Miasto Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 372 62 11 , fax. 83 372 62 28
- Data zamieszczenia: 2019-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Międzyrzec Podlaski
ul. Pocztowa 8
21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
tel. 83 372 62 11, fax. 83 372 62 28
REGON: 52557600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.miedzyrzec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa istniejącego budynku Stanicy Żeglarskiej na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej w Międzyrzecu Podlaskim”- Dostawa wyposażenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: „Przebudowa istniejącego budynku Stanicy Żeglarskiej na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej w Międzyrzecu Podlaskim” ”-Dostawa wyposażenia o następującym zakresie dostaw: Część 1. Dostarczenie sprzętu rehabilitacyjnego 1. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – orbitrek – 1 szt. 2. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – atlas wielofunkcyjny – 1 szt. 3. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – wioślarz – 1 szt. 4. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – rower treningowy – 1 szt. 5. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – bieżnia – 1 szt. 6. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – pionizator – 1 szt. 7. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – aparat do elektroterapii – 1 szt 8. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – rotor – 1 szt. 9. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego – łóżko rehabilitacyjne – 1 szt. 10. Dostarczenie zestawu do ćwiczeń ogólnorozwojowych – 1 kpl. 11. Dostarczenie zestawu do ćwiczeń manualnych – 1 kpl. Część 2. Dostawa wyposażenia komputerowego i multimedialnego 1. Dostawa zestawów komputerowych - 8 kpl. 2. Dostawa Tabletów - 8 szt. 3. Dostawa drukarki laserowej A3 kolor - 1 szt. 4. Dostawa zestawu multimedialnego (projektor + ekran) - 1 kpl. Część 3. Dostawa mebli 1. Dostawa biurek – 10 szt. 2. Dostawa krzeseł biurowych 20 szt. 3. Dostawa biurek komputerowych 8 szt. 4. Dostawa krzeseł obrotowych do biurek komputerowych 8 szt. 5. Dostawa krzeseł 50 szt. 6. Dostawa stołów konferencyjnych 5 szt. Część 4. Dostawa wyposażenia RTV i AGD 1. Dostawa telewizora 50 cali - 1 szt. 2. Dostawa kamery - 1 szt. 3. Dostawa kuchni elektrycznej z piekarnikiem – 2 szt. 4. Dostawa wyposażenia do pracowni kulinarnej (sprzęt AGD: lodówka, zmywarka, robot kuchenny) – 1 kpl. 5. Dostawa maszyny do szycia + hafciarka – 2 szt. 6. Dostawa maszyny do szycia z owerlokiem – 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33158000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy muszą złożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), , z tym, że dokumenty wymienione w pkt. 3.4, 3.5 rozdział V należy złożyć odrębnie dla każdego wykonawcy. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatury i sprzętu rehabilitacyjnego w ramach inwestycji pn. „ Rozwój i podniesienie jakości usług medycznych Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno - Leczniczego ...
Dodano: 2023-11-06 - Dostawa aparatury i sprzętu rehabilitacyjnego w ramach inwestycji pn. „ Rozwój i podniesienie jakości usług medycznych Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno - Leczniczego ...
Dodano: 2023-08-10 - Dostawa aparatu do masażu limfatycznego 12 komorowego oraz wanien dmuchanych pompowanych w podziale na 2 części.
Dodano: 2020-05-07