Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana użytkowania pomieszczeń budynku handlowo- usługowego na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej wraz z budową instalacji wentylacji mechanicznej oraz budową schodów zewnętrznych na części działki nr 3155/2 położonej przy ul. Storczykowej 7 w Białymstoku

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2013-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana użytkowania pomieszczeń budynku handlowo- usługowego na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej wraz z budową instalacji wentylacji mechanicznej oraz budową schodów zewnętrznych na części działki nr 3155/2 położonej przy ul. Storczykowej 7 w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa i zmiana użytkowania pomieszczeń budynku handlowo- usługowego na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej wraz z budową instalacji wentylacji mechanicznej oraz budową schodów zewnętrznych na części działki nr 3155/2 położonej przy ul. Storczykowej 7 w Białymstoku - zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zakres prac: Przedmiotowe pomieszczenia znajdują się na parterze budynku handlowo-usługowego w części północnej budynku. Dostęp do w.w. pomieszczeń zapewniony jest przez osobne wejście od strony ciągu pieszo-jezdnego. Schody zewnętrzne objęte przebudową znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do tej części budynku. Zamierzenie inwestycyjne obejmuje wykonanie robót budowlanych wewnątrz oraz na zewnątrz budynku. W ramach planowanych robót wewnętrznych uwzględniono wykonanie fragmentu stropu w pomieszczeniu szybu po nieczynnym dźwigu towarowym, wydzielenie przy wejściu przedsionka za pomocą ścianek z lekkiej konstrukcji, wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej zgodnie z załączoną dokumentacją projektową wraz z zabezpieczeniem i zasilaniem urządzeń oraz dokonanie montażu umywalki i zlewozmywaka jednokomorowego w pom. nr 1.. Na zewnątrz budynku prace obejmują przebudowę schodów, dobudowę podestu, remont nawierzchni z płyt chodnikowych.Niezależnie od powyższego Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenia przeglądu konserwacyjnego (w grudniu 2013 roku) zgodnie ze szczegółowym zakresem czynności przy przeglądach i pracach konserwacyjnych dla urządzeń wentylacyjnych, w tym: 1. sprawdzenie stanu powierzchni centrali; czyszczenie i mycie zew. i wew. obudowy; 2. sprawdzenie wypoziomowania centrali i stanu jej zamocowania (ewentualne uzupełnienie brakujących elementów, np śrub) 3. czyszczenie kratek wentylacyjnych 4. czyszczenie i konserwacja elementów zewnętrznych - czerpni i wyrzutni 5. sprawdzenie stanu i poprawności działania centrali wentylacyjnej i jej elementów (nagrzewnica, wentylator, itp) 6. czyszczenie/wymiana filtrów powietrza w centrali wentylacyjnej 7. przegląd instalacji; sprawdzenie działania przepustnic; korekta regulacji przepływu powietrza 8. wykonanie drobnych napraw niewymagających wymiany części zamiennych 9. sprawdzenie instalacji elektrycznej oraz sterowniczej 10. wykonanie pomiarów kontrolnych Przedmiotowa część budynku jest użytkowana. Wykonawca powinien na bieżąco uzgadniać terminy prowadzonych poszczególnych etapów prac z użytkownikiem. 3. Gwarancja i rękojmia na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego. 4. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach