Przetargi.pl
Przebudowa instalacji przeciwpożarowej w budynku urzędu Dzielnicy Praga-Północ przy ulicy Kłopotowskiego 15 w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 03-708 Warszawa, Kłopotowskiego 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443-80-(50 lub 49) , fax. 22 443-81-86
  • Data zamieszczenia: 2023-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    Kłopotowskiego 15
    03-708 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443-80-(50 lub 49), fax. 22 443-81-86
    REGON: 015259640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa instalacji przeciwpożarowej w budynku urzędu Dzielnicy Praga-Północ przy ulicy Kłopotowskiego 15 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa instalacji przeciwpożarowej w budynku urzędu Dzielnicy Praga Północ przy ulicy Kłopotowskiego 15 w Warszawie wraz z podłączeniem do systemu kontroli dostępu, wykonanie systemu wizualizacji i zarządzania, modernizacji instalacji sygnalizacji włamania i napadu oraz przebudową wejścia głównego i zagospodarowaniem terenu (metodą zaprojektuj i wybuduj).Zamówienie obejmuje: 1) w zakresie Podstawowym:- zaprojektowanie i wykonanie przebudowy instalacji przeciwpożarowej w budynku urzędu Dzielnicy Praga Północ przy ulicy Kłopotowskiego 15 w Warszawie wraz z podłączeniem do systemu kontroli dostępu, wykonanie systemu wizualizacji i zarządzania, modernizacji instalacji sygnalizacji włamania i napadu oraz przebudową wejścia głównego i zagospodarowaniem terenu zgodnie z załączonym przez Zamawiającego Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami, z wyłączeniem wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie instalacji SSP na piętrze 2,3.2) w zakresie Opcji:- przebudowę instalacji SSP na piętrze 2,3 zgodnie z załączonym przez Zamawiającego Programem Funkcjonalno-Użytkowym, zwanym dalej: „PFU”, oraz opisem przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami.Zamawiający ma prawo do skorzystania prawa opcji w terminie 90 od dnia zawarcia umowy.Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót budowlanych, opis wymagań Zamawiającego, warunki wykonania i odbioru robót określają:- Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami – załącznik nr 5 do SWZ,- Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ,- Program funkcjonalno-użytkowy – załącznik nr 12 do SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziałuw postępowaniu, poprzez określenie minimalnych wymagań dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:1) Doświadczenia WykonawcyZamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty:Wariant I spełnienia warunku udziału w postępowaniu:- 1 zamówienie w systemie zaprojektuj i wybuduj, polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej i budowie, przebudowie, remoncie budynku użyteczności publicznej z wykonaniem robót budowlanych wielobranżowych (w co najmniej następujących branżach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej sanitarnej, instalacyjnej elektrycznej) o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (1 milion złotych);Wariant II spełnienia warunku udziału w postępowaniu:- 1 zamówienie polegające na budowie, przebudowie, remoncie budynku użyteczności publicznej z wykonaniem robót budowlanych wielobranżowych (w co najmniej następujących branżach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej sanitarnej, instalacyjnej elektrycznej) o wartości nie mniejszej niż 970 000,00 zł (dziewięćset siedemdziesiąt tysięcy złotych);oraz- 1 zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy, przebudowy, remontu budynku użyteczności publicznej, która obejmowała co najmniej branże: konstrukcyjno-budowlaną, instalacyjną sanitarną, instalacyjną elektryczną o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych).2) Osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.Zamawiający uzna, że Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby gwarantujące realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane do:- Projektowania w specjalności:a) architektonicznej bez ograniczeń – co najmniej 1 osoba,b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, instalacji i urządzeń gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń – co najmniej 1 osoba,c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - co najmniej 1 osobad) drogowej – co najmniej 1 osoba- Kierowania robotami budowlanymi w specjalności:a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – co najmniej 1 osoba (Kierownik budowy)b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, instalacji i urządzeń gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych –co najmniej 1 osoba (Kierownik robót sanitarnych)c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – co najmniej 1 osoba (Kierownik robót elektrycznych)d) drogowej – co najmniej 1 osoba (Kierownik robót drogowych)Zamawiający, informuje że dopuszcza możliwość łączenia funkcji ww. specjalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach