Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
- Data zamieszczenia: 2020-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
ul. Irysowa 19
02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
REGON: 10858407000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa instalacji gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Orzyckiej 25 w Warszawie na podstawie projektu budowlano — wykonawczego autorstwa mgr inż. Roberta Mironiuka „Projekt budowlany wykonawczy przebudowy instalacji gazowej. Budynek mieszkalny 02-695 Warszawa ul. Orzycka 25” z lipca 2019 r. oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na przebudowie instalacji gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Orzyckiej 25 w Warszawie na podstawie projektu budowlano — wykonawczego autorstwa mgr inż. Roberta Mironiuka „Projekt budowlany wykonawczy przebudowy instalacji gazowej. Budynek mieszkalny 02-695 Warszawa ul. Orzycka 25” z lipca 2019 r. (Rozdział V SIWZ) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Rozdział IV SIWZ). 1. Zakres robót : - demontaż istniejącej instalacji gazowej od gazomierza głównego zlokalizowanego w piwnicy budynku do odbiorników gazu: kuchni gazowych; - montaż nowych pionów gazowych z nowymi skrzynkami gazomierzowymi; - montaż nowej instalacji gazowej od skrzynki gazomierzowej na ścianie budynku do poszczególnych odbiorników; - montaż dodatkowej armatury odcinającej; - wykonanie otworu wentylacji nawiewu i wywiewu powietrza klatki schodowej; - montaż wentylatorów dachowych - wykonanie prób szczelności 2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ będą wykonywane pod nadzorem inspektora nadzoru branży budowlanej w DOM „Slużewiec” w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45333000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium: 3.000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę (lub wykonawców), którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 9.3.1. wykazu robót, o których mowa w pkt. 8.1.3.1. SIWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne dokumenty, Do wykazu robót Wykonawca powinien dołączyć informację, czy roboty wymienione w wykazie robót wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części zamówienia. 9.3.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 8.1.3.2 SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych). W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 9.3.3. wykaz osób- oświadczenie dotyczące kierownika robót – skierowanego przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o którym mowa w pkt. 8.1.3.3. SIWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych) odpowiedzialnego za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą. 9.3.4. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 8.1.2. SIWZ. 9.3.5. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca. UWAGA: W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.5. i 9.6.. SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 9.3.6. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 9.3.7. oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716.); 9.3.8. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 9.3.9. tłumaczeń na język polski dokumentów znajdujących się w zagranicznych bezpłatnych bazach danych wskazanych przez Wykonawcę; 9.3.10. informacji o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy realizacji części zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych, 9.3.11. dokumentu gwarancyjnego zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do materiałów przetargowych, 9.3.12. inne oświadczenia lub dokumenty lub zobowiązania niezbędne dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikające z jej treści i z treści SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa zewnętrznych instalacji gazu oraz zewnętrznych źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
Dodano: 2024-07-11 - Likwidacja palenisk na paliwa stałe i wykonanie nowego źródła ciepła na paliwo gazowe w budynku przy ul. Kłosowej 11
Dodano: 2024-05-07 - ,,Przebudowa i modernizacja kotłowni w Powiatowym Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie wraz ze zmianą źródła zasilania”
Dodano: 2024-03-19 - Modernizacja instalacji gazowej i grzewczej w Willi Szwajcarskiej należącej do Domu Pracy Twórczej w Radziejowicach
Dodano: 2023-12-08 - Modernizacja instalacji gazowej i grzewczej w Willi Szwajcarskiej należącej do Domu Pracy Twórczej w Radziejowicach
Dodano: 2023-11-09 - Likwidacja palenisk na paliwa stałe i wykonanie nowego źródła ciepła na paliwo gazowe w budynkach przy ul. Wczele 6 i ul. Kłosowej 11 w Warszawie
Dodano: 2023-09-28 - Wymiana indywidualnych źródeł ciepła w budynkach komunalnych na terenie Gminy Miasto Marki w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2023-06-14 - Wymiana indywidualnych źródeł ciepła w budynkach komunalnych na terenie Gminy Miasto Marki w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2023-04-12 - Wykonanie instalacji ogrzewania gazowego w magazynach nr 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 oraz sieci zewnętrzne ETAP II w Składnicy RARS w Komorowie
Dodano: 2023-01-31 - Instalacja gazowa zbiornikowa z instalacją gazową w gruncie i instalacja gazowa wewnętrzna oraz kotłownia gazowa w budynku Szkoły Podstawowej w Nurze
Dodano: 2022-07-26