Centralne Biuro Antykorupcyjne ogłasza przetarg
- Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 437 13 00 , fax. 22 437 13 90
- Data zamieszczenia: 2019-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralne Biuro Antykorupcyjne
Al. Ujazdowskie 9
00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 437 13 00, fax. 22 437 13 90
REGON: 14061045400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://cba.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Służba Specjalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa instalacji wodociągowej, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej na terenie OSK w Lucieniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji wodociągowej, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej na terenie OSK w Lucieniu. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w obiekcie Ośrodka Szkoleniowo – Konferencyjnego Centralnego Biura Antykorupcyjnego, położonego w Lucieniu, powiat gostyniński, województwo mazowieckie (OSK CBA Lucień), związane z przebudową instalacji wodociągowej, centralnego ogrzewania i ciepłej wody. Proj. instalację ciepłej wody użytkowej projektuje się z rur tworzywowych preizolowanych z izolacją zespoloną w systemie RAUTHERMEX z polietylenu PE-Xa sieciowanego metodą wysokociśnieniową lub równoważnych. Proj. instalację centralnego ogrzewania projektuje się z rur tworzywowych preizolowanych RAUVITHERM typu „rura w rurze”, składający się z rury przewodowej z polietylenu PE-Xa sieciowanego metodą wysokociśnieniową, izolacji cieplnej i płaszcza osłonowego lub równoważnych. W zakresie instalacji wodociągowej planowane jest dokonanie rozdziału instalacji wodociągowej na instalację zasilającą budynki użytkowe do celów spożywczo – sanitarnych oraz na instalację na potrzeby p.poż. zasilającą istniejące stojące hydranty p.poż. DN80. Planowana jest wymiana armatury odcinającej oraz hydrantów p.poż. na nową, pozostawienie istniejącej instalacji zasilającej hydranty p.poż. oraz budowę nowej niezależnej instalacji wyłącznie na cele socjalno – bytowe. Rozdział taki umożliwi użytkowanie instalacji bytowej zgodnie z jej przeznaczeniem poprzez transport wody uzdatnionej do celów pitnych oraz cyrkulację wody w tej instalacji. 3. Podane powyżej informacje mają charakter poglądowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5 do SIWZ. Za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzenie kosztorysowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. III.4) ogłoszenia składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) oraz ust. 5 pkt 5) i 6) ustawy Pzp; 2. Zamiast dokumentu wymienionego w ust. 2, 3 i 4 pkt. III.4) ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 lit. b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust .1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis z § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Ponadto Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony „Formularz ofertowy” (zalecaną treść zawiera załącznik nr 1 do SIWZ); 2) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną bezwzględnie wraz z załączonymi szczegółowymi kalkulacjami cen jednostkowych opracowanymi na podstawie przedmiarów robót i udostępnionych wzorów, które stanowią załączniki do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową). 3) wykaz zestawienia materiałów, w tym urządzeń i zestawienie sprzętu w ujęciu rodzajów, ilościowym i wartościowym; 4) kosztorys ofertowy w formie elektronicznej zapisany w formacie ath. (płyta CD stanowiąca materiał pomocniczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa – renowacja zbiornika wodnego w miejscowości Żaboklik
Dodano: 2024-05-21 - Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze nr 527 w Grubalach
Dodano: 2024-05-21 - „Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41”
Dodano: 2024-05-21 - Modernizacja instalacji wod.-kan. i c.o. w budynku szkoły podstawowej nr 5 w Grodzisku Mazowieckim wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa dróg w Suchej, gmina Białobrzegi
Dodano: 2024-05-21 - Remont części prysznicowych w pomieszczeniach w Hali ORLEN ARENA w Płocku
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
Dodano: 2024-05-20 - MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
Dodano: 2024-05-20 - Przebudowa dr. gminnej nr 120428W relacji Gogole Wielkie - Morawka - Nasierowo-Dziurawieniec
Dodano: 2024-05-20 - Przebudowa boiska sportowego Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach realizowane w ramach zadania inwestycyjnego 2022/12 pn.: Modernizacja obiektów sportowych typu „Orlik”.
Dodano: 2024-05-20