Przetargi.pl
Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą

Miasto i Gmina Solec nad Wisłą ogłasza przetarg

  • Adres: 27-320 Solec nad Wisłą, Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 783 627 100
  • Data zamieszczenia: 2023-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą
    Rynek 1
    27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie
    tel. 783 627 100
    REGON: 670224002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy nawierzchni dwóch odcinków dróg wewnętrznych zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą.1. Przebudowa drogi wewnętrznej ulicy Kopernika w Solcu nad Wisłą obejmie odcinek o długości 190 mb. w zakresie:1.1 Konstrukcja jezdni (KR1):- kostka betonowa brukowa – 8 cm- podsypka cementowo-piaskowa – 4 cm- warstwa podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego C90/3 stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm -20cm,- warstwa mrozochronna z mieszanki związanej cementem klasa C1,5/2,0< 4,0 MPa -15cm. 1.2. Konstrukcja zjazdu:- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - 8cm- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 -4cm- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63mm -15cm, -15cm- warstwa mieszanki związanej cementem C1,5/2,0< 4,0 MPa1.3. Konstrukcja poboczy:- grys wapienny 8/11 -5cm- geowłóknina separacyjna1.4 Odwodnienie:Odwodnienie jezdni odbywało się będzie w sposób powierzchniowy poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne nawierzchni jezdni do istniejących wpustów deszczowych1.5. Regulacja studni i zaworów infrastruktury wod-kan.1.6. Klasa drogi: L1.7. Szerokość projektowanej jezdni 5,5 m1.8. Pochylenie poprzeczne jezdni: 2% jednostronne. Parce będą się odbywały pod nadzorem archeologicznym. 2. Przebudowa drogi wewnętrznej w Glinie obejmie odcinek o długości 775 mb w zakresie: 2.1. Konstrukcja jezdni:-warstwa ścieralna z AC 11 S 50/70 - 4cm-warstwa wiążąca z AC 16 W 50/70 -4cm- warstwa wzmacniająca istniejącą podbudowę z kruszywa łamanego C90/3 stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm. -10 cm (średnio)2.2. Konstrukcja mijanki:- warstwa ścieralna z AC 11 S 50/70-4cm- warstwa wiążąca z AC 16 W 50/70-4cm- warstwa podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego C90/3 stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm-20cm- warstwa mrozochronna z mieszanki związanej cementem klasa C1,5/2,0< 4,0 MPa2.3. Konstrukcja poboczy:- kruszywo łamane 0/31,5, stabilizowane mechanicznie -10cm2.4. Odwodnienie:Odwodnienie jezdni odbywało się będzie w sposób powierzchniowy poprzez odpowiednie spadki poprzeczne.2.5. Klasa drogi: D2.6. Szerokość projektowanej jezdni: 3,5 m2.7. Pochylenie poprzecznej jedni: 2%. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarami robót a koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie, przegotowanie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, czasowej organizacji ruchu oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:1) Projekty budowlane, 2) Przedmiary robót,3) SST,3) Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej, Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakościa) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w sposób należyty, zgodnie z prawem budowlanym i który prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwa zamówienia związane z: remontem/ przebudową/ budową/ drogi - o wartości nie niższej niż 400 000,00 zł każde, przy czym Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie zadanie wykonane w ramach jednej umowy.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, zzałączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych – inne dokumenty;Jeżeli wymagana wartość robót w ramach w/w doświadczenia wyrażona będzie w innej walucie niż PLN, Wykonawca dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień w którym opublikowano ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danychfinansowych podanych w ofercie.b) Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone:- Kierownik Budowy – minimum 1 osoba. Osoba/Osoby na stanowisku kierownika budowy muszą posiadać uprawnienia budowlane (wymagane prawem budowlanym) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności. W przypadku osób nie będących pracownikami Wykonawcy konieczne jest złożenie przez te osoby (lub przez podmiot udostępniający osoby) oddzielnego, pisemnego zobowiązania do współpracy. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy: uprawnienia budowlane we wskazanym zakresie oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach