Przetargi.pl
Przebudowa istniejącego budynku administracji samorządowej – Urzędu Gminy.

Gmina Szaflary ogłasza przetarg

  • Adres: 34-424 Szaflary, Zakopiańska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 754 703 , fax. 182 754 977
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szaflary
    Zakopiańska 18
    34-424 Szaflary, woj. małopolskie
    tel. 182 754 703, fax. 182 754 977
    REGON: 49189271300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl, www.bip.malopolska.pl/ugszaflary

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa istniejącego budynku administracji samorządowej – Urzędu Gminy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania przetargowego są roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącego budynku administracji samorządowej (Urzędu Gminy). Inwestycja obejmować będzie kondygnację parteru. Projektuje się demontaż drewnianego przepierzenia wydzielającego salę konferencyjną od holu wejściowego i wydzielenie w tej przestrzeni mniejszej sali konferencyjnej dwóch pokoi biurowych, dwóch pomieszczeń archiwum, pomieszczenia kasy oraz dziennika podawczego. Zakres robót obejmuje: - Prace budowlane, przygotowawcze i rozbiórkowe; - Prace instalacyjne - instalacja klimatyzacji; - Prace instalacyjne – instalacja centralnego ogrzewania; - Prace instalacyjne – instalacja elektryczna;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy, przygotowany na podstawie przedmiaru robót – załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ. 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 7.9 SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach