Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń zachodniej części budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Płocku na potrzeby działalności oświatowo-wychowawczej wraz z instalacjami wewnętrznymi.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, Stanisława Zgliczyńskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3640210, 364 02 22 , fax. 024 364 02 13
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    Stanisława Zgliczyńskiego 4
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3640210, 364 02 22, fax. 024 364 02 13
    REGON: 47302670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsplock.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń zachodniej części budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Płocku na potrzeby działalności oświatowo-wychowawczej wraz z instalacjami wewnętrznymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń zachodniej części budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Płocku na potrzeby działalności oświatowo-wychowawczej wraz z instalacjami wewnętrznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty dołączane do oferty: 1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego /jeżeli dotyczy/ – Załącznik nr 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach