Przetargi.pl
„Przebudowa instalacji elektrycznych wewnętrznych WLZ, tablic, oświetlenia administracyjnego, wykonanie instalacji domofonowej w trzech budynkach administrowanych przez ABM2 w Zielonej Górze: Osadnicza 15, Moniuszki 17, 1 Maja 23.”.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 353-67-04, , fax. 68 353-36-84
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Zjednoczenia 110
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 353-67-04, , fax. 68 353-36-84
    REGON: 36826809700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa instalacji elektrycznych wewnętrznych WLZ, tablic, oświetlenia administracyjnego, wykonanie instalacji domofonowej w trzech budynkach administrowanych przez ABM2 w Zielonej Górze: Osadnicza 15, Moniuszki 17, 1 Maja 23.”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji elektrycznych wewnętrznych WLZ, tablic, oświetlenia administracyjnego, wykonanie instalacji domofonowej w trzech budynkach administrowanych przez ABM1 w Zielonej Górze: Osadnicza 15, Moniuszki 17, 1 Maja 23. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy zadania, zgodnie z poniższym: 1) Zadanie nr 1: ul. Osadnicza 15 2) Zadanie nr 2: ul. Moniuszki 17 3) Zadanie nr 3: ul. 1 Maja 23 Zakres prac: a) ul. Osadnicza 15: - roboty demontażowe, - montaż tablic rozdzielczych, - montaż wewnętrznych linii zasilających, - montaż instalacji oświetleniowej piwnic lokatorskich, - montaż instalacji oświetleniowej klatki schodowej i strychu, - montaż instalacji dzwonkowej i gniazd wtyczkowych w mieszkaniach lokatorskich, - montaż instalacji połączeń wyrównawczych, - montaż instalacji domofonowej, - prace tynkarskie i malarskie, - pomiary elektryczne. b) ul. St. Moniuszki 17 budynek po częściowej modernizacji instalacji: - roboty demontażowe, - montaż tablic rozdzielczych, - montaż wewnętrznych linii zasilających, - montaż instalacji oświetleniowej piwnic lokatorskich, - montaż instalacji oświetleniowej klatki schodowej i strychu, - montaż instalacji dzwonkowej i gniazd wtyczkowych w mieszkaniach lokatorskich, - montaż instalacji połączeń wyrównawczych, - montaż instalacji domofonowej, - prace tynkarskie i malarskie, - pomiary elektryczne. c) ul. 1 Maja 23 budynek po częściowej modernizacji instalacji: - roboty demontażowe, - montaż tablic rozdzielczych, - montaż wewnętrznych linii zasilających, - montaż instalacji oświetleniowej piwnic lokatorskich, - montaż instalacji oświetleniowej klatki schodowej i strychu, - montaż instalacji dzwonkowej i gniazd wtyczkowych w mieszkaniach lokatorskich, - montaż instalacji połączeń wyrównawczych, - montaż instalacji domofonowej, - prace tynkarskie i malarskie, - pomiary elektryczne. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określony jest w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych (STWIOR). Uwaga: Zamawiający informuje iż mogące wystąpić w SIWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwycząjowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. Zawarte w SlWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne Wymagania określone w niniejszym zamówieniu. Zamawiający informuje, iż dołączony kosztorys pełni funkcję pomocniczą do ustalenia ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą składa zamawiającemu przed podpisaniem umowy wypełniony kosztorys ofertowy. Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysu do oferty. 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) wszystkie osoby wykonujące czynności objęte przedmiotem zamówienia, polegające na przebudowie instalacji elektrycznych – zgodnie z projektem. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli (sam lub przez inne osoby) pracowników wykonujących ww. czynności na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób wymienionych w oświadczeniu dotyczącym zatrudnienia na umowę o pracę. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu oświadczenie wraz z wykazem osób o których mowa powyżej najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.2. SIWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (§ 13.1.10)). 4. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z rozszerzeniem o OC kontraktowe obejmującej okres realizacji i wartość minimum 50.000,00 zł, (pięćdziesiąt tysięcy), zgodnie z §6 umowy. (Niezależnie od ilości zadań, których dotyczyć będzie umowa). W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 5. Wykonawca udziela minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace oraz rękojmi obejmującej okres gwarancji. Bieg gwarancji rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru zadania. Uwaga: wydłużenie okresu gwarancji punktowane będzie w kryterium oceny ofert zgodnie z pkt. 26.2. SIWZ. 6. Zaliczki: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty. 4) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 12.5.3) SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego. 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 650, 1637 i 1669) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Powyższe oświadczenie wykonawca przekaże zamawiającemu bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach