Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania wybranych pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Olkuszu celem wydzielenia sali szkolnej oddziału zerowego

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61 , fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Data zamieszczenia: 2011-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania wybranych pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Olkuszu celem wydzielenia sali szkolnej oddziału zerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje przebudowę i zmiana sposobu użytkowania wybranych pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Olkuszu celem wydzielenia sali szkolnej oddziału zerowego. Zakres prac obejmuje w szczególności: - wykonanie przejścia pomiędzy pomieszczeniami na parterze (dokumentacja projektowa: rys. A01 - nr 2 i 3); - zmianę sposobu użytkowania oraz wydzielenie z przestrzeni jadalni na piętrze pomieszczenia sali zajęć dla dzieci wraz z szatnią (dokumentacja projektowa: rys. A02 - nr 4 i 5); - zmianę sposobu użytkowania pomieszczenia higienistki na sanitariat i pomieszczenie porządkowe wraz z wykonaniem przejścia pomiędzy powstałą salą zajęć na I piętrze a pomieszczeniem zaprojektowanego sanitariatu, korekty istniejącego układu wentylacji grawitacyjnej - zaślepienie wlotu do przewodu wentylacyjnego na II piętrze (wskazanego na rysunku) i podpięcie wentylacji z projektowanej szatni; - wykonanie przedsionka wraz z przeniesieniem istniejących drzwi pożarowych, zmniejszającego długość drogi ewakuacyjnej z projektowanych pomieszczeń na I piętrze do klatki schodowej; - wykonanie instalacji oddymiającej w obrębie wydzielonej klatki schodowej przy zapleczu kuchennym w celu zachowania wymaganych warunków ochrony przeciwpożarowej wraz z wymianą istniejącego okna o wym. 80x240cm na okno o wym. 120x240; - wykonanie nowych i przeróbki istniejących elementów instalacji wewnętrznych w obrębie projektowanych pomieszczeń wraz z wymianą pionu kanalizacji sanitarnej. Szczegółowe informacje dotyczące ilości, zakresu robót oraz przewidywanych materiałów budowlanych, zawiera kosztorys nakładczy sporządzony w oparciu o dokumentację projektową wykonania powyższego zakresu robót budowlanych. Przy realizacji zamówienia wykonawca uzgodni z użytkownikiem organizację prac. Zamawiający wymaga aby wykonawca utrzymywał porządek i sprzątał na bieżąco po prowadzonych robotach budowlanych. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres min. 5 lat od dnia dokonania odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach