Przetargi.pl
Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Starego Miasta wraz z budową, przebudową i remontem sieci wodno-kanalizacyjnej w ramach projektu pn. „Kompleksowa rewitalizacja centrum miasta Ryki”

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk ogłasza przetarg

  • Adres: 08-500 Ryki, ul. Karola Wojtyły
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 865 71 10, , fax. 081 865 71 11
  • Data zamieszczenia: 2020-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk
    ul. Karola Wojtyły 29
    08-500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 081 865 71 10, , fax. 081 865 71 11
    REGON: 52596100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umryki.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Starego Miasta wraz z budową, przebudową i remontem sieci wodno-kanalizacyjnej w ramach projektu pn. „Kompleksowa rewitalizacja centrum miasta Ryki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu inwestycyjnym pn. Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Starego Miasta wraz z budową, przebudową i remontem sieci wodno-kanalizacyjnej w ramach projektu pn. „Kompleksowa rewitalizacja centrum miasta Ryki”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: a) przebudowę infrastruktury drogowej polegająca na: - przebudowie ulicy Cichej od km 0+000 do km 0+195,64, tj. od skrzyżowania z ulicą Kanałową do km 0+195,64, w którym rozpoczyna się wyremontowana uprzednio nawierzchnia bitumiczna jezdni, - przebudowie i budowie ulicy Jeziornej, która została podzielona na dwa odcinki – odcinek I od km 0+000 na skrzyżowaniu z ul. Cichą do km 0+100 przy stawie Buksa, odcinek II od skrzyżowania z odcinkiem I do drugiego skrzyżowania z ul. Cichą, - przebudowie i w części budowie ulicy Kanałowej od km 0+010,60 przy ulicy Poniatowskiego do km 0+223,83 przy stawie Buksa, - przebudowie ulicy Krótkiej od km 0+003 na skrzyżowaniu z ul. Łukowską do km 0+031,96 przy skrzyżowaniu z ul. Przechodnią, - przebudowie ul. Przechodniej od km 0+012,56 przy ul. Poniatowskiego do km 0+069,15 na skrzyżowaniu z ul. Rynek Stary, - przebudowie ul. Rynek Stary – pętla od km 0+000 do km 0+293,64 wraz z łącznikami do ulicy Cichej od km 0+000 do km 0+032,36 i łącznikiem do ul. Kanałowej od km 0+000 do km 0+049,96, - przebudowie ul. Wjazdowej od km 0+010,38 przy ulicy Poniatowskiego do km 0+063,18 na skrzyżowaniu z ul. Rynek Stary, - przebudowie ul. Wylot od km 0+000 na skrzyżowaniu z ul. Rynek Stary do km 0+038,45, w którym rozpoczyna się wyremontowana uprzednio nawierzchnia bitumiczna jezdni. b) przebudowę, budowę i remont sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami w mieście Ryki w pasach drogowych dróg gminnych: Nr 102853 L –ul. Cicha, Nr 102860 – ul. Jeziorna, Nr 102891 -ul. Rynek Stary, Nr 102914 –ul. Wjazdowa, Nr 102890 L - ul. Przechodnia, Nr 102917 L – ul. Wylot, Nr 102861 L– ul. Kanałowa, Nr 102870 L – ul. Krótka, - w zakresie zgodnym z opisem metodą bez-wykopową przewiertu sterowanego - w części dotyczącej budowy nowej sieci oraz - metodą wykopu otwartego - w części dotyczącej budowy przyłączy kanalizacji deszczowej od wpustów deszczowych do istniejących studni kanalizacji deszczowej. c) przebudowę, budowę i remont sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w mieście Ryki w pasach drogowych dróg gminnych: Nr 102853L – ul. Cicha, Nr 102860 – ul. Jeziorna, Nr 102891 - ul. Rynek Stary, Nr 102914 –ul. Wjazdowa, Nr 102890L - ul. Przechodnia, Nr 102917L – ul. Wylot, Nr 102861L – ul. Kanałowa, Nr 102870L – ul. Krótka oraz w pasach drogowych dróg powiatowych w ul. Łukowskiej, w ul. Młynarskiej, w ul. Poniatowskiego, - w zakresie zgodnym z opisem etapów realizacji robót: bez-wykopową metodą krakingu statycznego lub bez-wykopową metodą przewiertu sterowanego. d) przebudowę, budowę i remont sieci wodociągowej wraz z przyłączami w mieście Ryki w pasach drogowych dróg gminnych: Nr 102853L – ul. Cicha, Nr 102860 – ul. Jeziorna, Nr 102891 - ul. Rynek Stary, Nr 102914 – ul. Wjazdowa, Nr 102890L - ul. Przechodnia, Nr 102917L – ul. Wylot, Nr 102861L – ul. Kanałowa, Nr 102880L - ul. Objazdowa, Nr 102870L – ul. Krótka, oraz w pasach drogowych dróg powiatowych w ul. Łukowskiej i w ul. Poniatowskiego z rur PE 100 RC o następujących parametrach technicznych: 125/ 7,4 mm SDR 17 PN 10, 90/ 5,2 mm SDR 17 PN 10, 50 / 3,6 mm SDR 17 PN 10, 40 / 2,4 mm SDR 17 PN 10, - realizowane w ramach Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta i Gminy Ryki na lata 2016-2022 Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Starego Miasta oraz budowa i modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej. w zakresie zgodnym z opisem, bez-wykopowo metodą przewiertu sterowanego. Teren opracowania podlega ochronie konserwatorskiej - znajduje się w obrębie układu urbanistycznego objętego ochroną konserwatorską na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Ryki, uchwalonego uchwałą nr XIX/122/2004 Rady Miejskiej w Rykach z dnia 27.02.2004 r. Zgodnie z prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę nr 377/2017 z dn. 30.11.2017 r. podczas realizacji robót ziemnych związanych z inwestycją należy prowadzić badania archeologiczne w formie nadzoru. Nadzór należy powierzyć uprawnionemu specjaliście archeologowi. Na prowadzenie badań archeologicznych należy uzyskać odrębne zezwolenie Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 5 ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Zapewnienie nadzoru sprawowanego przez uprawnionego specjalistę archeologa oraz uzyskanie ww. zezwolenia LWKZ należy do obowiązków Wykonawcy. 3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: - Projekty budowlane i wykonawcze, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), - Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000 PLN (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BS Ryki nr rachunku: 22 8724 0005 2001 0000 4952 0007 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: WIR.271.1.2020”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach