Przetargi.pl
Przebudowa istniejącego budynku wraz z rozbudową o nowy segment, budową galerii wzdłuż istniejącego budynku, zagospodarowaniem terenu, drogami, parkingami, sieciami kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wodociągiem, liniami kablowymi i niskiego napięcia i liniami telekomunikacyjnymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.” Przebudowa budynku przy ul. Łącznej w Dąbrowie Górniczej wraz z otoczeniem”- dot. budynku nr 7

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2017-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa istniejącego budynku wraz z rozbudową o nowy segment, budową galerii wzdłuż istniejącego budynku, zagospodarowaniem terenu, drogami, parkingami, sieciami kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wodociągiem, liniami kablowymi i niskiego napięcia i liniami telekomunikacyjnymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.” Przebudowa budynku przy ul. Łącznej w Dąbrowie Górniczej wraz z otoczeniem”- dot. budynku nr 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 5 225 000.00 euro. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności : 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z wyposażeniem, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, postanowieniami zawartymi w treści niniejszej umowy, przedmiarami robót, ofertą Wykonawcy, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, projektami budowlanymi i wykonawczymi, Prawem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami i normami. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m In. wykonanie: 2.1. wyburzeń i demontaży 2.2.robót ziemnych 2.3.robót fundamentowych i konstrukcji żelbetowych, robót murowych 2.4. izolacji 2.5. tynki i oblicowania ścian wewnętrznych, robót malarskich wewnętrznych. 2.6. stolarki okiennej i drzwiowej 2.7.podłoża i posadzek 2.8.robót dachowych z pokryciem i obróbkami 2.9. termomodernizacji 2.10.instalacji elektrycznych 2.11.instalacji co, instalacji wodnej i kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną armaturą, wentylacji 2.12.wyposażenia 2.13.modernizacji oświetlenia zewnętrznego 2.14.kabli i przewodów elektroenergetycznych, 2.15.kabli telekomunikacyjnych 2.16.pomiarów sieci 2.17.sieci wodociągowej 2.18. sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej 2.19.sieci ciepłowniczej 2.20.remontu sieci ciepłowniczej 2.21.zagospodarowania terenu, w tym: dróg, parkingów, chodników 2.22.wycinki drzew, krzewów i nasadzeń zastępczych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zgodność wszystkich elementów z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ – dokumentacja techniczna, w tym: 3.1.Projekt budowlany i wykonawczy. 3.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 3.3. Przedmiary robót, 4. Zamówienie będzie realizowane na podstawie:. 4.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4.2. postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, 4.3. przedmiarów robót stanowiących podstawę sporządzenia oferty i oferty wykonawcy, 4.4.. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 4.5. projektów budowlanych i wykonawczych. 4.6. obowiązujących przepisów i norm. 5. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 5.1.Ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332) 5.2.Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy( Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm.). 6. Gwarancja i rękojmia 6.1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości dla robót budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń na okres 5 lat licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 6.2. Na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz urządzenia Wykonawca udziela rękojmi za wady na okres 5 lat od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 7.Ubezpieczenie Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 6.000.000,00 zł (słownie: sześć milionów zł) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. 8.Rozwiązania równoważne 8.1.Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. 8.2.W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 8.3.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 8.4.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 8.5. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej siwz. 8.6. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały). 9. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 9.1. Zamawiający wymaga, aby wszyscy robotnicy budowlani wykonujący roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy lub Kierowników Robót, wykonujący roboty ogólnobudowlane, ciesielskie, zbrojeniowe, murarskie, elewacyjne, posadzkarskie, brukarskie, obróbki blacharskie, montaż konstrukcji stalowych, instalacji i sieci sanitarnych i elektrycznych byli zatrudnieni przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 9.2. W terminie 3 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy Wykonawca przedłoży wykaz pracowników realizujących robotę budowlaną objętą niniejszą umową zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. 9.3.Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 6 ust. 7-8 projektu umowy. 10. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych Dwa mieszkania są przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 11. Personel obcojęzyczny W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp i musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem, jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych, bez podatku VAT; Zamawiający wymaga załączenia do oferty zestawienia kosztorysów wyodrębniającego roboty objęte stawką podatku VAT w wysokości 8% od robót objetych stawką podatku VAT w wysokości 23%. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 5. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Zestawienie materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (o ile Wykonawca zastosuje materiały równoważne zgodnie z postanowieniami pkt. 3.3.1.8.6. SIWZ). 7. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach