Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po restauracji dla potrzeb Muzeum Pana Tadeusza w części budynku przy Rynek 6 – Kiełbaśnicza 5 we Wrocławiu.

Zakład Narodowy im. Ossolińskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-139 Wrocław, ul. Szewska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713444471 , fax. +48713448561
  • Data zamieszczenia: 2017-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Narodowy im. Ossolińskich
    ul. Szewska 37
    50-139 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713444471, fax. +48713448561
    REGON: 930691990
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ossolineum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po restauracji dla potrzeb Muzeum Pana Tadeusza w części budynku przy Rynek 6 – Kiełbaśnicza 5 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po restauracji dla potrzeb Muzeum Pana Tadeusza w części budynku przy Rynek 6 – Kiełbaśnicza 5 we Wrocławiu. Skrócony opis: 1. Zamówienie obejmuje pełny zakres robót budowlano-montażowych, robót rozbiórkowych, robót montażowych, usług budowlanych oraz dostaw materiałów, niezbędnych do wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace: 1) roboty rozbiórkowe (demontaż): a) instalacji wod-kan i c.o., b) instalacji wentylacji i klimatyzacji, c) oświetlenia, d) płytek podłogowych wraz ze skuciem podłoża, e) wszelkich przewodów i tablic elektrycznych, f) kostki drewnianej, 2) roboty remontowe: a) zamurowanie otworów, b) wykonanie otworu drzwiowego wraz z osadzeniem drzwi, c) postawienie ścianek działowych, d) ułożenie płytek ceramicznych na podłodze i ścianach, e) wykonanie instalacji wodnej i c.o., f) wykonanie instalacji elektrycznej, g) ponowny montaż oświetlenia, h) wykonanie wentylacji i klimatyzacji, i) montaż nowych tablic sterowniczych klimatyzacji, j) montaż drzwi z ościeżnicami, k) malowanie pomieszczeń, l) malowanie elewacji, 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ, i jej załącznikami, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami, stosownymi decyzjami i pozwoleniami niezbędnymi do wykonania projektu, w tym Decyzją Prezydenta Miasta Wrocławia nr 4542/2017 r. z dnia 17.08.2017 – pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do SIWZ: 1) załącznik nr 2 – projekt umowy 2) załącznik nr 3 – przedmiary robót dla branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, 3) załącznik nr 4 – projekt budowlany,, 4) załącznik nr 5 – projekty wykonawcze : architektura, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, 5) załącznik nr 6 – STWiOR dla branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, 6) załącznik nr 7 – pozwolenie na budowę 4. Roboty budowlane będą wykonywane w obiekcie czynnym – mogą być prowadzone tylko od poniedziałku do soboty od godz. 7:00 do godz. 18:00. W niedziele roboty nie mogą być prowadzone. Istnieje możliwość pracy w soboty i w dni robocze w godzinach ponadnormatywnych tylko po uzyskaniu zgody pisemnej Zamawiającego. 5. Wykonanie zamówienia zostanie odebrane odbiorem końcowym. W odbiorze końcowym prac będzie uczestniczyć m.in. przedstawiciel Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków Urzędu Miejskiego Wrocławia. Szczegółowe zapisy w powyższym zakresie zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Wykonawca w trakcie realizacji robót budowlanych będzie zobowiązany do wykonywania robót w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpadki, śmieci, urządzenia prowizoryczne oraz przestrzegać przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy i przeciwpożarowych na terenie i wokół zabytku. Do obowiązków Wykonawcy należy utylizacja odpadów powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) na swój koszt. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do nieumieszczania reklam na obiekcie w trakcie trwania remontu. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do nieniszczenia i nieuszkadzania obiektu, wpisanego do rejestru zabytków pod nr A/3135/146 z dnia 15.02.1962 r. , pod rygorem wszczęcia postępowania sądowego w trybie wynikającym z art. 108-120 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1446 z późn. zm.). 9. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej wskazanej w załącznikach nr 3, 4, 5, 6 i 7 do SIWZ należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji technicznej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. Jako równoważne mogą być traktowane technologie, urządzenia i materiały, które posiadają w stosunku do opisanych w dokumentacji technicznej: − nie niższą jakość, estetykę i parametry eksploatacyjne, − wymiary gabarytowe nie powodujące zmian w dokumentacji, zwłaszcza budowlano-konstrukcyjnej obiektu, − nie niższą żywotność w użytkowaniu, − wymagane parametry techniczne i jakościowe, − nie gorszą gwarancję i rękojmię. 10. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 11. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby budowlane, spełniające wymagania określone w dokumentacji przetargowej. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa zgodne z wymaganiami obowiązującego prawa. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Brak informacji oznaczać będzie, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 14. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 15. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca prac oraz warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym w dniach roboczych w godz. 8:00 – 14:00 (tel. P. Marek Adamczyk 665130730) Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy: załącznik nr 1a do formularza ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu; załącznik nr 1b do formularza ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; załącznik nr 1c do formularza ofertowego - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp; załącznik nr 1d do formularza ofertowego – zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zmówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach