Przetargi.pl
Przebudowa instalacji teletechnicznych systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) oraz systemu kontroli dostępu (SKD) w budynku Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Ksawerów 13 w Warszawie

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4210100 , fax. 22 8288773
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
    ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
    00-071 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4210100, fax. 22 8288773
    REGON: 00027406800010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa instalacji teletechnicznych systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) oraz systemu kontroli dostępu (SKD) w budynku Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Ksawerów 13 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych polegających na Przebudowie instalacji teletechnicznych systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) oraz budowa systemu kontroli dostępu (SKD) w budynku Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Ksawerów 13 w Warszawie. 2. Zamawiający podkreśla, iż ww. przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę zainstalowanego w budynku Ministerstwa systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz budowę systemu kontroli dostępu. 3. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca podłączy ww. systemy do istniejącego w budynku Ministerstwa systemu wizualizacji i zarządzania systemami bezpieczeństwa w budynku, za zgodą i w porozumieniu z Gwarantem systemu, tj. firmą MR SYSTEM ul. Ułanów Krechowieckich 10, 04-071 Warszawa . 4. Zamawiający wyłącza z niniejszego postępowania następujące pozycje z przedmiaru robót: lp.28 d.1.2; lp. 29 d.1,3; lp.30 d.1.3.; lp. 31 d.1.3. 5. Wskazanie przez Zamawiającego nazwy kart, czytników oraz innych elementów systemu kontroli dostępu wynika z konieczności dostosowania działania systemu do istniejącego już systemu w innych obiektach MKiDN. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dołączone do SIWZ: dokumentacja projektowa oraz STWIOR stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ (plany, rysunki, projekty, przedmiar, STWIOR oraz pomocniczo przedmiary robót– udostępniane są na wniosek, o którym mowa w pkt 7 niniejszego rozdziału SIWZ) oraz Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 7. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do wyceny oferty. 8. Zamawiający na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, ze względu na poufną treść zawartych informacji, dokumentację projektową (załącznik nr 8 do SIWZ) udostępni Wykonawcom po uprzednim złożeniu wniosków o jej udostępnienie. W celu uzyskania dostępu do dokumentacji, Wykonawcy zobowiązani są do uprzedniego złożenia do Zamawiającego wniosku wraz z zobowiązaniem zachowania poufności uzyskanych informacji. Wzór wniosku i zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wniosek i zobowiązanie Wykonawcy przekazują zgodnie z Rozdziałem 16 SIWZ osobie uprawnionej do kontaktowania się z Wykonawcami - wnioski należy składać na adres mailowy: kkwiecinska@mkidn.gov.pl. Wniosek musi być podpisany przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00 zł.(słownie zł: siedem tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Pozostałe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w Rozdziale 6 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada ważną koncesję wydaną na podstawie ustawy z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 2213 z późn. zm.) na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, realizowaną w formie zabezpieczenia technicznego; b) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada dokument potwierdzający autoryzację producenta systemu GEMOS w zakresie wdrożenia i serwisowania systemu zarządzania budynkiem GEMOS. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania i podpisania umowy. Wykonawcy występujący wspólnie muszą łącznie spełnić powyższy warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca (podmiot udostępniający zasoby oraz podwykonawca – o ile dotyczy), nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 1 do SIWZ).W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. Powyższy dokument należy złożyć w formie oryginału. 2.Formularz ofertowy (Wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ). Formularz należy złożyć w formie oryginału. 3. Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (propozycję treści takiego oświadczenia zawiera Załącznik Nr 5 do SIWZ). Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 4.W przypadku udzielenia pełnomocnictwa – oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 5.Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną forma wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Zamawiający dokona sprawdzenia, czy wymagana kwota wpłynęła na konto Zamawiającego w wymaganym terminie. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymagana kwota wadium. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Prawo zamówień publicznych, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę dokumentu złożonego wraz z ofertą. Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego złożenia oświadczenia zgodnie z przywołanymi powyżej przepisami ustawy. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie dotyczące zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, jaki będzie realizował każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie – w formie oryginału (wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach