Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 37500 Jarosław, ul. Słowackiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-16 621-21-88 , fax. 0-16 621-21-88
- Data zamieszczenia: 2017-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Słowackiego 2
37500 Jarosław, woj. podkarpackie
tel. 0-16 621-21-88, fax. 0-16 621-21-88
REGON: 65096024800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: jaroslaw.praca.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 poz. 1332) – dalej Pb, polegające na wykonaniu instalacji wewnętrznych budynku w zakresie instalacji wodociągowej oraz instalacji kanalizacyjnej. 2. Wykonawca będzie zobowiązany: a) Własnym staraniem i na własny koszt zapewnić zaakceptowanego przez Zamawiającego Kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową oraz niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Tekst jedn. Dz. U. z 2017 poz. 1332), a jeśli będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa również kierowników robót branżowych, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; b) Zagospodarować we własnym zakresie materiały z demontażu i odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji; c) Właściwie postępować z materiałami z demontażu i odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2016 poz. 1987) oraz ustawy a dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2017 poz. 1289); d) Udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń; e) Wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570); f) Zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją techniczną (projektem budowlanym), wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub systemie generalnego wykonawstwa. 3. Szczegółowy zakres rodzajowy, ilościowy i jakościowy robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia określają: a) Opis zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, zawierający przedmiar robót, który należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy, mający na celu ułatwienie prawidłowego obliczenia ryczałtowej ceny oferty. b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Jeśli Wykonawca złoży ofertę przewidującą odmienny sposób realizacji zamówienia niż określony w niniejszym dokumencie, Zamawiający odrzuci taką ofertę w trakcie badania ofert. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. 7. Roboty będą wykonywane na terenie czynnego zakładu, wymaganym będzie by prace uciążliwe lub wymagające wyłączenia jednego z pionów budynku, prowadzone były w godzinach 14:00-19:00 w dniach Pn-Pt lub/i w Sb 7:00-19:00, pozostałe prace tj. np. roboty wykończeniowe, biały montaż mogą być wykonywane w trakcie pracy urzędu tj. w godzinach 7:00-15:00. 8. W przypadku, jeśli w wyniku prowadzonych prac (w dniach Pn-Pt w godz. 7:00-15:00) sanitariaty dla stron i pracowników zakładu będą niedostępne, Wykonawca na koszt własny zapewnia sanitariaty przenośne (typu: TOI TOI) w tym przynajmniej jednego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych, ustawionych na placu należącym do Zamawiającego. 9. W przypadku jeśli w przedmiarze robót Zamawiający opisał przedmiot zamówienia posługując się nazwą własną, dopuszczalne są rozwiązania równoważne, z tym, że udowodnienie równoważności lub parametrów wyższych leży po stornie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy (załącznik nr 4); 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna): a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 lit. a. i g. składają wspólnie wszyscy uczestnicy konsorcjum/spółki cywilnej, jako jeden wspólny dokument podpisany przez wszystkich uczestników konsorcjum/spółki cywilnej; b) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 lit. f. składają oddzielnie wszyscy uczestnicy konsorcjum/spółki cywilnej. 3. Oświadczenie o powierzeniu wskazanej części zamówienia podwykonawcom, wraz z zobowiązaniem tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy); 4. Każdy z podwykonawców (jeśli występują) składa z osobna, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 lit. g. 5. Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont kaplicy p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej, dzwonnicy wraz z remontem, utwardzeniem terenu, ogrodzenia w Zadusznikach.
Dodano: 2024-07-23 - Remont dróg w Krzątce i w Komorowie o nawierzchni asfaltowej
Dodano: 2024-07-23 - Kompleksowa modernizacja sanitariatów na III p. budynku WDK z poszerzeniem przestrzeni o pokój 310.
Dodano: 2024-07-22 - Budowa ogrodzonego zbiornika retencyjnego w m. Wola Żyrakowska
Dodano: 2024-07-19 - Rozbudowa budynku Domu Ludowego w Świerchowej o garaż dla samochodu strażackiego – etap II
Dodano: 2024-07-15 - Kaplica Matki Bożej Śnieżnej – prace służące zachowaniu i zabezpieczeniu substancji tego zabytku
Dodano: 2024-07-15 - Prace konserwatorskie i roboty budowlane przy elewacji frontowej budynku dawnej synagogi w Lesku
Dodano: 2024-07-15 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Ostrowie w Gminie Gać
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa budynku w miejscowości Kębłów i zmiana sposobu użytkowania na przedszkole i żłobek
Dodano: 2024-07-12 - „Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Świlcza”
Dodano: 2024-07-12