Gmina Fałków ogłasza przetarg
- Adres: 26-260 Fałków, ul. Zamkowa
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 447 873 535 , fax. 447 873 535
- Data zamieszczenia: 2019-05-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Fałków
ul. Zamkowa 1 A
26-260 Fałków, woj. świętokrzyskie
tel. 447 873 535, fax. 447 873 535
REGON: 59064806600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.falkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa infrastruktury drogowej na ul. Plac Kościelny, ul. Ogrodowej, ul. Zamkowej i ul. Spacerowej oraz na terenie osiedla mieszkaniowego w Fałkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Przebudowę ulicy Plac Kościelny w Fałkowie b) Przebudowę ulicy Ogrodowej w Fałkowie c) Przebudowę ulicy Spacerowej i ulicy Zamkowej w Fałkowie d) Przebudowę drogi na osiedlu mieszkaniowym poprzez budowę/przebudowę chodników, budowę parkingów z zagospodarowaniem terenu, budowę zatok postojowych a także ułożenie nawierzchni bitumicznej. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania opisano w Projektach Technicznych robót a także oraz pomocniczo w przedmiarach. Szczegółowe warunki i zakres zamówienia określono we wzorze umowy. Przygotowane na podstawie przedmiarów kosztorysy ofertowe, należy dostarczyć do zamawiającego przed podpisaniem umowy. Wyliczona cena jest ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, a projektem budowlanym. Powyższe dokumenty stanowią integralną część SIWZ. Należy zamontować materiały wskazane w projekcie budowlanym, przedmiarach lub równoważne. Jeżeli w dokumentacji przetargowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie Zmawiający w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zadanie realizowane jest w ramach Projektu nr RPSW.06.05.00-26-0004/17 pn. „Poprawa jakości życia mieszkańców Fałkowa poprzez rewitalizację zdegradowanych obszarów miejscowości”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Okres gwarancji: nie mniej niż 36 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych bez wad. (uwaga: deklarowany okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert) Termin wykonania: do 31.10.2019r Uwaga: Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego m.in. w zakresie robót drogowych. 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie Umowy o pracę (art. 29 ust. 3a). Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy P.Z.P. wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące niżej wymienione czynności były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: - bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł ( piętnaście tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, wg formuły spełnia/nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Łubnice”
Dodano: 2024-06-13 - Remont odcinka drogi powiatowej nr 1876T (1036T) Oleśnica - Brody - Grobla w miejscowości Święcica od km 9+100 do km 10+595 – I etap
Dodano: 2024-05-09 - Remont drogi gminnej nr 302098T - ul. Jasnej w Ostrowcu Świętokrzyskim
Dodano: 2024-05-06 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1904T (stary numer 0252T) od km 5+220 do km 8+735,62 na odcinku Ciemiętniki – Pilczyca
Dodano: 2024-04-02 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1652T Włoszczowice – Gołuchów – Stawiany odc. Gołuchów – Stawiany
Dodano: 2024-03-26 - Remont drogi powiatowej nr 1197T Kozubów – Dzierążnia – Drożejowice odc. Dzierążnia – Kujawki
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa dróg w Gminie Oksa w roku 2024
Dodano: 2024-02-19 - Remont i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Węchadłów, Tomaszów, Karolów
Dodano: 2024-02-01 - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1901T (stary numer 0249 T) na odcinku Motyczno – droga powiatowa nr 1442T( stary numer 0401T) o długości 2,959 km
Dodano: 2024-01-25 - „POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA TERENIE GMINY SUCHEDNIÓW – BUDOWA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH NA UL. KOŚCIELNEJ W SUCHEDNIOWIE”.
Dodano: 2023-12-29