Przetargi.pl
Przebudowa istniejącego dojazdu do gruntów rolnych droga wewnętrzna Duraje do Olecki we wsi Jaworzynka o długości 500 mb.

Urząd Gminy w Istebnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-470 Istebna, Istebna 1000
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8556500 w. 39
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Istebnej
    Istebna 1000 1000
    43-470 Istebna, woj. śląskie
    tel. 033 8556500 w. 39
    REGON: 00054514200010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.istebna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa istniejącego dojazdu do gruntów rolnych droga wewnętrzna Duraje do Olecki we wsi Jaworzynka o długości 500 mb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa istniejącego dojazdu do gruntów rolnych droga wewnętrzna Duraje do Olecki we wsi Jaworzynka o długości 500 mb. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a. wykonanie robót rozbiórkowych, b. wykonanie robót ziemnych, c. wykonanie przepustów drogowych, d. profilowanie i zagęszczenie podłoża, e. ułożenie geowłókniny, f. wykonanie nawierzchni z tłucznia warstwa dolna, g. wykonanie warstwy odcinającej z miału kamiennego, h. budowa nawierzchni z płyt ażurowych ( podwójnie zbrojonych 1,0x0,75 ), i. powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych asfaltem, j. wykonanie ławy betonowej i ułożenie ścieków betonowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) Dysponują osobą posiadającą uprawnienia drogowe do kierowania robotami drogowymi, należących do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Aby udokumentować, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać że: - zrealizował w charakterze samodzielnego wykonawcy lub łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w okresie ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przynajmniej dwóch zadań w ramach których zrealizował roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na wykonaniu nawierzchni drogowych z płyt drogowych w ilości nie mniejszej niż 1.000,00 m2 i wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. brutto każde z zadań - ( wg. załącznika nr 3 ), - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnioną do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane - drogowe) z doświadczeniem min. 5-letnim. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy (wg załącznik nr 1), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 3. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [załącznik nr 2], 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 5. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 6. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - tj. przynajmniej dwóch zadań w ramach których zrealizował roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na wykonaniu nawierzchni drogowych z płyt drogowych w ilości nie mniejszej niż 1.000,00 m2 i wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. brutto każde z zadań - (wg. załącznika nr 3), 7. kopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i doświadczeniem na stanowisku kierownika robót przynajmniej 5 lat w branży drogowej należącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ( wg. załącznika nr 3 ). 8. wypełniony kosztorys ofertowy z określeniem końcowej kwoty netto i brutto, sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót. 9. oświadczenie że kosztorys ofertowy został sporządzony zgodnie z załączonym przedmiarem robót. 10. oświadczenie o udzieleniu przez Wykonawcę 3 letniego okresu gwarancji i rękojmi na wykonane przez siebie roboty. 11. oświadczenie, że oferent zapoznał się z projektem umowy i przyjmuje jej postanowienia, 12. oświadczenie, że oferent zapoznał się ze SIWZ i nie wnosi żadnych zastrzeżeń. Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.istebna.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach