Przetargi.pl
Przebudowa istniejącego ciągu pieszo-rowerowego wraz z budową oświetlenia i elementami małej architektury w Zabrzu, ul. Młodego Górnika

Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-803 Zabrze, Kasprowicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 277 68 00 , fax. 32 277 68 01
  • Data zamieszczenia: 2019-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej
    Kasprowicza 8
    41-803 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 277 68 00, fax. 32 277 68 01
    REGON: 24278353000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zabrze.magistrat.pl/engine/%20/bip/487/95?o=tp1&e=s|95

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa istniejącego ciągu pieszo-rowerowego wraz z budową oświetlenia i elementami małej architektury w Zabrzu, ul. Młodego Górnika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi przebudowa konstrukcji ścieżki pieszo-rowerowej o długości około 674 m od osiedla mieszkaniowego (przy placu sportowo-rekreacyjnym) do ronda łączącego ulice Ziemską, K. Goduli i F. Ballestrema w Zabrzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: • zdjęcie istniejącej nawierzchni asfaltowej • usunięcie warstwy humusu o gr. 15 cm na długości, gdzie ścieżka będzie poszerzana • usunięcie korzeni drzew przerastających trasę ścieżki • oczyszczenie terenu i wykonanie badań nośności istniejącej podbudowy Ścieżkę podzielono na dwie części pod względem nośności konstrukcji. Odcinek P2 stanowi drogę dojazdową do posesji, zaś odcinek P1 służyć będzie wyłącznie pieszym i rowerzystom. a) Konstrukcja nawierzchni P1: • powierzchnia drogi - 1699 m2 • warstwa ścieralna z AC 8 S 50/70 – 3 cm • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70 –3 cm • podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm (w tym 10 cm podbudowy istniejącej pod 15 cm przywiezionego kruszywa) – 25 cm b) konstrukcja nawierzchni wzmocnionej P2: • powierzchnia drogi - 680 m2 • warstwa ścieralna z AC 8 S 50/70 –4 cm • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70 – 5 cm • podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm –20 cm • warstwa z gruntów ulepszonych spoiwem (cementem) o Rm 2,5 MPa – 20 cm c) ścieżka ograniczona jest obrzeżem granitowym (istniejącym do ponownego wykorzystania) + ok. 15% uzupełnienia nowym o brzeżem d) elementy małej architektury: ławki i kosze betonowe kotwione w gruncie –po 6 szt. e) odwodnienia na teren istniejący z zachowanie spadków poprzecznych 2% f) oświetlenie: • wymiana szafki oświetlenia ulicznego- 1 kpl. • ułożenia kabla typu YAKY 4x35 mm2 – ok. 950 m • montaż słupów i latarni oświetleniowych typu LED – 23 kpl. g) docelowa organizacja ruchu h) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania w/w robót; i) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla wykonanych budowli; j) opracowanie dokumentacji powykonawczej; k) opracowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych budowli do użytkowania i dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy właściwym organom. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Części III SIWZ, na którą składają się następujące dokumenty: a) CZĘŚĆ III/1 Dokumentacja Projektowa (DP); b) CZĘŚĆ III/2 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); c) CZĘŚĆ III/3 Przedmiary Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą, jako zabezpieczenie dotrzymania warunków złożonej oferty w wysokości: 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) Forma wadium 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji; wskazanie Zamawiającego czyli beneficjenta gwarancji, wskazanie Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d) wskazanie sumy gwarancyjnej, e) określenie terminu ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: „nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia pełnej sumy wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszły okoliczności wskazane w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Pzp”. 3) Postanowienia pkt. 11.2.2) niniejszej IDW stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 11.2.1)e) niniejszej IDW. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego 2) Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 3) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć przed upływem terminu na składanie ofert w Sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg i Infrastruktury Informatycznej z siedzibą w Zabrzu przy ul. Kasprowicza 8, 41-803 Zabrze – pokój nr 14. Do oferty należy dołączyć kopię odpowiedniego dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: a) wypełniony Formularz Oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW; b) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej IDW; c) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu – na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej IDW; d) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; f) dowód wniesienia wadium; g) kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie udostępnionych przedmiarów robót (dla części drogowej, dla oświetlenia) – na wzorze stanowiącym Część III/3 SIWZ; h) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach