Przetargi.pl
Przebudowa instalacji wewnętrznej C.O., instalacji wod.-kan., klimatyzacji oraz budowa kotłowni gazowej wraz z przygotowaniem pomieszczenia kotłowni w budynku biurowym przy ul. Kasprowicza 8 w Zabrzu w ramach inwestycji pn.: „Termomodernizacja budynku biurowego oraz budynku portierni przy ul. Kasprowicza 8 wraz z kolorystyką elewacji oraz przebudową instalacji wewnętrznych”

Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41800 Zabrze, ul. Piastowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 277 68 00 , fax. 32 277 68 01
  • Data zamieszczenia: 2017-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej
    ul. Piastowska 11
    41800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 277 68 00, fax. 32 277 68 01
    REGON: 24278353000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa instalacji wewnętrznej C.O., instalacji wod.-kan., klimatyzacji oraz budowa kotłowni gazowej wraz z przygotowaniem pomieszczenia kotłowni w budynku biurowym przy ul. Kasprowicza 8 w Zabrzu w ramach inwestycji pn.: „Termomodernizacja budynku biurowego oraz budynku portierni przy ul. Kasprowicza 8 wraz z kolorystyką elewacji oraz przebudową instalacji wewnętrznych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy instalacji wewnętrznej C.O., instalacji wod.-kan., klimatyzacji oraz budowa kotłowni gazowej wraz z przygotowaniem pomieszczenia kotłowni w budynku biurowym przy ul. Kasprowicza 8 w Zabrzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie instalacji C.O. w tym: - demontaż istniejącej instalacji C.O. - dostawa i montaż przewodów poziomych instalacji C.O. o łącznej dł. ok 400mb (rury ocynkowane ze stali węglowej łączone metodą zaciskową) - dostawa i montaż grzejników stalowych płytowych z elementami konwekcyjnymi i wbudowaną wkładką zaworu termostatycznego w ilości 43 szt. - dostawa i montaż zaworów wodnych przelotowych Fi 32mm ÷ 40mm - 8 szt. - dostawa i montaż zaworów powrotnych – 43 szt. - dostawa i montaż zaworów przelotowych – 2 szt. - dostawa i montaż regulatora różnicy ciśnień – 2 szt. - dostawa i montaż odpowietrzników – 11 szt. 2) wykonanie klimatyzacji pomieszczenia serwerowni w tym: - dostawa i montaż klimatyzatora ściennego z agregatem inverterowym zewnętrznym o mocy chłodniczej 3,5kW (moc wentylatora jednostki wewnętrznej N=30W, moc wentylatora jednostki zewnętrznej N=43W) 3) wykonanie wentylacji pomieszczenia szatni i umywalni (w piwnicy budynku) w tym: - wykonanie poziomego kanału wywiewnego z giętkich przewodów wentylacyjnych okrągłych o przekroju ø100mm o dł. ok. 20,00mb - dostawa i montaż anemostatu wywiewnego z regulacją przepływu i kołnierzem montażowym ø100 – 1 szt. - dostawa i montaż wentylatora kanałowego Dn250/100 N=7W I=0,06A 1 x 230V 50Hz – 1 szt. - dostawa i montaż wentylatora łazienkowego N=13W 1x230V 50 Hz – 1 szt. 4) wykonanie instalacji wodnej i kanalizacyjnej (w piwnicy budynku) w tym: - dostawa i montaż rur instalacji wodociągowej (rury PP o średnicy 16mm ÷ 32mm) o dł. 104,00m - dostawa i montaż baterii umywalkowej stojącej – 1 szt. - dostawa i montaż baterii natryskowej z ruchomą wylewką – 2 szt. - dostawa i montaż zaworu czerpalnego – 4 szt. - dostawa i montaż kratki ściekowej – 4 szt. - dostawa i montaż umywalki pojedynczej ceramicznej z syfonem - 1 szt. - dostawa i montaż miski ustępowej ceramicznej z kompletem wyposażenia (kompakt) – 1 szt. - dostawa i montaż kabiny natryskowej z brodzikiem (z syfonem) – 2 szt. - dostawa i montaż rur kanalizacyjnych (rury PVC o średnicy 40mm ÷ 110mm) o dł. 14,50m - dostawa, montaż i podłączenie pompy odwadniającej zatapialnej o wydajności Q=1,7 l/s, wys. podn. H=2,6m s.w, N=300W 1 x 230V I =3,5A – 1 szt. 5) wykonanie kotłowni gazowej w tym: - dostawa, montaż i podłączenie kotła gazowego wiszącego, kondensacyjnego o wydajności Q=70kW wyposażonego w regulator pogodowy i czujnik temperatury zewnętrznej z pompą kotłową o wys. podn. H=10m s.w. i wydajności Q=4,0m3/h – 1 szt. - dostawa i montaż sprzęgła hydraulicznego wielk. 40/100 – 1 szt. - dostawa, montaż i podłączenie podgrzewacza pojemnościowego c.w.u. V=300 l – 1 szt. - dostawa i montaż pompy obiegowej c.o. o wyd. Q=1,5m3/h – 1 szt. - dostawa i montaż pompy obiegowej c.o. o wyd. Q=1,3m3/h – 1 szt. - dostawa i montaż pompy ładującej podgrzewacz c.w.u. o wyd. Q=2,0m3/h – 1 szt. - dostawa i montaż pompy cyrkulacyjnej c.w.u. o wyd. Q=0,3m3/h – 1 szt. - dostawa i montaż naczynia wzbiorczego przeponowego Vc=35dm3 – 1 szt. - dostawa i montaż naczynia wzbiorczego przeponowego do wody pitnej Vc=12dm3 – 1 szt. - dostawa i montaż urządzenia do uzdatniania wody, zmiękczacz sterowany objętościowo o przepływie normalnym 1,5m3/h - 1 kpl. - dostawa i montaż zaworu bezpieczeństwa- pełnoskokowy, sprężynowy, kątowy, ciśnienie otwarcia 0,44MPa – 2 szt. - dostawa i montaż rur stalowych bez szwu Dn 15÷40 o dł. 45,00m - dostawa i montaż rury czopuchowej ze stali nierdzewnej (komplet kształtek ø110 z króćcem pomiarowym i elementem do poboru powietrza do spalania z pomieszczenia kotłowni ) 1 kpl. - dostawa i montaż pozostałych elementów i aparatury kontrolno-pomiarowej (AKP) wg dokumentacji 6) wykonanie robót budowlanych związanych z przygotowaniem pomieszczenia kotłowni w tym: - wykonanie robót związanych z wyrównaniem posadzki na powierzchni ok. 22m2 - wykonanie studzienki schładzającej o wymiarach 50x50cm i głębokości 70cm wraz z zabezpieczeniem studzienki kratą techniczną - dostawa i montaż płytek posadzkowych (płytki z gresu technicznego 30x30cm) – 22m2 - dostawa i montaż płytek ściennych (płytki 20x25cm) - dostawa i montaż drzwi p.poż o szerokości w świetle 0,9m i odporności ogniowej EI30 (drzwi zamykane na zamek rolkowy z samozamykaczem) – 1 szt. Zakres robót obejmuje następujące kategorie robót: • roboty demontażowe, • roboty ogólnobudowlane związane z przygotowaniem pomieszczenia kotłowni • wykonanie instalacji C.O. • montaż i instalacja kotłowni gazowej • uruchomienie instalacji C.O. • wykonanie i uruchomienie instalacji wodnej i kanalizacyjnej (umywalnia i szatnia w piwnicy budynku) • wykonanie wentylacji (umywalnia i szatnia w piwnicy budynku) • dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatora w pomieszczeniu serwerowni Uwaga: • Materiały z demontażu (rury, grzejniki itp.) stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zeskładowania materiałów z demontażu na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Miejscem składowania będzie budynek lub teren wokół budynku biurowego przy ul. Kasprowicza 8 w Zabrzu. • Wykonawca zapewni wywóz i utylizację gruzu budowlanego, odpadów powstałych podczas prowadzonych robót budowlanych na legalne składowisko. Wykonawca ponosi koszty transportu, utylizacji gruzu i odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część IV SIWZ oraz projekty budowlane i wykonawcze, przedmiar robót stanowiący podstawę do sporządzenia oferty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: mając na względzie fakt, iż roboty budowlane w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia w pkt. 3.1. SIWZ nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 1. Ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2016r., poz. 290 ze zm.) 2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy( Dz. U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm.). Rozwiązania równoważne: 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 1. Określenie kluczowych części zamówienia, które musi samodzielnie wykonać Wykonawca: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2. Żądanie wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom: 1) Zamawiający żąda wskazanie przez Wykonawcę w ofercie (Załącznik A.OFERTA) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców. 2) W przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 3) Zamawiający może żądać powyższych informacji w przypadku zamówień na dostawy, usługi inne niż dotyczące usług, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, lub zamówień od dostawców uczestniczących w realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 1. Zamawiający wymaga, aby wszyscy robotnicy budowlani wykonujący roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy, a w szczególności instalatorzy, robotnicy budowlani, operatorzy sprzętu przewidziani do realizacji zamówienia zatrudnieni byli przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym realizowane m.in. przez osoby wskazane w pkt. 1, z wyłączeniem czynności realizowanych przez Kierownika Budowy, wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudniana na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • Oświadczenie wykonawcy oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego (Część V SIWZ). Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00PLN, (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 PLN) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz.U 2016r, poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski 65 1050 1230 1000 0023 6062 8552 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć w Sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg i Infrastruktury Informatycznej z siedzibą w Zabrzu przy ul. Piastowskiej 11, 41-800 Zabrze – pokój nr 6. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe/ ubezpieczeniowe: 1) zobowiązanie banku / towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp, 2) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 3) wskazanie sumy gwarancyjnej, 4) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczonego: Miasto Zabrze - Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej, ul. Piastowska 11, 41-800 Zabrze, Rzeczpospolita Polska, 5) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji / ubezpieczyciela 6) określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe/ poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej/ poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359)) 1) zobowiązanie banku / innej instytucji do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i ust.5 Pzp, 2) wskazanie podmiotu, za który bank / inna instytucja dokonuje poręczenia, 3) dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 4) kwota do wysokości, której bank/ inna instytucja będzie zobowiązany, 5) określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach