresie objętym projektem, - wstawieniu nowych ujednoliconych wielkościowo bram wjazdowych. Pomieszczenia istniejących garaży zostały przeznaczone na: - magazyn odpadów, w tym niebezpiecznych, - punkt napraw i przygotowania do ponownego użycia, - punkt przygotowania rzeczy nie stanowiących odpadu do ponownego użycia. 3.3. Zakres rzeczowy zadania obejmuje w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe, wywóz i utylizacja elementów z rozbiórek: a) Roboty rozbiórkowe wewnętrzne, stolarka i ślusarka b) Roboty rozbiórkowe dachu c) Roboty rozbiórkowe elewacyjne 2) roboty remontowo-budowlane wewnętrzne: a) Zamurowania i roboty murowe, nadproża b) Stolarka i ślusarka zewnętrzna c) Naprawa posadzek d) Tynki wewnętrzne i sufity podwieszane w WC e) Stolarka i ślusarka wewnętrzna f) Posadzki i oblicowania ścian g) Roboty malarskie 3) Roboty remontowo budowlane zewnętrzne: a) Docieplenie i pokrycie dachu, obróbki blacharskie, orynnowanie, wywietrzniki i wentylatory b) Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z tynkiem akrylowym c) Rusztowania do robót elewacyjnych i dachowych 4) Zadaszenie wraz z placem utwardzonym a) Roboty ziemne i fundamenty zadaszenia b) Konstrukcja stalowa zadaszenia wraz z malowaniem c) Pokrycie dachu, obróbki blacharskie, orynnowanie d) Plac utwardzony z zadaszeniem 5) Instalacje elektryczna i odgromowa: a) Instalacja elektryczna b) Instalacja odgromowa 6) Instalacja wodno-kanalizacyjna. 7) Inne roboty niezbędne do wykonania zgodnie z treścią dokumentacji techniczno-budowlanej. Dane liczbowe: • Powierzchnia zabudowy projektowanej (wiata) – 132,23 m2 • Powierzchnia użytkowa istniejącego budynku objętego zmianą sposobu użytkowania – 341,23 m2 • Kubatura istniejącego budynku objętego zmianą sposobu użytkowania – 2230 m2 • Wysokość budynku w kalenicy – 4,60 m • Ilość kondygnacji – 1 Zestawienie powierzchni objętych zmianą sposobu użytkowania: • PSZOK - Magazyn odpadów w tym niebezpiecznych – 56,35 m2 • Toaleta – 8,90 m2 • PSZOK – 66,12 m2 • PSZOK – 66,12 m2 • Punkt przygotowania rzeczy używanych nie stanowiących odpadu do ponownego użycia – 66,12 m2 • Punkt napraw – 77,62 m2 Szczegółowy zakres przedmiotu umowy oraz warunki jego wykonania określają postanowienia niniejszej umowy oraz projekt budowlany i projekty wykonawcze. 3.4. Charakterystyka inwestycji: Przedmiotowa inwestycja obejmuj przebudowę istniejącego budynku garażowego wraz ze zmiana sposobu użytkowania oraz budowy zadaszenia na potrzeby Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Szczegółowo zakres robót został określony w dokumentacji techniczno-budowlanej stanowiącej załączniki do siwz, w tym Projekt budowlany z dokumentacją techniczną i BIOZ, STWiOR, Przedmiar Robót (pomocniczo). 3.5. Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązuje się między innymi do: 1) urządzenia terenu budowy , wykonania podłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowanie i zabezpieczenia terenu budowy, ze szczególnym uwzględnieniem zabezpieczenia terenu budowy. 3) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wykonanego elementu robót lub jego części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, 4) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 5) wykonania badań, prób , pomiarów i uzgodnień, odbiorów. 6) Wykonawca przed przystąpieniem do robót opracuje plan BIOZ zgodnie z treścią pozwolenia na budowę, 7) regulacja wszelkich urządzeń obcych w obszarze realizacji inwestycji w przypadku ich wystąpienia, w uzgodnieniu z właścicielem/ zarządcą urządzeń, protokolarnego ich przejęcia oraz zwrotnego przekazania, 8) naprawienia urządzeń infrastruktury technicznej uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac, z tym, że koszt ich naprawy ponosi Wykonawca, 9) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 10) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów , odpadów i śmieci, 11) Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu Umowy odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji mas ziemnych i odpadów w cenie ryczałtowej, 12) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 13) przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń i systemów, 14) sporządzenie w ramach jednego zbiorczego opracowania instrukcji eksploatacji i okresowych przeglądów dotyczących wszystkich urządzeń, 15) sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z wyposażeniem obiektu zgodnie ze sporządzoną instrukcją, 16) sporządzenie audytu energetycznego – o ile będzie wymagany, 17) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz przedstawicielom jednostek współfinansujących zadanie. 18) skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego, obejmującego pełną dokumentację powykonawczą w tym audyt energetyczny, dokumenty i decyzje dotyczące obiektu , a także instrukcje obsługi i eksploatacji : obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje na temat wadium zawarte są w rozdziale X siwz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje się wymagań w zakresie ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy – według zał. nr 1 do siwz, 2) Uproszczony kosztorys ofertowy, wypełniony na podstawie druku – zał. 1a do siwz, 3) Oświadczenia wymagane w siwz do złożenia wraz z ofertą, 4) Dowód wpłaty wadium, 5) Postuluje się (nieobowiązkowe) przedstawienie parafowanego na wszystkich stronach wzoru umowy (zał. nr 6 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach