Przetargi.pl
Przebudowa infrastruktury sportowej w mieście Mońki

GMINA MOŃKI ogłasza przetarg

  • Adres: 19-100 Mońki, ul. Juliusza Słowackiego 5A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MOŃKI
    ul. Juliusza Słowackiego 5A
    19-100 Mońki, woj. podlaskie
    REGON: 050659102
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um-monki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa infrastruktury sportowej w mieście Mońki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa infrastruktury sportowej w Szkole Podstawowej nr 1 w Mońkach przy ul. Planetarnej 13.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) określa się wymaganą ilość egzemplarzy poszczególnych części dokumentacji:a) projekt zagospodarowania terenu – 3 kpl.,b) projekt budowalny/zgłoszeniowy dla każdej branży – 3 kpl.,c) projekty wykonawcze dla każdej branży – 3 kpl.,d) projekt techniczny dla każdej branży – 3 kpl,d) przedmiary robót – po 2 kpl.,e) kosztorysy inwestorskie – po 2 kpl.,f) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 kpl.,g) informacja BIOZ – 3 kpl.,h) wersję elektroniczną opracowania w formacie PDF, Microsoft word, Excel na płycie CD lub DVD – 1 kpl.3. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej.4. Uzyskanie w imieniu zamawiającego wszelkich koniecznych materiałów do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. aktualna mapa geodezyjna, zgoda wodnoprawna, decyzje, warunki, warunki zabezpieczenia lub przebudowy elementów infrastruktury technicznej kolidującej z inwestycją w razie konieczności opracowanie odpowiedniej dokumentacji projektowej w tym zakresie oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych) opinii, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami prawa. 5. Zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych.6. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy będący załącznikiem nr 1 do swz. 8. Wykonawca w okresie 1 roku od daty odbioru inwestycji będzie miał obowiązek na własny koszt pielęgnacji (podlewania, koszenia, wałowania) wszelkich trenów zielonych oraz opracowania i uzgodnienia z zarządcami obiektów regulaminu korzystania z tych terenów. 9. Rozwiązania równoważne:1) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności w programie funkcjonalno-użytkowym,2) w przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,3) wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-105 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.4) w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajnościlub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. l pkt 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczeg6lnoici za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-105 ustawy Pzp, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego.10. Zamawiający rezygnuje z wymogu posiadania certyfikatu IAAF Class 1, ale nawierzchnia powinna zostać pozytywnie oceniona przez PZLA (świadectwa, system zaakceptowany i rekomendowany przez WA oraz przebadany przez ITB na zgodność z aktualną normą PN EN 14877:2014) oraz powinna być zgodnie z przepisami, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.Przebudowa infrastruktury sportowej w Szkole Podstawowej nr 2 w Mońkach przy ul. Leśnej 3.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) określa się wymaganą ilość egzemplarzy poszczególnych części dokumentacji:a) projekt zagospodarowania terenu – 3 kpl.,b) projekt budowalny/zgłoszeniowy dla każdej branży – 3 kpl.,c) projekty wykonawcze dla każdej branży – 3 kpl.,d) projekt techniczny dla każdej branży – 3 kpl,d) przedmiary robót – po 2 kpl.,e) kosztorysy inwestorskie – po 2 kpl.,f) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 kpl.,g) informacja BIOZ – 3 kpl.,h) wersję elektroniczną opracowania w formacie PDF, Microsoft word, Excel na płycie CD lub DVD – 1 kpl.3. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej.4. Uzyskanie w imieniu zamawiającego wszelkich koniecznych materiałów do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. aktualna mapa geodezyjna, zgoda wodnoprawna, decyzje, warunki, warunki zabezpieczenia lub przebudowy elementów infrastruktury technicznej kolidującej z inwestycją w razie konieczności opracowanie odpowiedniej dokumentacji projektowej w tym zakresie oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych) opinii, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami prawa. 5. Zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych.6. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy będący załącznikiem nr 1 do swz. 8. Wykonawca w okresie 1 roku od daty odbioru inwestycji będzie miał obowiązek na własny koszt pielęgnacji (podlewania, koszenia, wałowania) wszelkich trenów zielonych oraz opracowania i uzgodnienia z zarządcami obiektów regulaminu korzystania z tych terenów. 9. Rozwiązania równoważne:1) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności w programie funkcjonalno-użytkowym,2) w przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,3) wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-105 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.4) w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajnościlub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. l pkt 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczeg6lnoici za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-105 ustawy Pzp, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego.10. Zamawiający rezygnuje z wymogu posiadania certyfikatu IAAF Class 1, ale nawierzchnia powinna zostać pozytywnie oceniona przez PZLA (świadectwa, system zaakceptowany i rekomendowany przez WA oraz przebadany przez ITB na zgodność z aktualną normą PN EN 14877:2014) oraz powinna być zgodnie z przepisami, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu syntetycznej nawierzchni poliuretanowej o powierzchni min. 1 000 m2 każda robota.W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości. W przypadku powołania się przez wykonawcę na zasoby innych podmiotów ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z tych podmiotów w całości.Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę częściową (na 2 części) to może, w celu wykazania doświadczenia, wskazać te same zadania do każdej części zamówienia, na którą składa ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach