Przetargi.pl
Przebudowa infrastruktury sportowej w Koninie

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Szymanowskiego 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    Szymanowskiego 5
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    REGON: 310152023
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3lokonin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa infrastruktury sportowej w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Przebudowa Obiektu Rekreacyjno – Sportowego „RONDO” w Koninie. Przedmiotem zamówienia jest:1.1. opracowanie pełnej dokumentacji budowlanej, obejmującej przebudowę obiektu w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu i pełnienia założonej funkcji oraz pozwalającym na usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości w stanie technicznym obiektu (dachów) i spełnienie wymagań zapewniających odpowiedni poziom bezpieczeństwa pożarowego, poprzez działania dostosowawcze oraz zastosowanie rozwiązań zamiennych do wymagań przewidzianych w przepisach techniczno–budowlanych i ochrony przeciwpożarowej spowodowanych warunkami konstrukcyjnymi obiektu, na podstawie uzgodnionej przez KW PSP w Poznaniu ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej dot. Obiektu Rekreacyjno – Sportowego „RONDO”, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na przebudowę obiektu,1.2. wykonanie robót budowlanych w wyniku których nastąpi zmiana parametrów użytkowych i technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość, liczba kondygnacji wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwolenie na użytkowanie.Część II Przebudowa boisk sportowych wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych przy III Liceum Ogólnokształcącym w Koninie.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont kompleksu sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Elementy infrastruktury sportowej objętej przebudową i remontem:1.1. boiska wielofunkcyjne do siatkówki, koszykówki, piłki ręcznej o nawierzchni poliuretanowej (przebudowa istniejących boisk o nawierzchni z betonu asfaltowego),1.2. boisko do piłki nożnej o nawierzchni naturalnej (przebudowa istniejącego boiska),1.3. bieżnia okólna 4 – torowa o długości 250 m (przebudowa istniejącej bieżni o nawierzchni naturalnej na bieżni o nawierzchni syntetycznej – poliuretanowej),1.4. bieżnia prosta – 4 torowa o długości 100 m – stanowiąca przedłużenie odcinka prostego bieżni okólnej (przebudowa istniejącego odcinka bieżni prostej o nawierzchni naturalnej na bieżni o nawierzchni syntetycznej),1.5. skocznia do skoku w dal z rozbiegiem,1.6. rzutnia do pchnięcia kulą,1.7. siłownia zewnętrzna,1.8. dodatkowy plac ze stołami do tenisa stołowego o nawierzchni z kostki betonowej,1.9. montaż piłkochwytów (wraz z furtkami) oraz osprzętu na boiskach (boisko do gry w piłkę siatkową, ręczną oraz koszykową – piłkochwyty na całym obwodzie boiska o wys. 4 m, boisko do piłki nożnej – piłkochwyty rozmieszczone tylko w strefie za bramkami o wysokości 6 m),1.10. montaż wiat dla zawodników,1.11. montaż ławek dla kibiców,1.12. montaż trybun dla kibiców (dwustronne siedziska zlokalizowane między boiskiem do piłki ręcznej, a boiskiem do gry w piłkę koszykową),1.13. montaż gotowego krzesła dla sędziego (w obrębie boiska do piłki siatkowej),1.14. wykonanie nowych schodów terenowych,1.15. wykonanie nowych traktów komunikacyjnych o nawierzchni z kostki betonowej,1.16. wykonanie placu manewrowego o nawierzchni z płyt typu YOMB,1.17. wykonanie nowego kwietnika oraz murka oporowego w sąsiedztwie istniejącego kwietnika,1.18. montaż nowego ogrodzenia oraz bram i furtek,1.19. monitoring obiektów sportowych,1.20. oświetlenie boisk oraz terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium jest wymagane tylko dla Części I. Każda złożona przez Wykonawcę oferta na Część I musi być zabezpieczona wadiumw wysokości 100 000,00 zł. Pozostałe informacje dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale VI SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszym rozdziale warunki udziałuw postępowaniu wynikające z art. 112 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP dotyczące:1.1. sytuacji ekonomicznej i finansowej:Część I - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe w kwocie co najmniej 10. 000 000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych) lub zdolność kredytową na tę kwotę.Część II - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe w kwocie co najmniej 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) lub zdolność kredytową na tę kwotę.Uwaga: W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o więcej niż jedną Część zamówienia, ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeśli: Wykonawca wykaże spełnianie warunku dotyczącego Części I.1.2. zdolności technicznej i zawodowej:1.2.1. Część I - Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowanej i prawidłowo ukończył co najmniej:jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie dachu (lub budowie) budynku użyteczności publicznej przeznaczonego na organizację imprez masowych o charakterze sportowym lub kulturalnym (kategorii ZL I) oraz jedną robotę budowlaną (w ramach jednej umowy) polegającą na wykonaniu termomodernizacji dachu budynku/dachów budynków użyteczności publicznej na potrzeby sportowe, lub kulturalne, administracji publicznej, lub oświaty, lub szkolnictwa wyższego, lub nauki, lub opieki zdrowotnej lub biurowe o łącznej powierzchni dachu (nie więcej niż dwóch dachów) nie mniejszej niż 2000 m2.Uwaga: Ww. zadania mogą być zrealizowane w ramach jednej umowy.Pod pojęciami „budowa”, „przebudowa” rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.Część II - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowanej i prawidłowo ukończył, co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące budowę lub przebudowę lub rozbudowę lub remont boiska sportowego o następujących rodzajach nawierzchni: trawy syntetycznej oraz nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem w urządzenia sportoweo wartości robót minimum 1 000 000,00 zł (brutto) każda.Uwaga: Pod pojęciami „budowa”, „przebudowa” , „rozbudowa” lub „remont” rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.Uwaga: W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o więcej niż jedną Część zamówienia, ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeśli: Wykonawca wykaże spełnianie warunku dotyczącego Części I i Części II.1.2.2. Część I Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami legitymującymi się doświadczeniem, wykształceniem i uprawnieniami budowlanymi, odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone (w tym odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów). Minimalne wymagania dla osób realizujących zamówienie:1.2.2.1. cz. I co najmniej jedna osoba – Główny Projektant (koordynator zespołu projektowego) posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, który prawidłowo opracował w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną kompletną dokumentację projektową na przebudowę dachu (lub budowę) budynku użyteczności publicznej przeznaczonego na organizację imprez masowych o charakterze sportowym lub kulturalnym (kategorii ZL I),oraz co najmniej jedną kompletną dokumentację projektową (wykonaną w ramach jednej umowy) termomodernizacji dachu budynku/dachów budynków użyteczności publicznej na potrzeby sportowe, lub kulturalne, administracji publicznej, lub oświaty, lub szkolnictwa wyższego, lub nauki, lub opieki zdrowotnej lub biurowe o łącznej powierzchni dachu (nie więcej niż dwóch dachów) nie mniejszej niż 2000 m2. Ww. zadania mogą być zrealizowane w ramach jednej umowy.1.2.2.2. cz. I co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który prawidłowo opracował w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną kompletną dokumentację projektową na budowę budynku z konstrukcją dachu o rozpiętości min. 16 m lub remont/modernizację/przebudowę dachu z konstrukcją o rozpiętości min. 16 m,1.2.2.3. cz. I co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,1.2.2.4. cz. I co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,1.2.2.5. cz. I co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń.Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji projektantóww przypadku, gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia w więcej niż jednej specjalności (nie więcej niż dwie).1.2.2.6. cz. I kierownik budowy posiadający od co najmniej 5 lat uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba,1.2.2.7. cz. I kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – min. 1 osoba,1.2.2.8. cz. I kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – min. 1 osoba.1.2.2.9. cz. I kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych – min. 1 osoba.Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierowników robót/budowy w przypadku, gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia w więcej niż jednej specjalności. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji kierowników robót/budowy i członków zespołu projektowego.1.2.3. Część II Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami legitymującymi się doświadczeniem, wykształceniem i uprawnieniami budowlanymi, odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone(w tym odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów). Minimalne wymagania dla osób realizujących zamówienie:1.2.3.1. cz. II kierownik budowy- co najmniej 1 osoba posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami w zakresie jw. oraz posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi ww. specjalności, w tym doświadczenie obejmujące kierowanie co najmniej dwoma zrealizowanymi (ukończonymi) robotami budowlanymi ww. specjalności, w tym co najmniej jedną o wartości inwestycji nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto.1.2.3.2. cz. II kierownik robót elektrycznych - co najmniej 1 osoba posiadającą minimum uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych w stopniu wystarczającym do kierowania robotamiw zakresie jw.Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierowników robót/budowy w przypadku gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia w więcej niż jednej specjalności.Uwaga dotyczy cz. I i cz. II: przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.Uwaga: W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o więcej niż jedną Część zamówienia, ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeśli: Wykonawca wykaże spełnianie warunku dotyczącego Części Ii Części II. Zamawiający dopuszcza możliwość skierowania do realizacji zamówienia co najmniej jednego kierownika budowy - jedną (tę samą) osobę dla obu Części zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez tą osobę doświadczenia wymaganego dla kierownika budowy w obu częściach zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach