Przetargi.pl
Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Bielany.

GMINA BIELANY ogłasza przetarg

  • Adres: 08-311 Bielany-Żyłaki, ul. Słoneczna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 787 80 13 w.32 , fax. 25 787 80 13 w.22
  • Data zamieszczenia: 2023-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BIELANY
    ul. Słoneczna 2
    08-311 Bielany-Żyłaki, woj. mazowieckie
    tel. 25 787 80 13 w.32, fax. 25 787 80 13 w.22
    REGON: 711582820
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bielany.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Bielany.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania prowadzonego pn. „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Bielany”. Realizacja inwestycji ma na celu odtworzenie zniszczonej przez wieloletnią eksploatację dróg, które obecnie są w złym stanie technicznym i lokalnie utraciły nośność. 2. W skład inwestycji wchodzą zadania: 1) Przebudowa drogi powiatowej nr 3938W Rozbity Kamień – granica powiatu sokołowskiego,2) Przebudowa drogi powiatowej nr 3939W w m. Bielany Jarosławy wraz z kanalizacją deszczową,3) Przebudowa drogi powiatowej nr 3939W w m. Wyszomierz,4) Przebudowa drogi gminnej w m. Wańtuchy,5) Przebudowa drogi gminnej w m. Rozbity Kamień (ul. Urbanki),6) Przebudowa drogi gminnej w m. Brodacze.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach budowlanych oraz przedmiarach robót, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ4. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.Zamawiający nie może zastosować podziału niniejszego zamówienia na części z uwagi na realizację inwestycji ze środków w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. Podział przedmiotowego zamówienia na części stwarzałby realne zagrożenie utraty dofinansowania w razie niezłożenia ofert na którąkolwiek z części (np. wg wykonawców mało opłacalnej lub o większym stopniu skomplikowania) lub złożenia ofert/y częściowych/wej podlegających/cej odrzuceniu. Sytuacja taka prowadziłaby nie tylko do nieotrzymania przez Zamawiającego Promesy na dofinansowanie z Programu, ale i uniemożliwiłaby zrealizowanie całej inwestycji. Zamawiający nie dysponuje bowiem środkami finansowymi pozwalającymi na samodzielne zrealizowanie przedmiotu zamówienia.5. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510) obejmują następujące rodzaje czynności:a) obsługiwanie maszyn drogowych (m.in. walców, układarek, koparek, koparko-ładowarek, ładowarek, równiarek);b) układanie nawierzchni drogowych;c) układanie nawierzchni brukowych.6. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:66.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt sześć tysięcy złotych)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dniaupływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt2 i 3 oraz ust. 2.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następującychformach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy zdnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z2022 r. poz. 2080 z późn. zm.)2. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr rachunku 95 9221 00000032 0557 2000 0040 z dopiskiem "Wadium - nr postępowania IZP.271.3.2023”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Bielany7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy P.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.4. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy P.z.p. zostanie odrzucona.6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawy P.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 złotych;b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę w wysokości minimum2 000 000,00 złotych.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, żea) dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646);b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o wartości minimum 3 000 000,00 złotych brutto każda.Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunków opisanych, powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs zł do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania w BZP.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcyw inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach